Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko soinilla luottoa omiinsa  (Luettu 871 kertaa)

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Onko soinilla luottoa omiinsa
Kansanedustaja Vesa-Matti Saarakkala (ps.) hämmästelee perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soinin lausuntoja, joiden mukaan perussuomalaiset on menossa seuraavaan hallitukseen.

– Hallitukseen meno on vaali- ja neuvottelutulos, Saarakkala sanoo.

Saarakkalan mukaan esimerkiksi eduskuntaryhmässä ei ole käyty mitään virallista keskustelua asiasta. Hän haluaa selvyyden siihen, ovatko perussuomalaiset nyt todella antaneet lupauksen hallitukseen menosta vai puhutaanko muiden puolueiden tapaan hallituspaikan tavoittelusta.

– Isot kysymykset, kuten tämä, pitää määritellä eduskuntaryhmässä yhdessä.

Saarakkala pohtiikin, onko puolueen puheenjohtajalla luottoa omaan väkeensä.

– Meillä on kyllä luottoa Soiniin. Mutta jos puolueen linjat luetaan lehdestä ja kuullaan televisiosta, voi kysyä, onko puheenjohtajalla luottoa meihin.

Jytkystä ei ole jäljellä kuin rippeet, paikkoja hävii vaaleissa  vähintään 10
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

mymmy

  • Vieras
Vs: Onko soinilla luottoa omiinsa
Kansanedustaja Vesa-Matti Saarakkala (ps.) hämmästelee perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soinin lausuntoja, joiden mukaan perussuomalaiset on menossa seuraavaan hallitukseen.

– Hallitukseen meno on vaali- ja neuvottelutulos, Saarakkala sanoo.

Saarakkalan mukaan esimerkiksi eduskuntaryhmässä ei ole käyty mitään virallista keskustelua asiasta. Hän haluaa selvyyden siihen, ovatko perussuomalaiset nyt todella antaneet lupauksen hallitukseen menosta vai puhutaanko muiden puolueiden tapaan hallituspaikan tavoittelusta.

– Isot kysymykset, kuten tämä, pitää määritellä eduskuntaryhmässä yhdessä.

Saarakkala pohtiikin, onko puolueen puheenjohtajalla luottoa omaan väkeensä.

– Meillä on kyllä luottoa Soiniin. Mutta jos puolueen linjat luetaan lehdestä ja kuullaan televisiosta, voi kysyä, onko puheenjohtajalla luottoa meihin.

Jytkystä ei ole jäljellä kuin rippeet, paikkoja hävii vaaleissa  vähintään 10

--mikään ei ole ikuista,muistaa vaan,miten kepulle viime vaaleissa kävi.Minä ennustin jo silloin,että kepu nousee vielä,koska kansa uskoo aina enemmän oppositioon.
Perussuomalaisten kannatus on suorastaan ihme,ettei ole tuon enempää pudonnut,kun on yritetty median avulla tehä kärpäsistä härkäsiä ja vaikka mitä.
Minä oon tuohon 15:n prossaan ihan tyytyväinen.
Toivon vain,että pysyy rehellisenä,eikä sorru rötöstelyihin kepun lailla. :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko soinilla luottoa omiinsa
Kansanedustaja Vesa-Matti Saarakkala (ps.) hämmästelee perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soinin lausuntoja, joiden mukaan perussuomalaiset on menossa seuraavaan hallitukseen.

– Hallitukseen meno on vaali- ja neuvottelutulos, Saarakkala sanoo.

Saarakkalan mukaan esimerkiksi eduskuntaryhmässä ei ole käyty mitään virallista keskustelua asiasta. Hän haluaa selvyyden siihen, ovatko perussuomalaiset nyt todella antaneet lupauksen hallitukseen menosta vai puhutaanko muiden puolueiden tapaan hallituspaikan tavoittelusta.

– Isot kysymykset, kuten tämä, pitää määritellä eduskuntaryhmässä yhdessä.

Saarakkala pohtiikin, onko puolueen puheenjohtajalla luottoa omaan väkeensä.

– Meillä on kyllä luottoa Soiniin. Mutta jos puolueen linjat luetaan lehdestä ja kuullaan televisiosta, voi kysyä, onko puheenjohtajalla luottoa meihin.

Jytkystä ei ole jäljellä kuin rippeet, paikkoja hävii vaaleissa  vähintään 10

--mikään ei ole ikuista,muistaa vaan,miten kepulle viime vaaleissa kävi.Minä ennustin jo silloin,että kepu nousee vielä,koska kansa uskoo aina enemmän oppositioon.
Perussuomalaisten kannatus on suorastaan ihme,ettei ole tuon enempää pudonnut,kun on yritetty median avulla tehä kärpäsistä härkäsiä ja vaikka mitä.
Minä oon tuohon 15:n prossaan ihan tyytyväinen.
Toivon vain,että pysyy rehellisenä,eikä sorru rötöstelyihin kepun lailla. :(

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159