Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK:n palautekysely  (Luettu 2548 kertaa)

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
MTK:n palautekysely
Kysymys ensisijaisesti pidempiaikaisesti maanviljelyn parissa olleille, pidempiaikaisesti- sana jokaisen itse määriteltävissä.


Onko MTK teettänyt joskus jonkun palautekyselyn jäsenilleen? Koskien omaa toimintaansa. Kysely jossa olisi saanut antaa jos jonkinmoista palautetta, ehkä jopa kehitysideoita. Lähinnä missä on onnistuttu ja missä ei?

Paras kohderyhmä olisivat erityisesti olleet ne jotka ovat niinsanotusti jättäytyneet omilleen järjestöstä. Syitä varmasti on monia, jokainen niistä liikaa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: MTK:n palautekysely
Palautteessa on se ikävä puoli, että kun se on huonoa niin sitten ollaan kusessa  ;D Ei pidä mennä liikoja kyselemään.

Kokemusta on  ;D

Kaikki nimetön palaute menee roskiin ja kukahan sitä omalla nimellään uskaltaa ketään haukkua  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: MTK:n palautekysely
>Koskien omaa toimintaansa

Minä en ainakaan ole huomannut mitään toimintaan viittaavaa.

 ::)

navettapiika

  • Vieras
Vs: MTK:n palautekysely
Olen kuullut (huom, kuullut) luotettavalta taholta, että yhdessä syyskokouksessa olisi ihmetelty jäsenkatoa..kai sekin jonkinlainen palautekysely on ollut.. ::)

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: MTK:n palautekysely
Olen kuullut (huom, kuullut) luotettavalta taholta, että yhdessä syyskokouksessa olisi ihmetelty jäsenkatoa..kai sekin jonkinlainen palautekysely on ollut.. ::)
Onko amputaatio tullut muotiin vai peräti spitalismi?  :o ;D
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: MTK:n palautekysely
Kai viime vuoden loppupuolella jokin kysely oli, mutta meni ainakin multa ohi. Olis tosin ollut ehkä painokelvotonta palautekin, joten parempi etten osallistunut.