Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MPÖ:ssä kasvaa levää?  (Luettu 9739 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7108
  • karkki vai keppana?
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Vaihdoin A-sarjalaiseen uuden pö.suodattimet muutama viikko takaperin . Käyttötunteja tähän apukoneeseen tullut vuodessa noin 350 . Käyntiinlähtö on ollut koko syksyn hieman tahkeaa aamukylmänä ja olin valmentautunut avaamaan hytin lattian ja putsaamaan banjoliitimetkin vanhasta muistista  .Eipä kuitenkaan  tarvinnut kun vaihdoin suodattimet ,kone lähtee aivan eri lailla käyntiin pikkupakkasessa kuin 10 asteen lämmössä ennen suodattimien vaihtoa. Tulin siihen tulokseen että kovinpa lyhyt oli suodattimien käyttöaika ,mistä lienee johtuvan.
Kannattaa laittaa 3/4 tai 1" suodatin ennen tankkauspumppua. Ihan hydrauli suodatin käy.
pessimisti ei pety!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Farmari säiliö pitää putsata joka kerta kun se tyhjenee sehän on perussääntö no 1.
Eli sää putsaat kymmenen vuoden välein  ???
Kerran vuodessa !

Riippuu paljon siitä onko säiliö taivasalla vaiko säänsuojassa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Miesluukun päälle kannatta laittaa joku veden pitävä suoja ,muuten vesi menee säiliöön.Tiiviste ei pidä vettä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Miesluukun päälle kannatta laittaa joku veden pitävä suoja ,muuten vesi menee säiliöön.Tiiviste ei pidä vettä.

Tätä vastausta jo kannattaa analysoida tarkemmin

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Mitenköhän sassi putsaa säiliönsä. En toki pidä huonona että pohjassa olisi hana mistä päästäisi viimeisen pienen tilkan pois mutta harvemmin tulee tehtyä. Ittellä nykyään säiliöt katon alla ja kummatkin täytetään ainakin kahdesti vuodessa. Itte en ole muuta tehnyt kun pyrkinyt oottelemaan pari kolme tuntia ennen kun olen koneisiin laskenut ja sitten olen joutunut joka alkutalvi vaihtamaan suodattimet koneista. Siihen toki vaikuttaa myös kesälaadun vaihto talvimalliin.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Mitenköhän sassi putsaa säiliönsä. En toki pidä huonona että pohjassa olisi hana mistä päästäisi viimeisen pienen tilkan pois mutta harvemmin tulee tehtyä. Ittellä nykyään säiliöt katon alla ja kummatkin täytetään ainakin kahdesti vuodessa. Itte en ole muuta tehnyt kun pyrkinyt oottelemaan pari kolme tuntia ennen kun olen koneisiin laskenut ja sitten olen joutunut joka alkutalvi vaihtamaan suodattimet koneista. Siihen toki vaikuttaa myös kesälaadun vaihto talvimalliin.
Mulla on joku Bilteman tankinsisäinen polttoainepumppu, jonka voi laskea tankin reiästä letkun ja sähköjohtojen varassa tankkiin. Sit vaan akusta virtaa, pumppaa vedet pohjalta kerran vuodessa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: MPÖ:ssä kasvaa levää?
Entisen farmarisäiliön pumppu johon tehty tuuman vesijohtoputkesta putki ,sillä pumppaan säiliön tyhjäksi täyttöyhteen kautta ja loput kepin päähän laitetulla puuvilla rentulla ,puhdasta tulee.Roppua en avaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !