Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Perusturva  (Luettu 4405 kertaa)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Perusturva
Jos kaikki olisi pankoilla makoilioita kuten Aulis väittää niin olisimme upseereita 8) ::)

Eikös siitä ole tehty elokuvakin: Upseeri ja Pankollamakailija  ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Perusturva
Se elokuva oli upseeri ja herrasmies , mutta sellaista Suomesta ei löydy pitää tyytyä upseeríin ja pankoillamakoiliaan = toimiupseeri :o ::) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Rottakoulu
Se elokuva oli upseeri ja herrasmies , mutta sellaista Suomesta ei löydy pitää tyytyä upseeríin ja pankoillamakoiliaan = toimiupseeri :o ::) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Toi sun sekoilus viittaa ilmiselvästi siihe et sä et oo päässy ees rottakouluun... hae perhepäivähoitajaks kotikuntaas... tai hommaa joku yh-"äiti" vosukses  :o  ::)  :P

Viimeksi muokattu: 08.11.08 - klo:09:30 kirjoittanut Aulis Anttila

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Perusturva
Oossä sitte käöny rottakoulunnii :o

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Rottakoulu
Se elokuva oli upseeri ja herrasmies , mutta sellaista Suomesta ei löydy pitää tyytyä upseeríin ja pankoillamakoiliaan = toimiupseeri :o ::) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Toi sun sekoilus viittaa ilmiselvästi siihe et sä et oo päässy ees rottakouluun... hae perhepäivähoitajaks kotikuntaas... tai hommaa joku yh-"äiti" vosukses  :o  ::)  :P

Tämä Aulis Anttila, vahvistaa sen negatiivisen kuvan, joka minulle on jäänyt toimupseereista ja niiden älyllisistä lahjoista, aina kun se sanoo jotain ...

Aulis Anttila

  • Vieras
Koulu
Oossä sitte käöny rottakoulunnii :o

En... olen reservin tykkimies - eli siviili  ;D  :D  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Vahvistaminen
Se elokuva oli upseeri ja herrasmies , mutta sellaista Suomesta ei löydy pitää tyytyä upseeríin ja pankoillamakoiliaan = toimiupseeri :o ::) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Toi sun sekoilus viittaa ilmiselvästi siihe et sä et oo päässy ees rottakouluun... hae perhepäivähoitajaks kotikuntaas... tai hommaa joku yh-"äiti" vosukses  :o  ::)  :P
Tämä Aulis Anttila, vahvistaa sen negatiivisen kuvan, joka minulle on jäänyt toimupseereista ja niiden älyllisistä lahjoista, aina kun se sanoo jotain ...


Sinä puolestasi vahvistat älynlahjasi joka ikinen kerta kun kirjoitat tänne  :o  :o  :o

sorkkahessu

  • Vieras
Perhepäivä hoitajaks?
Voi elämä sentään , perhepäivähoitajan työ on vastuullista työtä .
Sorkkahoitaja /lomittaja /ym muut työt ovat tosimiesten työtä.

Taidampa suunitella pakinan PikkuAuliksen iltapuuhat ;)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Perhepäivä hoitajaks?
Voi elämä sentään , perhepäivähoitajan työ on vastuullista työtä .
Sorkkahoitaja /lomittaja /ym muut työt ovat tosimiesten työtä.

Taidampa suunitella pakinan PikkuAuliksen iltapuuhat ;)

  Niin kyllä sorkanhoito ja lomitus on tosi älyllistä työtä :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vahvistaminen
Se elokuva oli upseeri ja herrasmies , mutta sellaista Suomesta ei löydy pitää tyytyä upseeríin ja pankoillamakoiliaan = toimiupseeri :o ::) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Toi sun sekoilus viittaa ilmiselvästi siihe et sä et oo päässy ees rottakouluun... hae perhepäivähoitajaks kotikuntaas... tai hommaa joku yh-"äiti" vosukses  :o  ::)  :P
Tämä Aulis Anttila, vahvistaa sen negatiivisen kuvan, joka minulle on jäänyt toimupseereista ja niiden älyllisistä lahjoista, aina kun se sanoo jotain ...


Sinä puolestasi vahvistat älynlahjasi joka ikinen kerta kun kirjoitat tänne  :o  :o  :o

Jälleen kerran, se todistettiin, kun Auliksella leikkaa, niin yleensä se leikkaa kiinni ....

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Koulu
Oossä sitte käöny rottakoulunnii :o

En... olen reservin tykkimies - eli siviili  ;D  :D  :P

No eikös se sanonta olekin että tymä saa olla, muttei tykkimies.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

sorkkahessu

  • Vieras
tuli mieleen
Tykkimieheltä kysyttiin kokeilumielessä mikä kansimiehen tehtävä sukellusveneessä . Tykkimies mietti hetken ja sanoi , pitää lujasti kiinni reelinkistä kun vene sukeltaa :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kuultua
Oossä sitte käöny rottakoulunnii :o
En... olen reservin tykkimies - eli siviili  ;D  :D  :P
No eikös se sanonta olekin että tymä saa olla, muttei tykkimies.

Noin oon kuullu sanottavan  ;D  :D  ::)  :o  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma
Tykkimieheltä kysyttiin kokeilumielessä mikä kansimiehen tehtävä sukellusveneessä . Tykkimies mietti hetken ja sanoi , pitää lujasti kiinni reelinkistä kun vene sukeltaa :D

 ;D  :D  ::)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Perusturva
Lisää läppää tulossa jahka siosta selviän :D