Tuos 640 kuikassa tais kaikki tapit olla 30 mm paksuja. Se aisanpään tappi kannattais ainakin teettää vaikka MoC aineksesta, valmiita tankoaihioita löytyy tuolle koolle ja sorvari pyöräyttää suht nopiaan muutaman tapin. 640 kuikassa mänt aikoinaan aisanpäästä ja etummaisen nostosylkyn päästä tapit poikki.
Nuo tapit kannattaa tosiaan pyöräyttää tappirempassa eripäin, suht pieni homma mut auttaa jatkossa rasvatessa paljon.
Kovassa käytössä oleviin kuikkiin kannattaa ehkä myös samalla tilata sepältä valurautalinkut teräksestä tehtynä. Eivätpähän enää napsahtele poikki.
Se on paikallinen Valtra myyjä laittanut tappeihin "ojalan tilan Fendt isäntä - lisän"

Itsekkin olen joissain kuikan osissa päässyt ihan asiallisiin hintoihin Valtralla.