Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Myyntikanavia maataloustuotteille?  (Luettu 9229 kertaa)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Jees, kokeillaan sitä. Kiitos.
Ei nuo oikein teollisuuteen jne liity kun ovat navettaan tarkoitettu :)

Nyt kuulostaa väärältä ja huonosti myyvältä asenteelta. Ei kai siinä paljoa eroa ole, tiiraileeko lehmiä tai omaa tai naapurin pihaa tai varastohallin sisätiloja kunhan kamera pysyy sille sopivassa lämpötilassa.

Öh. En kyllä ole näitä kenellekään tuputtamassa. Pahoittelen kysymystäni tilallisten omasta myyntikanavasta. Oletin olevan kun monella muullakin on omansa.
Olen kyllä ollut ihan oman alani hyvä myyjä ja kuvittelin että maito- tai lihakarjatilalliset tuntevat tuotteen. Ehkä sitten olen huono ihminen kun en tajunnut kenellekään "mökkikäyttöön" näitä myydä...

 Toivottavasti tuo on itsesi väheksyminen on trolli?
Se on sama kuka tuotteen ostaa ja monet ostavat ihan mitä vain , kunhan myydä senkin jälkeen kun mahdollinen asiakas sanoo ei tai ainakin jättää "viehe veteen" Esillä olo on tärkeätä, meinaan jos isäntä etsii vaikka mönkijää niin samalla  se saattaa ostaa emännälle vaikka talvirenkaat, ettei tule kovia nuhteita. Siksi on hyvä pitää myyviä tuotteita näillä suosituilla saiteilla.

impi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
No trolli toki.
En vain oikein ymmärtänyt että minua tuntematon ihminen tulee sanomaan huonoksi myyjäksi väärällä asenteella kun olen täältä neuvoa pyytänyt :)
Olen oikein hyvä myyjä, varmasti liiankin tunnollinen ja rehellinen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8454
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Olipa nopea vastaus, kiitos o/

*muoks* Eli ei ole mitään kanavaa olemassa maataloustekniikalle pelkästään? Nettikoneessa on enemmän kuljetuskalustoa jne. Ajattelin vähän spesifimpää, itselläni olisi ylimääräisenä langatonta valvontatekniikkaa enkä ole löytänyt oikein paikkaa missä voisin sitä kaupata nurkista pois...

Irrallaan juoksenteleva vahtikoira  ;D ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
No trolli toki.
En vain oikein ymmärtänyt että minua tuntematon ihminen tulee sanomaan huonoksi myyjäksi väärällä asenteella kun olen täältä neuvoa pyytänyt :)
Olen oikein hyvä myyjä, varmasti liiankin tunnollinen ja rehellinen.

Suuret pahoittelut silmät kirkkaina esitettynä mielipiteestäni. Se taisi kyllä osua maaliinsa, mutta jonkin väärällä tavalla :D Rehellisyydessä ei ole mitään vikaa, mutta käytettyä myydessä pitäisi olla mielikuvituksellinen. Navetoissa ja muissa eläinsuojissa käytettäviä kameroita aivan varmasti käytetään myös muualla ja voidaan käyttää olosuhteiltaan helpommissa paikoissa. Kyse on vain tarvittavasta erottelukyvystä, laitteen koosta sekä suojaamisesta kosteutta ja syövyttäviä aineita vastaan.

Käytettyihin on kyllä saattanut tarttunut ns. vienoa tuoksahdusta tai voivat olla ulkonäöltään sen verran väriä vaihtaneita vaikka miten pesisi ja puunaisi ettei niitä ihan joka paikkaan voi viedä  ::)

impi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Kiitos Mopomies :) Pelastit päivän... Karvaisia ja karvattomia kyllä pyörii pitkin pihoja, mutta ei niitä kai oikein vahdeiksi hyvälläkään tahdolla pääse sanomaan. Ehkä tuo vanhin hevonen kun päivystää aina ohikulkijoita :D

Pasille sanon vain sen että maaliin tai ei, en odottanut että tuntematta minua yhtään, saisin sinulta tuollaisen epäpätevän myyjän viitan harteilleni. Olen tuossakin ammatissa itseni elättänyt oikein hyvin, joten en ymmärtänyt negatiivista asennettasi o/

Niin ja lisään vielä sen että ihan kuule paketissa olevaa kamaa myyn, ei ole omia eikä muidenkaan hajuja :D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?


Käytettyihin on kyllä saattanut tarttunut ns. vienoa tuoksahdusta tai voivat olla ulkonäöltään sen verran väriä vaihtaneita vaikka miten pesisi ja puunaisi ettei niitä ihan joka paikkaan voi viedä  ::)
[/quote]

  Jos ne laittaa vaikka pihaa vahtimaan niin kyllä siellä tuoksut tuulettuu,,
 Masinistit- pallstallahan on myös myyntiosasto..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Tämä nyt on foorumi missä sanotaan suoraan ja ruusuja on turha odotella. Lisäksi tuo myyntitouhu,kun ei oikein täällä ole pääasia, vaan täällä tuuletetaan ajatuksia ja lytätään niitä urakalla.  ;D
Ja jos sinulla on valvontajärjestelmiä myynnissä, niin herää valitettavasti kysymys miksi?  Eli onko se jäänyt jostakin yli tai muuten, kun nykyään kaikennäköistä vilppikauppaakin on.. ???
Torilla niitä on  ollut myynnissä, olen itsekkin nähnyt.

impi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Ok, eli nimimerkin takana huutelua täynnä oleva foorumi? :(

Tiedän että "tilalliset" ovat melkomoista porukkaa, asunhan itsekin maalla. On vanhoja jääriä, jotka eivät ymmärrä että maailma on pikkuisen muuttunut. Ja sitten on tämä uusi sukupolvi, joka luulee itsestään liikoja. Siinä välissä olen koettanut täälläkin naapureiden välissä luovia - ihan hyvällä menestyksellä, ei ole tarvinnut riidellä kenenkään kanssa.

Mutta ehkä täällä oli se hyvä puoli että "myyntiä" on hyvä tulla arvostelemaan nimimerkin takaa.
Mutta kiitos ohjeista niille, jotka oikeasti päättivät auttaa.
En vain oikeasti tajunnut ettei maatalouteen liittyviä "kirppareita" ollut, tai muitakaan kanavia.

Onneksi en ole kovin herkkänahkainen, vaikka oudoksutti tuo Pasin kommentti huonosta myyjästä. Itse en olisi voinut tehdä tuollaista päättelyä yhden kysymyksen perusteella.  :o
Yleensä kun on johonkin foorumiin liittynyt (kysyäkseen jotain tyhmää asiaa), niin on saanut ihan reiluja vastauksia. Ne jotka eivät ole noviisin kyselyihin halunneet vastata, ovat jättäneet se tekemättä mutta eivät ole myöskään tulleet pätemään :)

Jos nyt jollekin tulee mieleen jotain kanavia, saa laittaa, mutta perustakaa vaikka uusi ketju myyntitaitojeni arvosteluun. Olisi varmasti helpompaa.

Jos jotain vielä epäilyttää myymäni tuote, onhan se paketissa ja käyttämätön (siis varmasti vilppikauppaa!), niin siitäkin saa laittaa vaikka sähköpostia ja tulla paikan päälle ihan itse toteamaan myyjä ja tuote.  o/

Viimeksi muokattu: 02.10.14 - klo:11:51 kirjoittanut impi

Köntys

  • Vieras
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Ok, eli nimimerkin takana huutelua täynnä oleva foorumi? :(

Tiedän että "tilalliset" ovat melkomoista porukkaa, asunhan itsekin maalla. On vanhoja jääriä, jotka eivät ymmärrä että maailma on pikkuisen muuttunut. Ja sitten on tämä uusi sukupolvi, joka luulee itsestään liikoja. Siinä välissä olen koettanut täälläkin naapureiden välissä luovia - ihan hyvällä menestyksellä, ei ole tarvinnut riidellä kenenkään kanssa.

Mutta ehkä täällä oli se hyvä puoli että "myyntiä" on hyvä tulla arvostelemaan nimimerkin takaa.
Mutta kiitos ohjeista niille, jotka oikeasti päättivät auttaa.
En vain oikeasti tajunnut ettei maatalouteen liittyviä "kirppareita" ollut, tai muitakaan kanavia.

Onneksi en ole kovin herkkänahkainen, vaikka oudoksutti tuo Pasin kommentti huonosta myyjästä. Itse en olisi voinut tehdä tuollaista päättelyä yhden kysymyksen perusteella.  :o
Yleensä kun on johonkin foorumiin liittynyt (kysyäkseen jotain tyhmää asiaa), niin on saanut ihan reiluja vastauksia. Ne jotka eivät ole noviisin kyselyihin halunneet vastata, ovat jättäneet se tekemättä mutta eivät ole myöskään tulleet pätemään :)

Jos nyt jollekin tulee mieleen jotain kanavia, saa laittaa, mutta perustakaa vaikka uusi ketju myyntitaitojeni arvosteluun. Olisi varmasti helpompaa.

Jos jotain vielä epäilyttää myymäni tuote, onhan se paketissa ja käyttämätön (siis varmasti vilppikauppaa!), niin siitäkin saa laittaa vaikka sähköpostia ja tulla paikan päälle ihan itse toteamaan myyjä ja tuote.  o/

Ootappas kun perjantai-ilta tulee, tästä ketjusta voi tulla aika hulvaton. Täällä on lytätty suuria keksijoitäkin myyntipuheineen :D  Ihme jos ei yhtäkään apinankuvaa tuu, kun saitin suolistajat pääsee vauhtiin  :D Sun herkkänahkaisuus voi joutua vielä koetukselle  ;D

impi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?

Ootappas kun perjantai-ilta tulee, tästä ketjusta voi tulla aika hulvaton. Täällä on lytätty suuria keksijoitäkin myyntipuheineen :D  Ihme jos ei yhtäkään apinankuvaa tuu, kun saitin suolistajat pääsee vauhtiin  :D Sun herkkänahkaisuus voi joutua vielä koetukselle  ;D

No mutta sehän on jo huomenna! o/

Sitten vain hauskuutetaan, pitäähän jotain olla mistä valittaa?  ;D

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
kahoppas impineitiä ku on löytännä tälle palstalle.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=ZDxRjgeMDn8

navettapiika

  • Vieras
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
kahoppas impineitiä ku on löytännä tälle palstalle.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=ZDxRjgeMDn8
Hetikö piti tulokkaan kuva ja esitys julkasta... Olisit nyt huomiseen edes malttanut.. >:(

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
kahoppas impineitiä ku on löytännä tälle palstalle.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=ZDxRjgeMDn8

Vähä Sannan olonenhan tuo on kans...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Mää en kyllä näitä nettinaisia ymmärrä....  :-[   Toisaalta, onhan eräs ihku aito  ja elävä, asiansa hyvin osaava nainen aloittanut lyhyen ja napakan, yhden virkkeen mittaisen arvion minusta muistaakseni sanoilla "Omaa parastaan ymmärtämätön, paksupäinen pölvästi..." Ja asia liittyi aivan täysin toihin eikä millään lailla yksityiselämään tai edes harrastuksiin ;D Ja keskustelukin oli aika paljon pidempi...

Enkä vieläkään ymmärrä miksei ammukameraa voisi myydä ja käyttää jonkin varaston, pihan, tai vaikka tipusten tiirailuun jos vaan kamera teknisesti siihen soveltuu. Asiallinen vastaus tuohon olisi kyllä ollut jotain ihan muuta kuin niskojen nakkelua...   :D  Kyllä asiakas itse tietänee tarpeensa ja myyjälle riittää kun kertoo laitteen ominaisuudet ja pystyy ne valmistajan sivuilta tai muuten luotettavasti kirjalliisesti antamaan sekä kertoo puutteet ja viat. Ja tietyissä tilanteissa sanoo suoraan, ettei myynnissä oleva tuote sovi ostajan tarkoituksiin.

Miten tämmöinen paketti on muuten haltuusi ja myytäväksi päätynyt?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Myyntikanavia maataloustuotteille?
Mää en taaskaan ymmärrä aloittajan nillitystä. Jos on ylimääräistä kamaa, niin ilmo toriin tai huutonettiin, vi_tunko väliä ketä sen sitten ostaa. Ja jos aloittaja on joku jobbari, niin täältä ei saata kauheasti sympatiaa herua... ;D


Huomenna sit lisää... :P
It ain't over till the fat lady sings