Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voi voi Teuvo...  (Luettu 8735 kertaa)

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Voi voi Teuvo...
  Paljoks resitentillä ja sen muijalla on ikäeroa, tai jos oltais saatu Pekasta pressa..

Pasi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuulia on ollu ahkerana tänään.  ;)

Suorastaan ylenpalttisen.... mutta ilttiksen jutun lukemiseen ei ole ollut ole vissiin ollut aikaan  ::) . Sen mukaan likka on sanonut Teuvosta, että "Se sekoilee omiaan. Suoraan sanottuna minä haluan viettää aikani ihan oman ikäisteni kanssa". Mielestäni aika selvästi sanottu. Jos tuosta ei ymmärrä, niin ei voi mitään..  ;) Joten herra Hakkarainen on vissiin fantasioinut liian äänekkäästi. Ja nyt olisikin oikein mukavaa ja mielenkiintoista kuulla, miten mm. Tuulian korvien välin hieman salaisimmissa sopukoissa ajatus oikein vipeltää kun noin valikoivasti on toisia tuomitsemassa  :-*

Paljoks resitentillä ja sen muijalla on ikäeroa, tai jos oltais saatu Pekasta pressa..

Pressa ja puolisonsa olivat jo tarpeeksi muttei liian vanhoja tietääkseen ja ymmärtääkseen mitä tekevät. 17-kesäinen on ihan eri juttu kuin kolmekymppinen. Tai ainakin pitäisi olla, vaikkei siitäkään enää nykyään voi olla kovin varma...

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  Sitähän snotaan että nainen on parhaimmillaan/kuumimmillaan kun alkaa karvaantumaan tai harmaantumaan..

navettapiika

• Vieras
  Sitähän snotaan että nainen on parhaimmillaan/kuumimmillaan kun alkaa karvaantumaan tai harmaantumaan..
Tässä on vielä toivoa.. ;)

Tuuli(a)

• Vieras
Tuulia on ollu ahkerana tänään.  ;)

Suorastaan ylenpalttisen.... mutta ilttiksen jutun lukemiseen ei ole ollut ole vissiin ollut aikaan  ::) . Sen mukaan likka on sanonut Teuvosta, että "Se sekoilee omiaan. Suoraan sanottuna minä haluan viettää aikani ihan oman ikäisteni kanssa". Mielestäni aika selvästi sanottu. Jos tuosta ei ymmärrä, niin ei voi mitään..  ;) Joten herra Hakkarainen on vissiin fantasioinut liian äänekkäästi.

***  Tässä se siis nähdään, kuinka vähän kyseisen kansanedustajan puheisiin voi luottaa!

Pressa ja puolisonsa olivat jo tarpeeksi muttei liian vanhoja tietääkseen ja ymmärtääkseen mitä tekevät. 17-kesäinen on ihan eri juttu kuin kolmekymppinen. Tai ainakin pitäisi olla, vaikkei siitäkään enää nykyään voi olla kovin varma...

ana111

• Vieras
Jos kentällä kasvaa ruoho,sillon siellä saa pelata :-* :-* :-*

navettapiika

• Vieras
Jos kentällä kasvaa ruoho,sillon siellä saa pelata :-* :-* :-*
Pelatahan toki saa, mutta kuka, millä  ja miten, aiheuttaa tässä nyt hiukan erimielisyyksiä. ;)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Tuuli(a)

• Vieras
Tuulia hei... Mikäs Teuvosta niin spesiaalin uroon tekee? All the same kind. :P ;D

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaikenikaiset_miehet_ovat_seksuaalisesti_kiinnostuneita_parikymppisista_naisista/7492131

No tuo miesten "taipumus" on kyllä huomattu.   ;)  Se vaan ihmetyttää, mikä parikymppistä naista viehättää viiskymppisessä miehessä ??? Sitä en ymmärrä.   Kun itse olin parikymppinen, pidin viiskymppisiä paappoina.   ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuulia hei... Mikäs Teuvosta niin spesiaalin uroon tekee? All the same kind. :P ;D

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_kaikenikaiset_miehet_ovat_seksuaalisesti_kiinnostuneita_parikymppisista_naisista/7492131

No tuo miesten "taipumus" on kyllä huomattu.   ;)  Se vaan ihmetyttää, mikä parikymppistä naista viehättää viiskymppisessä miehessä ??? Sitä en ymmärrä.   Kun itse olin parikymppinen, pidin viiskymppisiä paappoina.   ;D
Aivan, rippikouluikäisenä myös mietin että 30-vuotias, vasta virassaan aloittanut pappi oli jo ikäloppu äijä. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

• Vieras

Aivan, rippikouluikäisenä myös mietin että 30-vuotias, vasta virassaan aloittanut pappi oli jo ikäloppu äijä. ;D
Mutta eikös ne väitä, että mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi... ::)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mutta eikös ne väitä, että mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi... ::)
Niitä kovasarvisia on sitten hautuumaat täynnä. Ja hautakivet sijoitettuina keskelle kumpua.

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Se on naisella geeneissä, että katsoo aina pikkasen sitäkin, mikä on miehen sosiaalinen status, jonka kanssa omat geeninsä laittaa jatkoon eli jonka kanssa tekee lapsia  8)
Menestyneet miehet on aina saaneet nuoria naisia  ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

SDPeden märkä uni...     ::)

siittähän palakinnoksi hyvästä vualityöstä sepeteus olis ollunna jokaviikkonen saanavieras mäntyniemessä.  ;D ;D ;D ;D

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

SDPeden märkä uni...     ::)

siittähän palakinnoksi hyvästä vualityöstä sepeteus olis ollunna jokaviikkonen saanavieras mäntyniemessä.  ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes