Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kasvosokeus  (Luettu 4282 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kasvosokeus
vaimo väittää, jotta minulla olisi jokin selektiivinen kuulo. itseäni tuo vaiva ei hirveästi haittaa, mutta kyllä se joskus hiukka keskustelua herättää ;D

Hyvä tavaton sentään .Raitismies ryppyileen Vaimonsa kanssa. Huomenna ostat kukkia Hänelle ja ittelles kuulolaitteen .  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

(O)

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
just nenaisten pikkarit kans haisee sieltä tuulipuvun housujen alta jos on samat kuin aamunavetalla.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että noin tarkkanenäinen ihminen on kyllä väärällä alalla jos maatalouteen on sotkeutunut. Tullilla olisi varmaan käytttöä tuollaiselle klyyvarille.. :o
asia on varmaan silleen että olen yliherkkä tuolle paskan ja deodorantinhajun sekoitukselle.on meinaan ällöttävä löyhkä

Köntys

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
just nenaisten pikkarit kans haisee sieltä tuulipuvun housujen alta jos on samat kuin aamunavetalla.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että noin tarkkanenäinen ihminen on kyllä väärällä alalla jos maatalouteen on sotkeutunut. Tullilla olisi varmaan käytttöä tuollaiselle klyyvarille.. :o
asia on varmaan silleen että olen yliherkkä tuolle paskan ja deodorantinhajun sekoitukselle.on meinaan ällöttävä löyhkä

Miten tää onlikin tuttua, mutta löytyihän, vaikka Joukahainen poistelikin viestejään  :D



mut oikeesti, onko edes olemassa sellaista asiaa kuin ilmaista pimpsaa ?

No ei tasan ole. Vaimo, avohoito, tyttöystävä, irtojuttu... kaikki ihan sama menee 500-1000 €/kk. Tutkittu on. >:(
Hyvää ei saa ilmaiseksi. ;)
navetalle haisevasta tarjoaja joutuu maksamaan.
 
Nää eläimiin sekaantujat ovat aika ilettäviä, mutta että joukahainenkin... en olis uskonu. :o ???
on se ,ja kun vielä koiran kanssa,en olis uskonut 8)mutta kait se hommansa hoitelee

Köntys

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
just nenaisten pikkarit kans haisee sieltä tuulipuvun housujen alta jos on samat kuin aamunavetalla.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että noin tarkkanenäinen ihminen on kyllä väärällä alalla jos maatalouteen on sotkeutunut. Tuulilla olisi varmaan käytttöä tuollaiselle klyyvarille.. :o

Korjattu.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
just nenaisten pikkarit kans haisee sieltä tuulipuvun housujen alta jos on samat kuin aamunavetalla.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että noin tarkkanenäinen ihminen on kyllä väärällä alalla jos maatalouteen on sotkeutunut. Tullilla olisi varmaan käytttöä tuollaiselle klyyvarille.. :o
asia on varmaan silleen että olen yliherkkä tuolle paskan ja deodorantinhajun sekoitukselle.on meinaan ällöttävä löyhkä
Et sitten saanut märkääkoiraa samaan tuoksugalleriaan? ::)

(O)

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
just nenaisten pikkarit kans haisee sieltä tuulipuvun housujen alta jos on samat kuin aamunavetalla.
Nyt kyllä täytyy myöntää, että noin tarkkanenäinen ihminen on kyllä väärällä alalla jos maatalouteen on sotkeutunut. Tullilla olisi varmaan käytttöä tuollaiselle klyyvarille.. :o
asia on varmaan silleen että olen yliherkkä tuolle paskan ja deodorantinhajun sekoitukselle.on meinaan ällöttävä löyhkä

Miten tää onlikin tuttua, mutta löytyihän, vaikka Joukahainen poistelikin viestejään  :D



mut oikeesti, onko edes olemassa sellaista asiaa kuin ilmaista pimpsaa ?

No ei tasan ole. Vaimo, avohoito, tyttöystävä, irtojuttu... kaikki ihan sama menee 500-1000 €/kk. Tutkittu on. >:(
Hyvää ei saa ilmaiseksi. ;)
navetalle haisevasta tarjoaja joutuu maksamaan.
 
Nää eläimiin sekaantujat ovat aika ilettäviä, mutta että joukahainenkin... en olis uskonu. :o ???
on se ,ja kun vielä koiran kanssa,en olis uskonut 8)mutta kait se hommansa hoitelee
Siispä on muitakin jotka on samaa mieltä että ei tarvitse ammatilleen haista jos on reissussa

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus

 Navettapiialla samoja vaivoja, taidatte olla sisaruksia?
No, emme, mutta ihan mieluusti tutustuisin lähemmin :-*
Monen naisen, kuten myös lehmän tunnistaa parhaiten tisseistä.
Onnea.

Varokaa Skännää , on mustis.
Olen tässä jo muutaman päivän odottanut yksityisviestiä treffiehdotuksineen, mutta eipä taida tulla  :)


sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kasvosokeus

 Navettapiialla samoja vaivoja, taidatte olla sisaruksia?
No, emme, mutta ihan mieluusti tutustuisin lähemmin :-*
Monen naisen, kuten myös lehmän tunnistaa parhaiten tisseistä.
Onnea.

Varokaa Skännää , on mustis.
Olen tässä jo muutaman päivän odottanut yksityisviestiä treffiehdotuksineen, mutta eipä taida tulla  :)
;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus

 Navettapiialla samoja vaivoja, taidatte olla sisaruksia?
No, emme, mutta ihan mieluusti tutustuisin lähemmin :-*
Monen naisen, kuten myös lehmän tunnistaa parhaiten tisseistä.
Onnea.

Varokaa Skännää , on mustis.
Olen tässä jo muutaman päivän odottanut yksityisviestiä treffiehdotuksineen, mutta eipä taida tulla  :)
Ai, kenen tässä pitää pyytää treffeille ja kuka.. mulla on kyllä niin onneton nimimuisti, ettei oikein tule aina mieleen, mutta yleensä tunnistan kyllä miehet... ;)

(O)

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
käsikopeloitsemalla tunustelet onko kassit 8)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
käsikopeloitsemalla tunustelet onko kassit 8)
Niin paha sokeus minulla ei sentään ole, kyllä vähemmälläkin tirkistelyllä huomaan ne kassit käsissä ja nämä miehet minä kierrän kaukaan. Mikään kassi-Alma en todellakaan ole.  :o

c.c.less

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Kasvosokeus
käsikopeloitsemalla tunustelet onko kassit 8)
Niin paha sokeus minulla ei sentään ole, kyllä vähemmälläkin tirkistelyllä huomaan ne kassit käsissä ja nämä miehet minä kierrän kaukaan. Mikään kassi-Alma en todellakaan ole.  :o

Kassit eivät välttämäti ole kädessä...

Jotain tapahtui, emmekä ole varmoja mitä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kasvosokeus
käsikopeloitsemalla tunustelet onko kassit 8)
Niin paha sokeus minulla ei sentään ole, kyllä vähemmälläkin tirkistelyllä huomaan ne kassit käsissä ja nämä miehet minä kierrän kaukaan. Mikään kassi-Alma en todellakaan ole.  :o

Kassit eivät välttämäti ole kädessä...


Noita en ole aiemmin edes nähnyt, saati kopeloinut.. noita se (O) varmaan tarkotti. Nuo taitaakin olla hänen kassit... :o