Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jyrki koettaa toista keinoa  (Luettu 1689 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa


Jyygi haaveilee neuvostoliiton kaltaisista puhdistuksista jossa kaikki toisin ajattelijat lopetetaan kuopan pohjalle :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa


Jyygi haaveilee neuvostoliiton kaltaisista puhdistuksista jossa kaikki toisin ajattelijat lopetetaan kuopan pohjalle :P

Juu, toivottavasti päästään kepuista.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/Liikaa%20riitely%C3%A4%20-%20Suomeen%20tarvitaan%20henkiset%20ilmastonmuutostalkoot-2357

 Enää kaikki ei olekkaan fantastista!!! ;D

Höpsis Sepe!  Kaikki on "fantastista".

  Hallituksella on mennyt 2 vuotta aikaa hukkaan. Oli fantastinen mahdollisuus muuttaa tämä tehoton järjestelmä. Olen pettynyt.  ???

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/Liikaa%20riitely%C3%A4%20-%20Suomeen%20tarvitaan%20henkiset%20ilmastonmuutostalkoot-2357

 Enää kaikki ei olekkaan fantastista!!! ;D

Höpsis Sepe!  Kaikki on "fantastista".

  Hallituksella on mennyt 2 vuotta aikaa hukkaan. Oli fantastinen mahdollisuus muuttaa tämä tehoton järjestelmä. Olen pettynyt.  ???

Sieltä pitäisi heittää pihalle nämä kuseniinat ja virkkuset.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa


  Hallituksella on mennyt 2 vuotta aikaa hukkaan. Oli fantastinen mahdollisuus muuttaa tämä tehoton järjestelmä. Olen pettynyt.  ???
[/quote]

Sieltä pitäisi heittää pihalle nämä kuseniinat ja virkkuset.
[/quote]

  Kataisen ja Stupidon perään..

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
Katainen pitää itseään ja kokoomusta "keskitien kulkijana", minun mielestä se on ollut kokoajan se ryhmä, joka on ajanut meitä liittovaltion ytimeen  :o
Mikäli kokoomus on tässä muuttanut kantaansa, niin kunnia kuuluu kyllä persuille, persujen pelko on näköjään viisauden alkua tässä maassa  ;)
Keskustan linja on ollut kokoajan selvä  :)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
Vanha Sekoomus on tullut takaisin kuplapaise "kyvykkäästä" Kokoomuksesta
on puhjennut ja mätää roiskuu joka puolelle ja Isänmaa Suomi on pulassa.
Kaikki mielikuvat taitavasta joukosta jota Kokoomukselaisten piti edustaa on mennyttä .Historia tosin osoittaa että siitä porukasta ei KOSKAAN ole valtiomiehiä noussut,ja tämä on faktaa,tarkistakaa itse.
Kaikkein surullisinta tässä on se että Suomi sukeltaa yhä syvemälle lamaan ja velkakierteeseen tuon luuserihallituksen ja eritoten Kokoomuksen takia.
Jos Katainen kantaisi "VASTUUTA" hän olisi pyytänyt eroa jo syksyllä

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
ois himasen laittanu talkoolla tekemään tutkimuksiaan kun nuita talkoitaan on kaikkeen mahdolliseen tyrkyttämässä, on siinä kokoomuslainen ku talkoilla ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
Vanha Sekoomus on tullut takaisin kuplapaise "kyvykkäästä" Kokoomuksesta
on puhjennut ja mätää roiskuu joka puolelle ja Isänmaa Suomi on pulassa.
Kaikki mielikuvat taitavasta joukosta jota Kokoomukselaisten piti edustaa on mennyttä .Historia tosin osoittaa että siitä porukasta ei KOSKAAN ole valtiomiehiä noussut,ja tämä on faktaa,tarkistakaa itse.
Kaikkein surullisinta tässä on se että Suomi sukeltaa yhä syvemälle lamaan ja velkakierteeseen tuon luuserihallituksen ja eritoten Kokoomuksen takia.
Jos Katainen kantaisi "VASTUUTA" hän olisi pyytänyt eroa jo syksyllä

  Muistan kyllä Paasikiven..siihen aikaan voi kokoomuksen lukea isänmaalliseksi puolueeksi....

Jätkä

  • Vieras
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa
Vanha Sekoomus on tullut takaisin kuplapaise "kyvykkäästä" Kokoomuksesta
on puhjennut ja mätää roiskuu joka puolelle ja Isänmaa Suomi on pulassa.
Kaikki mielikuvat taitavasta joukosta jota Kokoomukselaisten piti edustaa on mennyttä .Historia tosin osoittaa että siitä porukasta ei KOSKAAN ole valtiomiehiä noussut,ja tämä on faktaa,tarkistakaa itse.
Kaikkein surullisinta tässä on se että Suomi sukeltaa yhä syvemälle lamaan ja velkakierteeseen tuon luuserihallituksen ja eritoten Kokoomuksen takia.
Jos Katainen kantaisi "VASTUUTA" hän olisi pyytänyt eroa jo syksyllä

Nyt kieretään vastuuta olemalla hiljaa missä mennään tai kokkareet ovat oikeasti niin yksinkertaisia että ei todellakaan tiedä missä mennään.
Paina tästä

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jyrki koettaa toista keinoa


Jyygi haaveilee neuvostoliiton kaltaisista puhdistuksista jossa kaikki toisin ajattelijat lopetetaan kuopan pohjalle :P

Juu, toivottavasti päästään kepuista.

http://www.youtube.com/watch?v=VUxQlqPj1Ds David Duke Show 2013.01.10 Kevin Macdonald on Zionist Gungrabbers

Ryhtyykö veeti keräämään kaikki aseet kepulaisilta :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?