Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hybridisotaa  (Luettu 5633 kertaa)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Hybridisotaa
Hyvä alapertti, hokasit  :) että kollonen on lammio  :)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Ihan vain ohimennen ajattelin kommentoida jotain aiheesta, Jenkeillä oli aikoinaan sodissaan käsite disinformaatio.

Se oli eräänlaista propagandaa mutta älykkäämpää, siihen liittyi vääristelty uutisointi ja totuuden kertominen. Osa jutuista oli uskottavuuden vuoksi totta ja idea oli luoda asioista kokonaisvaltainen vääristynyt käsitys joka tuki omia tavoitteita....

Tää nyt tuskin ketään kiinnosti ja miten tää edes liittyi tähän hybridisodankäyntiin....

Viimeksi muokattu: 13.09.14 - klo:20:18 kirjoittanut Luomujussi

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihan vain ohimennen ajattelin kommentoida jotain aiheesta, Jenkeillä oli aikoinaan sodissaan käsite disinformaatio.

Se oli eräänlaista propagandaa mutta älykkäämpää, siihen liittyi vääristelty uutisointi ja totuuden kertominen. Osa jutuista oli uskottavuuden vuoksi totta ja idea oli luoda asioista kokonaisvaltainen vääristynyt käsitys joka tuki omia tavoitteita....

Tää nyt tuskin ketään kiinnosti....

Eipä juuri...
It ain't over till the fat lady sings

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Tämä palsta on pian kuin Rooman liitto oppositiota ei sallita eikä heille virkoja jaeta. ;D
Perinteinen vaihtoehtomediareaktio kritiikkiin: meidät yritetään vaientaa tai meitä ei sallita.

Oppositionkin pitää sietää kritiikkiä ja kyetä perustelemaan kantansa vaikkapa lähdeviitteillä ihan samalla tavalla kuin muuallakin aikuisten maailmassa.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tämä palsta on pian kuin Rooman liitto oppositiota ei sallita eikä heille virkoja jaeta. ;D
Perinteinen vaihtoehtomediareaktio kritiikkiin: meidät yritetään vaientaa tai meitä ei sallita.

Oppositionkin pitää sietää kritiikkiä ja kyetä perustelemaan kantansa vaikkapa lähdeviitteillä ihan samalla tavalla kuin muuallakin aikuisten maailmassa.

;D ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikai nyt omaa mielipidettään tarvitse perustella jollakin lähdeviitteellä :o. Vai pitääkö  :o

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eikai nyt omaa mielipidettään tarvitse perustella jollakin lähdeviitteellä :o. Vai pitääkö  :o

Ei sun tartte. Syyttele vaan Natoo, Rooman liittoa, kokoomusta tai mikä se sun suurin belsepuupi milloinkin sattuu oleen.
It ain't over till the fat lady sings

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Niin mut kai sillä mielipiteelläkin tulis olla jonkinlainen edes hatara totuuspohja. Kaikki asiat eivät ole mielipidekysymyksiä.....

Itse heittelen kommentteja pitkälti muistipohjalta ja jos joku asian paremmin perustelee niin hän on oikeassa......

Ja eix tuohon disinformaatiokäsitteeseen kukaan nyt edes viitsinyt kommentoida....

Viimeksi muokattu: 13.09.14 - klo:21:18 kirjoittanut Luomujussi

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho

AAtami taitaa seota noitten lähdeviitteiden kanssa,mies jolla ei ole omaa kantaa mihinkään ,mutta on lähdeviite ,uskomaton mies.Toivottavasti et ole missään luottamustoimessa ,meinaan tuolla rategialla voi hiukkasen tulla lunta tupaan kuin valiolla. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei aina ole oikeassa, mutta mielipide saa silti olla eikä sitä tarvitse perustella jonkun toisen mielipiteillä. Ei se tee mielipiteestä yhtään sen parempaa/huonompaa vaikka joku toinen kouho olisi samaa mieltä ensimmäisen kanssa  :o

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Ei aina ole oikeassa, mutta mielipide saa silti olla eikä sitä tarvitse perustella jonkun toisen mielipiteillä. Ei se tee mielipiteestä yhtään sen parempaa/huonompaa vaikka joku toinen kouho olisi samaa mieltä ensimmäisen kanssa  :o

Juu mut asennoidut sä niin ett sulla on mielipide ja sulla on siihen oikeus ja se on aina oikea...

Itse esitän mielipiteita ja muistinvaraisia kommentteja ja kykenen muuttamaan mielipidettä ja asennoitumista kohtaamieni faktojen perusteella.....

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minulla on mielipide, minulla on oikeus siihen eikä se minun mielipide ole välttämättä ja aina oikea. Mutta silti minulla on oikeus siihen.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minulla on mielipide, minulla on oikeus siihen eikä se minun mielipide ole välttämättä ja aina oikea. Mutta silti minulla on oikeus siihen.

Sulla mitään oikeuksia ole, velvollisuuksia vaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

:) :) näinpä  :) :)  ihka oikea kokoomusmullemullekaikki-mielipide tuossa edellä   :):)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

:) :) näinpä  :) :)  ihka oikea kokoomusmullemullekaikki-mielipide tuossa edellä   :):)

Jokapäiväinen elämä koostuu säännöistä joita pitää noudattaa? Eiks ni?