Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe a-ajokortti  (Luettu 5648 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: a-ajokortti

Melkein puolet elämästä ollut kahlittuna  >:(  >:(

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: a-ajokortti
kuinka ihmeen vanhoina teidät onkaan vihitty. meinaan, kun monikin ollut vasta sen parikymmentä vuotta aviossa. jotkut jopa allekin ;D
Luuleksää, että tänne on alaikäraja kuusikymmentä vuotta??  Kait sen elinkautisen kerkiää myöhemminkin ottamaan...Onneksi siitäkin pääsee eroon. ;)



mä mitää tiedä. mä kelaa vaa ;D

van siihen elinkautiseen voi hakea presidentiltä armahdusta kahdentoista lusitun vuoden jälkeen.
näin lupaa lainsäätäjä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26126
  • vastustan
Vs: a-ajokortti
höyhensarjalaiset  ;D

27 vuotta tuli täyteen elokuussa..

Kävi nyt ihan vain mielessä ett onko Sorkan ja Skännän muijat samanlaisia räiskyviä persoonia kuin ukkonsa vai mihin toi pitkä suhde perustuu.....

Taitaa pojat purkaa täällä sen räiskeen ja kotona sanoa sen viimesen sanan, kyllä kulta... ;)
noin se vaan tahtoo mennä monessa tapauksessa  vaikka rehvakkaista puheista saa sen kuvan jotta akka  o vähintään  nyrkin ja hellan välissä :D :D :D :D

ja selvennykseksi se että minä luulen jotta sorkkis ei nyrkkejään  pystys ojentamaan edes räkänokkaisinta mopon vinguttajaa  vastaan pyhäyönä ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: a-ajokortti
höyhensarjalaiset  ;D

27 vuotta tuli täyteen elokuussa..
Sitä ennen Sorkkis oli lähestulkoon huippu-urheilija:

http://naurunappula.com/44063

mah

  • Vieras
Vs: a-ajokortti
Itse olen ollut naimisissa vain oman vaimoni kanssa. :'(

Sellainen tuli mieleen, että saako B-kortilla ajaa B-rappuun? :-X

Ja jos saa, niin mitä saa BECE-kortilla, kun itsellä on näemmä sellainen? Jos sanoo, tuon BECE, että bese, niin ei kai se tarkoita jotakin bi-juttuja.... :-X

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: a-ajokortti
Sormus ei lähde irti hikusestä sormesta ja en muista kuinka monta vuotta on takana, ensimmäinen pallero pumpsahti ennen kuin maistraatissa liitto solmittiin.
Nothing is Something Worth Doing

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: a-ajokortti
Itse olen ollut naimisissa vain oman vaimoni kanssa. :'(

Sellainen tuli mieleen, että saako B-kortilla ajaa B-rappuun? :-X

Ja jos saa, niin mitä saa BECE-kortilla, kun itsellä on näemmä sellainen? Jos sanoo, tuon BECE, että bese, niin ei kai se tarkoita jotakin bi-juttuja.... :-X
Mulla on ABe. Eli se ns. kevyt-E. Sillä ei saa kuulemma vetää liian suurta painoa ??? Ei kyllä huvittaisikaan, vetäminen kumit lintassa on pelkästään vastemielistä  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: a-ajokortti
Itse olen ollut naimisissa vain oman vaimoni kanssa. :'(

Sellainen tuli mieleen, että saako B-kortilla ajaa B-rappuun? :-X

Ja jos saa, niin mitä saa BECE-kortilla, kun itsellä on näemmä sellainen? Jos sanoo, tuon BECE, että bese, niin ei kai se tarkoita jotakin bi-juttuja.... :-X
Mulla on ABe. Eli se ns. kevyt-E. Sillä ei saa kuulemma vetää liian suurta painoa ??? Ei kyllä huvittaisikaan, vetäminen kumit lintassa on pelkästään vastemielistä  :-X

Mullakin on Lincoln-kortti vaikka japseilla ajelenkin.
Itse aloitukseen niin yhdeksän vuotta tuli elettyä synnissä, mutta nyt vapaana agenttina ja virallisia sitoumuksia ei ole tarkoitus koskaan tehdä, ymppiä ja lfa:ta lukuunottamatta  8)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: a-ajokortti
Itse olen ollut naimisissa vain oman vaimoni kanssa. :'(

Sellainen tuli mieleen, että saako B-kortilla ajaa B-rappuun? :-X

Ja jos saa, niin mitä saa BECE-kortilla, kun itsellä on näemmä sellainen? Jos sanoo, tuon BECE, että bese, niin ei kai se tarkoita jotakin bi-juttuja.... :-X
Mulla on ABe. Eli se ns. kevyt-E. Sillä ei saa kuulemma vetää liian suurta painoa ??? Ei kyllä huvittaisikaan, vetäminen kumit lintassa on pelkästään vastemielistä  :-X

Mullakin on Lincoln-kortti vaikka japseilla ajelenkin.
Itse aloitukseen niin yhdeksän vuotta tuli elettyä synnissä, mutta nyt vapaana agenttina ja virallisia sitoumuksia ei ole tarkoitus koskaan tehdä, ymppiä ja lfa:ta lukuunottamatta  8)
Mulla on kanssa pitkäaikaisena haavena tuo "japsilla ajeleminen"  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

  • Vieras
Vs: a-ajokortti
Kuinkas moni elää avioliitossa ja kuinka moni on naimisissa?
  meidät on vihitty v.69 siis lokakuussa tulee 46  v  aivan liian kauan. :(
pitkä sotatila,olemme täysin erilaisia luonteeltamme ,mukautuminen on ollut pitkä prosessi :o

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: a-ajokortti
Kuinkas moni elää avioliitossa ja kuinka moni on naimisissa?
  meidät on vihitty v.69 siis lokakuussa tulee 46  v  aivan liian kauan. :(
pitkä sotatila,olemme täysin erilaisia luonteeltamme ,mukautuminen on ollut pitkä prosessi :o
Onhan se pitkä aika. Vanhempieni liitto kesti 46 vuotta ja päättyi isäni kuolemaan kolme vuotta sitten. Appivanhempien liitto kesti 28 vuotta ja päättyi eroon 17 vuotta sitten - olis heilläkin nyt 45 vuotta täynnä. Ensimmäinen appipari on vielä naimisissa ja heidät on vihitty 1970.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: a-ajokortti
Kuinkas moni elää avioliitossa ja kuinka moni on naimisissa?
  meidät on vihitty v.69 siis lokakuussa tulee 46  v  aivan liian kauan. :(
pitkä sotatila,olemme täysin erilaisia luonteeltamme ,mukautuminen on ollut pitkä prosessi :o
Onhan se pitkä aika. Vanhempieni liitto kesti 46 vuotta ja päättyi isäni kuolemaan kolme vuotta sitten. Appivanhempien liitto kesti 28 vuotta ja päättyi eroon 17 vuotta sitten - olis heilläkin nyt 45 vuotta täynnä. Ensimmäinen appipari on vielä naimisissa ja heidät on vihitty 1970.

Se on meiän Kelalaisilla sellanen 55 vuotta.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9773
Vs: a-ajokortti
Laskelmien mukaan keväällä tuli meilläkin 16v täyteen. Tuosta vuosipäivästä ei olen mitään muistikuvaa, yleensä olen yrittänyt viettää sitä yksipuolisesti paskanajossa. 5v hääpäivästä on muistikuva. Siitä alkoi tietty vapaus ... sivuleikkureilla katkaistu sormus lojuu varmaan vieläkin jossain miljoonaloodassa. Enää en tule tuollaisia ahdistavia , työsuojelullisestikkin epäilyttäviä rinkuloita sormeeni laittamaan. Jos nyt joskus pitää itteään jollain muistuttaa, niin täytynee ottaa siihen tarkoitukseen tatuointi, vielä saa ainakin olla ilman ::)