Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valio sotkee markkint kotimaassa  (Luettu 20060 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Olen ohjeistanut viljelijää,mutta vastuu kuuluu minulle.
Olen aina sanonut jos joutuu pelolla traktorilla ajelemaan se tietää vain tappiota. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Olen ohjeistanut viljelijää,mutta vastuu kuuluu minulle.
Olen aina sanonut jos joutuu pelolla traktorilla ajelemaan se tietää vain tappiota. ;D
No mikäs siellä niin pelottaa?
Isun vihtako vai?

(O)

  • Vieras
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Valio ei sotke markkinoita,vaan poliitikkojen typerät tempaukset >:(

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Valio ei sotke markkinoita,vaan poliitikkojen typerät tempaukset >:(
Viittaatko tällä Putlerin aloittamaan valloitussotaan vaiko sen estämiseen tarkoitettuihin toimenpiteisiin  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

(O)

  • Vieras
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Molemmat siinä ovat pelissä mukana.Ja tavalliset kansalaiset saavat tuntea nahoissaan/lompakossaan seuraukset.Voi tulla Suomeen kylmä talvi jos  vladimir saa päähänsä vääntää kaasuhanan kiinni ja olla myymättä öljyä.

Hohhoijjaa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 95
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Molemmat siinä ovat pelissä mukana.Ja tavalliset kansalaiset saavat tuntea nahoissaan/lompakossaan seuraukset.Voi tulla Suomeen kylmä talvi jos  vladimir saa päähänsä vääntää kaasuhanan kiinni ja olla myymättä öljyä.

No joo mutta aika kaukaa haettua on tuo jo. Ei kai se niin tyhmä ole. Sitten viimestään niillä rahat loppus ( jos vallan öljyn vienti lopetettas). No klapikauppa yms varmaan nousis uusiin ulottuvuuksiin  :)

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Yhteistyötila viljelee näitä peltoja eikä osta mitään ja minä nostan tuet.Toisaalta olen rehuteossa veloituksetta apuna.Aika reilua vai mitä !
Ottakaa mallia ,ja unohtakaa se ainainen "ökyisännän silmitön ahneus".

Eli nyt paljastit miten sait nostettua "kolme kertaa liikevaihto"-velkaisen tilan taas nousuun ja velattomaksi...  8)

Kyllä täälläkin päin niillä tiloilla menee lujaa mitkä ovat peltonsa vuokranneet sikatiloille 600-700 euron
hehtaarihintaan.     On kesä aikaa kunnostaa rakennuksia, pitää lomaa silloin tällöin ja olla muuten vaan
löysin rantein.        Voi harrastaa vaikka niitä hankintahakkuita moottorisahalla...  ;D
Tuskahiki on köyhän sauna...

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Valio sotkee markkint kotimaassa
Yhteistyötila viljelee näitä peltoja eikä osta mitään ja minä nostan tuet.Toisaalta olen rehuteossa veloituksetta apuna.Aika reilua vai mitä !
Ottakaa mallia ,ja unohtakaa se ainainen "ökyisännän silmitön ahneus".

Eli nyt paljastit miten sait nostettua "kolme kertaa liikevaihto"-velkaisen tilan taas nousuun ja velattomaksi...  8)

Kyllä täälläkin päin niillä tiloilla menee lujaa mitkä ovat peltonsa vuokranneet sikatiloille 600-700 euron
hehtaarihintaan.     On kesä aikaa kunnostaa rakennuksia, pitää lomaa silloin tällöin ja olla muuten vaan
löysin rantein.        Voi harrastaa vaikka niitä hankintahakkuita moottorisahalla...  ;D
Mikset sääki sitten vaan vuokraa pois jos se on niin helppoa elämää?

Tai no, mistäs sitä sitten valittaisi...

sotkee

  • Vieras