Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maidon hinta alenee  (Luettu 1438 kertaa)

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Maidon hinta alenee
Olematon lasku, viljan hinta on pudonnut liki puoleen 1,5 vuoden takaisesta.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Maidontuotannon kultaajat ovat takana päin,valitettavasti :'(
Yli kymmenen vuotta olen varoitellut ryssän viennin suurista riskeistä,ei kuuleviin korviin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Naturalis

• Vieras
Yli kymmenen vuotta olen varoitellut ryssän viennin suurista riskeistä,ei kuuleviin korviin.
Kohta alkaa MTK:n huuto että kiintiöiden poisto on peruttava...  ;D

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei niin.  :(

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Tuo neljä senttiä olisi siis pitänyt näinä vuosina jättää ottamatta ja kuivata vaikka jauheeksi, eikös juu` ::)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Tuo neljä senttiä olisi siis pitänyt näinä vuosina jättää ottamatta ja kuivata vaikka jauheeksi, eikös juu` ::)
Eikö tosiaan muuta sanottavaa ole Aatamilla joka kuuluu Valion joo joo miehiin tähän asiaan.Hämmästys on suuri kuinka tuollaisia tyhjäpäitä sinne valitaan ai niin joo sen takia kun ne on joo joo miehiä. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Eikö tosiaan muuta sanottavaa ole Aatamilla joka kuuluu Valion joo joo miehiin tähän asiaan.Hämmästys on suuri kuinka tuollaisia tyhjäpäitä sinne valitaan ai niin joo sen takia kun ne on joo joo miehiä. ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Onks se vähän ku dekvatoitu?? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159