Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 2 TYÖTÖNTÄ, 700 HAKEMUSTA, 0 TYÖPAIKKAA  (Luettu 5009 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Vs: 2 TYÖTÖNTÄ, 700 HAKEMUSTA, 0 TYÖPAIKKAA
Voortimies on nyt täysin hakoteillä ei ymmärrä että Sas osaa monelaista hommaa jota ei esim. aatami osaa edes kuvitella saatika tehdä siellä velkanavetassaan.
Nykyajan isännät on hyvinkin kädettömiä kun tosipaikka tulee vaikka suuria puhutaan.
Meikäläisen on pitänyt olla monitaitoinen ,putkihommat,sähköhommat,rakennushommat,kotiremontit,koneiden sepitys,teurastushommat,metsurihommat,karjanhoito,kotityöt ,lastenhoito,maanviljely,kirjanpito,viljelysuunnittelu,sorkanleikkuu,ja muut moninaiset hommelit,onko tähän nykyisännistä.
Uuteen Sas sopeutuu hyvin ,mutta jos se aina maksatetaan veronmaksajalla niin sitä arvostelen,yrittäkää omalla rahalla,tuet aloittaville nuorille.
Kyllä kai noista hommista jokainen selviytyy, mutta kykeneekö sitä tekemään tuottavasti ja nopeasti, on ihan toinen juttu. 

Mulle kun ei sassimainen päteminen ole tärkeää, voi helposti myöntää muiden olevan monessa hommassa parempia. Aku Ankka tulee välillä mieleen, kun tätä kaikkien alojen asiantuntijan kommentteja lueskelee ;D ;D ;D
Aatami haluaisi juuri Sassin kaltaisen mac gyverin tilalleen ,mutta ei voi sitä suoraan sanoa. ;D ;D ;D Aatamille voisi vielä kertoa että pienellä tilalla on oltava taitava jotta se tuottaa ,jos joka hommaa alkaa etsiä työntekijää on rahat loppu aika pian.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Aatami haluaisi juuri Sassin kaltaisen mac gyverin tilalleen ,mutta ei voi sitä suoraan sanoa. ;D ;D ;D Aatamille voisi vielä kertoa että pienellä tilalla on oltava taitava jotta se tuottaa ,jos joka hommaa alkaa etsiä työntekijää on rahat loppu aika pian.
Miksi se pitää mulle kertoa? Tiedän kyllä, mitä pienellä tilalla tarvii osata, kun olen sellaisella aloittanut. Tiedän myös omasta kokemuksestani, ettei osaaminen ole mitään huippua. Se on vähän kuin jakoavain. Tekee monenlaista, mutta tärvelee samalla vähän joka kulmaa ja ottaa aikaa enemmän kuin oikean työkalun kanssa. Oikein huonoa työn tuottavuudelle.

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Miksi se pitää mulle kertoa? Tiedän kyllä, mitä pienellä tilalla tarvii osata, kun olen sellaisella aloittanut. Tiedän myös omasta kokemuksestani, ettei osaaminen ole mitään huippua. Se on vähän kuin jakoavain. Tekee monenlaista, mutta tärvelee samalla vähän joka kulmaa ja ottaa aikaa enemmän kuin oikean työkalun kanssa. Oikein huonoa työn tuottavuudelle.Voi poika poloinen ei kaikki ole niin noloja noissa hommissa kuin sinä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Voi poika poloinen ei kaikki ole niin noloja noissa hommissa kuin sinä.
No ei niin. Onneks ;D ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Voi poika poloinen ei kaikki ole niin noloja noissa hommissa kuin sinä.
No ei niin. Onneks ;D ;D ;D
Toisaalta ei kannatta kaikkia tehdä itse jos tuntuu siltä ettei taidot riitä voi tulla vahinkoa ja paljon ,se on niin yksilökohtaista ,siinä olen samaa mieltä.