Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Löytökaura  (Luettu 1371 kertaa)

Tupajumi

  • Vieras
Löytökaura
Pellosta löytyi kauraa, sitä on ihan miljoonia yksilöitä, kenelle pitää ilmoittaa?  Tosin tarkempi tarkastelu osoitti, että sehän on ihan jalostettua kauraa, ja muistuikin mieleeni, että toukokuussa tuli piilotettua jalostettujen kaurojen siemeniä samaiseen peltoon.

Mitä se hukkakaura oikein on?  ei mulla ole koskaan kaurat olleet hukassa, aina ne on löytyneet.
 
Englannin kielessä hukkakaura on Wild Oat, eli villikaura, joka onkin paljon osuvampi nimi kuin hukkakaura, kuka idiootti onkaan keksinyt tämän typerän suominimen tälle  kyseiselle jalolle rikkakasviksi haukutulle villille  ja vapaalle kauralajikkeelle, joka sitkeästi taistelee Eviraa, Poikolaista ja typeriä viljelijöitä vastaan, jotka yrittävät kaikin keinoin lopettaa tämän jalon ja niin ylvään villin lisääntymisen, mutta jäävät lopulta aina tappiolle.  Villikaura on fiksumpi  ja sitkeämpi  kuin yksikään meistä surkeista ja typeristä ihmispoloista.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Löytökaura
Poikolaista  ???

Tarkoitatko Poikulaista  ??? Jarin kanssa olen katsellut tiiviisti yhden biokemisti-harjoittelijan mansikanpoimintaa ja lähemmin hänen (ko.biokemistin siis) hämmentävän upeaa takapuoltaan useita tunteja  :-X

Eipä olleet kaurat mielessä  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Löytökaura
Poikolaista  ???

Tarkoitatko Poikulaista  ??? Jarin kanssa olen katsellut tiiviisti yhden biokemisti-harjoittelijan mansikanpoimintaa ja lähemmin hänen (ko.biokemistin siis) hämmentävän upeaa takapuoltaan useita tunteja  :-X

Eipä olleet kaurat mielessä  :-X

 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159