Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe biologiset sekasin?  (Luettu 2616 kertaa)

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
biologiset sekasin?
Voiko biologisia säilöntäaineita jossain määrin sekottaa keskenään? Jos vaikka sillall loppuu niin sekottaa samaan pyttyyn josilakkia heti perään jos vaikka pytyn pohjalla on 20litraa edellistä ainetta? ..vai rupeeko ne bakteerit tappeleen keskenään??
Mä luulisin ettei tässä ole mitään ongelmaa mutta muistaakseni joskus jossain asiassa olen ehkä erehtynytkin..

mah

  • Vieras
Vs: biologiset sekasin?
Ei kai muulla ole väliä, kunhan hapon pitää erillään. :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: biologiset sekasin?
Kyl noillakin on mahdollista tehdä katastrofaalisia seoksia.. mutta oikeaa tietoa on tuskin saatavilla mistään.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: biologiset sekasin?
Kyl noillakin on mahdollista tehdä katastrofaalisia seoksia.. mutta oikeaa tietoa on tuskin saatavilla mistään.

Meinaakko jotain "The origin of species" -tyyppistä ratkaisua..?  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: biologiset sekasin?
Kyl noillakin on mahdollista tehdä katastrofaalisia seoksia.. mutta oikeaa tietoa on tuskin saatavilla mistään.

Meinaakko jotain "The origin of species" -tyyppistä ratkaisua..?  ;D
Ei kun että jos noilla bakteereilla on tosiaankin mainosten mukaisia tehoja ja vaikutuksia, niin silloin ne eivät voi toimia toistensa kanssa yhteistyössä  ;)

Toiminnaltaan selvästi erilaisten tuotteisen pitäisi riidellä keskenään. Jos eivät riitele, niin silloin mainoksissa on puhuttu huuhaata  ;)

Mut sitä en tiedä, että riitelevätkö ko. tuotteet keskenään. Rehunteko on kuitenkin niin herkkää puuhaa, että itse en ottaisi mitään riskejä. Jos tässä nyt edes on riskiä.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: biologiset sekasin?

Paljon noissa ainakin on mainospuhetta. Yksi valmistaja luottaa yhteen ainoaan bakteerikantaan koska se on heidän mukaansa varmempi ratkaisu ja toinen käyttää montaa kantaa sen vuoksi että jokainen toimii eri pH- alueella ja on heidän mukaansa sen vuoksi varmempi ratkaisu. Entäs sitten jos ph:n suhteen tuleekin rajoituksia, eihän siellä toimi kuin jokin kanta? Lisäksihän noissa on ainakin erilaisia entsyymejä.

Vähän niinkuin minä olen nyt tingannut paalaimia ja messuilla kuljin neljän eri firman kylttien alta ja jokaisessa lukee: "Markkinajohtaja". Minusta tuntuu että kolme niistä neljästä valehtelee.  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: biologiset sekasin?
Eräs valmistaja tekee biologista ainetta kuivalle ja märälle rehulle. Ainoa ero aineissa oli että kuivan aineessa oli puolet vähemmän bakteereja, mutta hinta oli vain vähäsen halvempi. Eli tuli halvemmaksi ostaa märän ainetta ja ajaa sitä pienemmällä säädöllä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!