Ksenon on toistaiseksi ollut parempi valoteholtaan kuin led. Tosin, varsinkin jotkut 10w:n pienet ledit ovat käteviä kohdevaloja monissa paikoissa. Esim raktorissa ja työkoneissa on paljon kohteita, joita voi valaista tarvittaessa jopa epäsuorasti.
On turhaa touhua laittaa työvaloja esim. näyttämään taakse työkoneelle, jos suuri osa valosta paistaa epäsuorasti koneesta hyttiin.
Taakse tehokkaina työvaloina kannattaisi laittaa jonkinlaiset kaukovalot, joilla voidaan ohittaa takana oleva työkone. Esim. kyntö pimeässä onnistuu parhaiten, jos on tehokkaat kaukovalot eteen sekä taakse.
Kyntöauroille työvaloina voisi olla pienitehoiset ledit. Halogeenit väriltään olisivat hyvät, mutta tehonkulutus on turhan suuri. Punainen väri olisi paras, koska se ei häikäise silmiä.
Ksenonvaloina käyttäisin laadukkaita muutossarjoja esim hylux. Umpioina mitä tahansa laadukasta umpiota. Kokemuksena voin sanoa, että hyluxin 50w:n muutossarja Boschin Rallye 225 halogeeni umpioissa on huomattavasti tehokkaampi, kuin vaikka Xvisionin testivoittaja xenon kaukovalo. Kuudes vuosi menossa, eikä polttimotkaan ole vielä himmentyneet. Eli ei kaikkia muutossarjoja kannata leimata huonoiksi, vaikka niitä kyllä on pilvinpimein.
Valaistus on tiedettä ja taidetta. Taidetta valoilla usein tehdäänkin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.