Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pihaton asemapiirros  (Luettu 6650 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Pihaton asemapiirros


Bisnesmiehistä on usein juttua kauppalehdessä myös maidontuottajat esiintyy lehdessä yleensä protestilistalla ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

antti-x

  • Vieras
Vs: Pihaton asemapiirros


Eikös maidontuottaja aikonut jäähdytellä,No ehkä täytyy saada näpit ensin todella kuumiksi niin voi jäähdytellä konkurssin jälkeen. ;D 8)
Nyt kuule! Tässä suunnitellaan miten tehdään bisnestä. Sinä kun et ole sitä oivaltanut, että maidontuotannolla voi tehdä bisnestä niin suksi *****un.

 Ny o hidasta taas jymäytetty bisnestä muka buahahaaaaa ;D 8)

Moni toki tekee bisnestä maidontuottajilla 8) 8)
Mulla ei tee kipeetä käyttää apuna suunnittelussa/neuvonnassa mua huomattavasti fiksumpia kavereita. sitten mulla on kyllä yks "taustapiru" joka on toiminut sparrina ja jolta on tullut ratkaisevan tärkeitä vinkkejä onnistumisille. Tästäkin avauksesta on tullut yv:n kautta arvokasta tietoa, kiitosta vaan. Mulle on tärkeintä hallita kokonaisuus mahd. Hyvin. Ei mulla oo aikaa perehtyä joka pikku asiaan, varsinkin kun oon niiiin hidaaas. ;D

Jos oikeasti löydät jonkun "asiantuntijan" joka osaa navettatontin suunnitella paremmin kuin pari navetan rakentanutta, niin pistä nimi ihmeessä esille tänne. Pitkärannat yms. gurut tunnen ja monelta osin arvostan, mutta heiltä sitä parempaa osaamista ei ole löytynyt. edit: Tai siis Pitkärannalla oli se minua parempi osaaminen silloin kun meidän tontille rannukset sijoitti, mutta se osaaminen kehittyy kun käyttää niitä pari vuotta sitten parhaita ideoita.

Viimeksi muokattu: 18.06.14 - klo:21:27 kirjoittanut antti-x

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Pihaton asemapiirros
Mulla pihatiet tekee 8 josta on kaksi liittymää asfalttitielle. Toisessa 8reiässä on navetta ja toisessa peltoa toistaiseksi. Lietesäiliö ja 650m2 varastoa sijoittuu 8 ulkokaarelle. Kuin myös tulevat muutkin rakennukset.