Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Office  (Luettu 2842 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Office
Kuten jutussakin mainittiin, jos tarvitset toimisto-ohjelmaa vain omiin kirjoitustarpeisiin ja tahdot säästää, valitse ilmainen. Jos taas tarvitset ohjelmaa työkäyttöön, jossa yhteisön kesken jaetaan dokumentteja, valitse office.

Mä pidän officesta koska se toimii kaikissa tilanteissa ja saatan olla vähän urautunut kun esim. openOffice tuntui tosi kököltä käyttää... ::) Nykyisestä office 2010 paketista maksoin muistaakseni 15 euroa, eli ei sekään aina hinnan kiroissa ole...  ;D

Viimeksi muokattu: 15.05.14 - klo:08:25 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Jätkä

  • Vieras
Vs: Office
Kuten jutussakin mainittiin, jos tarvitset toimisto-ohjelmaa vain omiin kirjoitustarpeisiin ja tahdot säästää, valitse ilmainen. Jos taas tarvitset ohjelmaa työkäyttöön, jossa yhteisön kesken jaetaan dokumentteja, valitse office.

Mä pidän officesta koska se toimii kaikissa tilanteissa ja saatan olla vähän urautunut kun esim. openOffice tuntui tosi kököltä käyttää... ::) Nykyisestä office 2010 paketista maksoin muistaakseni 15 euroa, eli ei sekään aina hinnan kiroissa ole...  ;D

 Sanoppa sit ostopaikka, mistä nyt niitä tohon hintaan saa.
Nyt taitaa olla ainoastaan tätä office 365 jotain 70€ hintaan ja 365 päivää kun tulee täyteen, niin ohjelma jatkaa toimintaa vasta kun olet maksanut sen 70€ uudestaan...  Ei hyvä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Office
En mä enää muista tarkasti, mutta kaikkea löytää kun riittävästi säätää.  ;D
Se oli joku kaverin työpaikan kautta saatu lisenssi, ohjelma piti imuttaa netistä ja asennuslevy ei kuulunut kauppaan. http://www.neowin.net/news/office-2013-now-available-through-microsofts-home-use-program-for-995
Nothing is Something Worth Doing

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Office
Tuo oli vain kotikäyttölisenssi. Yrityskäytöstä veloittavat aivan erilaisia summia. Minä olen päätynyt ilmaiseen libre-officeen, ei ole vaaraa jäädä kiinni väärän lisenssin käytöstä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Office
ei ole vaaraa jäädä kiinni väärän lisenssin käytöstä.
Jotenkin en vain osaa moisesta välittää, tää on sentään mun urani ensimmäinen office josta olen jotain maksanut...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8355
Vs: Office
Mites WP 51 pelittäis?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Office
Mites WP 51 pelittäis?
Hieno ohjelma, aikanaan. On sitäkin tullut räplättyä...
Nothing is Something Worth Doing

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Office
Office on rahastusta nykyään, niin kuin kai tarkoitus onkin.

Meillä 2010-version sai samalla hinnalla kai kolmeen koneeseen ja lisenssi on kai ikuinen.
Ehdot ovat muuttuneet radikaalisti tuosta ajasta, kun pojan koneeseen haeskelin uutta versiota Officesta.

 :(