Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KOSKA VAALIT ?????  (Luettu 5506 kertaa)

totuuden torvi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
KOSKA VAALIT ?????
Nyt kun Rinne alkaa juntata   hallituksessa, niin palataan   20 vuotta taaksepäin.  Tuntuisi  perin kummalliselta jos hajotettaisiin hallitus  ja käytäisiin uudet vaalit jossa  SDP : n  kannatus voisi olla 10- 12 %.  Entäs  sitten, uusi hallitus ja Demaria ei voi jättää sivuun. Loputkin yritykset poistuu Suomesta.  Toinen kummallisuus   syntyisi, jos olisi vaalit nyt, Keskusta saisi liikaa kansanedustajia joka myös vinouttaisi  voimasuhteita.   On Suomen kansan eduksi jos odotetaan  vaalikausi loppuun Rinne saa munittua SDP hajaannuksentilaan ja Keskusta palaa sille kuuluvalle noin 15-17 % kannatuksen  tasolle. Persut saa lisää kannatusta SDP:ltä   Kataisen  tilalle saadaan uusi  puheenjohtaja, sen tekemät kuprut korjataan, näin päästään normaaliin päiväjärjestykseen. Tuntuu todella pahalta että  Keskusta pitää sairasta miestä puheenjohtajana,  luulisi niillä olevan terveitäkin immeisiä tuohon pestiin.   

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: KOSKA VAALIT ?????
Heti. PersKe - jytkyä pukkais sillon...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

jeep

• Vieras
Jutta tais olla sun suosikki ::) :P ;D

Puolet persujen kannattajista loikkaa demareihin kun Rinne on jonkun aikaa ollut veturina, pieni siivous tekee gutaa ;D

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt kun Rinne alkaa juntata   hallituksessa, niin palataan   20 vuotta taaksepäin.  Tuntuisi  perin kummalliselta jos hajotettaisiin hallitus  ja käytäisiin uudet vaalit jossa  SDP : n  kannatus voisi olla 10- 12 %.  Entäs  sitten, uusi hallitus ja Demaria ei voi jättää sivuun. Loputkin yritykset poistuu Suomesta.  Toinen kummallisuus   syntyisi, jos olisi vaalit nyt, Keskusta saisi liikaa kansanedustajia joka myös vinouttaisi  voimasuhteita.   On Suomen kansan eduksi jos odotetaan  vaalikausi loppuun Rinne saa munittua SDP hajaannuksentilaan ja Keskusta palaa sille kuuluvalle noin 15-17 % kannatuksen  tasolle. Persut saa lisää kannatusta SDP:ltä   Kataisen  tilalle saadaan uusi  puheenjohtaja, sen tekemät kuprut korjataan, näin päästään normaaliin päiväjärjestykseen. Tuntuu todella pahalta että  Keskusta pitää sairasta miestä puheenjohtajana,  luulisi niillä olevan terveitäkin immeisiä tuohon pestiin.

Aivan Mahtavaa!!!

Tosin Rinteeltä menee jakkara nurin jo 25.5. :D

mymmy

• Vieras
Eikö nuo asiat ole so***** jo hallitusneuvotteluissa,tuskin Rinne pystyy niitä muuttamaan.Ay-liikkeen aika on ohi ja globalisaatio vie työt sinne missä ne tehdään halvalla. Ei tässä systeemissä mikään muutu,jos rakenteet pysyvät samana.
Kummallista levottomuutta alkaa olla Euroopan valtioissa.Ihmiset on  tyytymättömiä vähän joka maassa.
Ken elää ,se näkee , mihin kaikki johtaa.

-naurettavaa,että tuo s.o.v.i.t.t.u sanakin on sensuroitu :-[

Viimeksi muokattu: 09.05.14 - klo:17:23 kirjoittanut mymmy

jeep

• Vieras
Antilla on "ässät hihassa", porvaritkin tietävät sen. Vaan Minä, EI! :D

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jutta tais olla sun suosikki ::) :P ;D

Puolet persujen kannattajista loikkaa demareihin kun Rinne on jonkun aikaa ollut veturina, pieni siivous tekee gutaa ;D

Vuoden päästä ollaan viisaampia. Mutta luulen ettei Persujen kannatajista löydy demareita noin paljon. Perusteluiksi voisin mainita eilistä EU-vaalien ääniharava tutkimusta. Halla-Aho saa persujen äänistä 40%.

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Antilla on tällä hetkellä paskat housussa. Miettii mitä tuli luvattua ;D

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Soini ja räköttävät piksit:

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jeep

• Vieras

Ettet vaan nyt ittestäs... ::)

Vaan Minä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei oo tullu luvattua mitään.

Antti lupasi muutosta.  ;D

Ainut muutos minkä Antti tässä tilanteessa saa aikaan on korkojen nousu. Onneksi ei oo velkaan.

82-90

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vasikoita ottoo kualiin

lupasithaa sie jotta vappuun männessä tiällä on vuan sie ja pari muuta.

Minä Vaan

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • irti holhousyhteiskunnasta. Kokoomus

lupasithaa sie jotta vappuun männessä tiällä on vuan sie ja pari muuta.

ai minä vuan vaen

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Antti on kyllä fiksu kaveri, mutta huono puoli on se, että se on demari  :o
Maajussille se ei tiedä mitään hyvää, kiinteistöveroa pukkaa  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

navettapoika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Pojanhupakko! Hih!
Mä oon demari! Mut äänestän Haaviston Pekuu aina ku voin! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!