Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Holokausti oli vastenmielisin rikos  (Luettu 12230 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Holokausti oli vastenmielisin rikos
Ihan vaan siltä kantilta ajattelin että eikö päiväkotilasten ikäisten voisi antaa olla rauhassa tuolta siionistisonnalta ? Leikki on tuonikäisten työtä eikä minkään vuosikymmeniä vanhan historiallisen asian opettelu.

Näin se riittää jo että agronetistä löytyy kaikenlaisia päättömiä valehtelijoita,Mutta jättäkää edes lapset rauhaan,Lapsena jouduin holohoax propakandan uhriksi onneksi näin vanhempana olen ymmärtänyt että kyse on sairaasta valheesta jota sairaat ihmiset levittää. :'(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Ihan vaan siltä kantilta ajattelin että eikö päiväkotilasten ikäisten voisi antaa olla rauhassa tuolta siionistisonnalta ? Leikki on tuonikäisten työtä eikä minkään vuosikymmeniä vanhan historiallisen asian opettelu.

Näin se riittää jo että agronetistä löytyy kaikenlaisia päättömiä valehtelijoita,Mutta jättäkää edes lapset rauhaan,Lapsena jouduin holohoax propakandan uhriksi onneksi näin vanhempana olen ymmärtänyt että kyse on sairaasta valheesta jota sairaat ihmiset levittää. :'(

Holo kaust? Kalu Houst?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

***** Milloin ja miten tulit uskoon, eli koit "valaistumisen"?  ;)
In vino veritas

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
[. Näillä uusnatseil o toi oma uskonto kymmene, mu laskento tahto olla aina nelose kieppeil, kute muussaki ideologia-politiikka tasolla.
[/quote]

***** Lisäksi heillä on useimmiten vielä poikuus tallella ja vapautus asevelvollisuudesta mentaalisyistä.  ;D
In vino veritas

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
[. Näillä uusnatseil o toi oma uskonto kymmene, mu laskento tahto olla aina nelose kieppeil, kute muussaki ideologia-politiikka tasolla.

***** Lisäksi heillä on useimmiten vielä poikuus tallella ja vapautus asevelvollisuudesta mentaalisyistä.  ;D
[/quote]

Kirjoittele vain omasta puolestasi,Trolli-roope oli itse armeijassa b luokan kumipää jolle ei asetta luovutettu,Kun pällitesti ei kuulemma mennyt kunnialla läpi,Itse kuuluin a-ryhmään ja ammunnoistakin pari kuntsaria ropisi. 8)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Kirjoittele vain omasta puolestasi,Trolli-roope oli itse armeijassa b luokan kumipää jolle ei asetta luovutettu,Kun pällitesti ei kuulemma mennyt kunnialla läpi,Itse kuuluin a-ryhmään ja ammunnoistakin pari kuntsaria ropisi. 8)
Tämähän on ihan selvä. Herkkäuskoisia ja tottelevaisia a-ryhmäläisiä teijän aate tartteeki. Clap!!  ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Tämähän on ihan selvä. Herkkäuskoisia ja tottelevaisia a-ryhmäläisiä teijän aate tartteeki. Clap!!  ;D ;D

Sivari vai kumipää. ::)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Sivari vai kumipää. ::)
Aseseppä  ;D

Mikä oli apilaan pällipiste?

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

[/quote]kuntsarit olikin päivätty seuraaville ampumaratapäville ;) 8) ::) :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

BACKSPACE

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • für immer

[/quote]
Mää en osunut ikinä ihan keskelle, mut osasin haavoittaa silleen ikävästi. Oikeesti se taitais olla ihan sama että kumpiko puoli pääkallosta on levinneenä mättäille  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kaaleppi

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ja kaikesta karmeudesta huolimatta, mikään ei ole ollut siionistiselle agendalle ja senmielisille juutalaisille sellainen onnenpotku kuin holokausti ja hitler. On jopa lohkaistu, että jos hitleriä ei olisi ollut, siionistit olisivat 'tuottaneet' sellaisen. Ehkä naapurin joosepista.

Onnenpotkua, ja myös lohkaisun pointti kaiketi, tuo oli siinä mielessä, että sitä on voitu käyttää sympatian tuottamiseen. Karseaa on se, että siionistit käyttävät sitä siihen tarkoitukseen edelleen, kuten tällaisia juttuja vähän väliä uutisiin ujuttamalla, puhumattakaan että traumatisoidaan sillä lapsia. Sellainen toiminta alkaa livahtaa sille puolelle, että siionistien mielessä tuo itse tapahtuman kauheus ja vääryys ei enää olekaan niin pahasti negatiivinen asia kuin sen hyväksikäyttäminen propagandassa on positiivinen - mitä tämä kertoo uhreihin ja vääryyteen suhtautumisesta.

Holokaustin turha kaivelu ja tiettyjen uskisgentiilien sairas suhtautuminen israeliiin ja juutalaisiin pitäisi loppua, ja maailman kansojen suhtautua israeliin ja juutalaisiin aivan kuten mihin tahansa maahan ja kansaan. Niin ylläri kuin ajatus onkin.

Omasta mielestäni kansa ja jumalansa, jotka antavat itsestään seuraavanlaisen esitteen, saisi nykymaailmassa olla hiukka nöyränä, olkoonkin että ovat sortoa kärsineet. Samoin jostain ihmeen syystä heitä erikoisasemassa pitävät saisivat tarkistaa että mitä missään määrin positiivista tässä on:

http://www.evl.fi/raamattu/1992/5Moos.7.html#o21

Tuo oletettavasti kelpaa lähteeksi tässä tapauksessa paremmin kuin hyvin...

JösseJänis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Totta puhuen en ole oikein koskaan uskonut, että voisit olla tosissasi noine salaliittoteorioinesi. Enkä usko vieläkään. Taidat vedättää meitä.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Kaalepilla on hyvät pointit. Israelin touhu on melko lyhytnäköistä. Miettikääpä, jos meilläkin opetettaisiin lastentarhaikäisille, miten julmia olivat voittajat sisällisodan häviäjille. Paasattaisiin punikeista ja lahtareista ja muokattaisiin mielipiteet valmiiksi. Millanen olisi Suomi?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaalepilla on hyvät pointit. Israelin touhu on melko lyhytnäköistä. Miettikääpä, jos meilläkin opetettaisiin lastentarhaikäisille, miten julmia olivat voittajat sisällisodan häviäjille. Paasattaisiin punikeista ja lahtareista ja muokattaisiin mielipiteet valmiiksi. Millanen olisi Suomi?
Eikö näin sitten ole tehty? Eilen viimeksi hesarissa juttu teloitetuista punikkilapsista!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
"suhtauduttaisiin aivan kuten mihin tahansa maahan ja kansaan"

Kun näin tekee ja syyttää sairaita ihmisiä rikoksista ja valehtelusta,Niin saa kaikenmaailman sekopää kilipäät kimppuunsa. :o

Viimeksi muokattu: 02.05.14 - klo:17:17 kirjoittanut apilas