Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe LSO Edustajiston vaalit, muistakaa äänestää oman tuotantosuunnan edustajaa  (Luettu 5016 kertaa)

tampioo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
  • Loimaalaiset on homoja
Varmaan paremmin tulee tienaamaan jos viettäisi tuonkin "edustusajan" kotona töitä tekemässä  :)

Olen noudattanut juuri tuota strategiaa kaikkien edustus-/luottamustehtävien osalta :D

sää oot ihan ytimessä  ;D

Toisaalta osuuskuntien (oli sitten osuuspankki tai teurastamo) ja isojen yritysten omistajaohjauksessa palkkioiden taso on kuitenkin aika eri luokkaa kuin vaikkapa jossain pienen kunnan hallinnossa. Tai MTK:n kaltaisissa etujärjestöissä. Veikkaan että esim. kunnanvaltuustotyöhön saa käyttää kymmeniä tunteja jotta palkkio vastaisi yhtä keskitasoista hallintoneuvoston kokouspalkkiota.

Tämä tosin perustuu siihen että kunnanvaltuustossa palkkiot ovat tooosi pienet.
Mitä iloo kuuluu sellaseen missä ei tehä oikeita päätökssii .
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Antti,X on kyllä oikeassa, että äänestää kannattaa. Itse en vain ole enää jäsen missään lihataloudessa. Tosin kokemusta olisi minulla lihataloedustajistostakin, Karjaportista.... :-X
JOOPA
Karjaportti onkin hyvä referenssi siitä miten saadaan homma nurin.

A4 lypsäjä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
karjaportin hallintomieshän tosiaan olisi hyvä jos on ottanut opikseen,tietää varmasti mitä ei ainakaan pidä lihatalon tehdä.
ja TAMPIO hoi edustajistossa tehdään todellisia päätöksiä jos niin halutaan (yleensä toimivat leimasimina) eli sitä kautta pääsee vaikuttamaan,mutta taloudellisille realiteeteille ei aina voi mitään.
ensimmäisenä kai kannattaisi kyseenalaistaa hk:n itämerenalueen lähilihasuunnitelmat ja kotimaisen lihan merkinnän vastustaminen