Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taitoluistelu.  (Luettu 1254 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Taitoluistelu.
Olen aina joskus, kun olen avannut   TV  n niin sieltä on tullut   ns taitoluistelua.    Olen joutunut ihmetyksen valtaan , kun jokin  pojankloppi retuuttaa jotain  tyttöä kädestä.   Tytöllä ei ole eres kypärää päässä.  Vaatteetkaan ei näytä kovin lämpimiltä, vaikka ollaa kylmän jään päällä.
Sitten näyttää että se tyttö hyppää  ylös, poika ottaa   sen kyllä nopesti kiinni ettei se poukahda pidemmällä, jokin ajan kuluttua   saa sen tytön alas.
Mutta kun on tuollainen taipumus karkailla, eli poukkoilla, olisi varmasti   eduksi että tytöllä olisi jonkinmoiset valjaat , joilla tyrvattaisiin se ettei se ettei tyttö mene liian pitkälle,ja joutuisi vaaraan.
Vakuutuksia ei ainakaan voi saada minkään moisia  , koska mitkään turvallisuus ohjeet ei  mielestäni täyty.
Rakennus työmaille kun menee , niin katsojilla mitkä katsoo työntekoa , vaikka vain etäänmältä pitää olla kypärä päässä, Kyllähän työnteon katsomien
 on monelle vaarallistakin , voi viedä vaikaa  mielenrauhan ja ainakin yöunet moneksi yöksi.
Suomen lainsäädäntö on  , luulisin ainakin niin, että Suomalaisia sinne ei päästetä  tusvallisuus syistä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Taitoluistelu.
Saamieni tiedustelutietojen mukaan johtaja havonen on ehtottanut, että olumppialajiksi otettas myös miesten pariluistelu...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Taitoluistelu.
ite just viime keväänä katoi kui kaupuntin puistoja putsaavilla oli huomiovaatteet ja kypärät päässä kun kukkapenkkejä perkas,   vaikka lämpöä oli se 20 plussaa..    mietin et millasia on mahtannu olla vaaramomentit moisessa..