sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?
Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
Ei voi kestää kauaa, jos xxxx salasanakin hakkeroidaan tuosta vaan
Kyllähän noita järjestelmiä on ja kehitellään kokoajan, totuus on vain se, että yleisin syy kaikkiin onnettomuuksiin on se, että ihmiset ei noudata annettuja ohjeita, sama juttu tossa passienkin tarkistamisessa on käynyt
Niitä ei vaan ole tarkistettu
Noita ovien irtoamisia on käynyt ennenkin, siinä ovessa on semmonen toinen varmistussalpa, joka pitäisi myös kääntää kiinni kun ovi suljetaan, mutta aika monesti se on jäänyt kääntämättä ja on niitä ovia senkin takia kesken lennon auennut, jos ovi lähtee kone voi tippua ton alipaineen takia