Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe väärällä passilla  (Luettu 3161 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: väärällä passilla
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?

Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o

Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti  :o

No Lentäjä!

Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.

Ps. Siinä koneessa on ollut poltoainetta sen verran että kone olisi pääsyt ainakin Pakistaniin asti kun vertasin kartalta Suoria välimatkoja Pekingin ja kuala lumburin välillä.

Exää nää pientä eroo siinä ottaako sinne kabiiniin jotain hottismisuja vs. jotain karvaisia iranilaisjannuja? :o :o :o
Jos hyö olivat hyväs pakkelis ::)
pessimisti ei pety!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: väärällä passilla
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: väärällä passilla
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.

Onko A-Plla käytännön kokemusta iranilaisten karvoista/karvattomuudesta? :o
It ain't over till the fat lady sings

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: väärällä passilla
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: väärällä passilla
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää  :)


no esimerkiksi. jos vaikka onkin punaa huulissa ja kajalia silmäluomessa ja jos ne ottaa kalashnikovin tai puukon tai kranaatin käteensä, niin stallonekin häpeää syntymäänsä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: väärällä passilla
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää  :)


no esimerkiksi. jos vaikka onkin punaa huulissa ja kajalia silmäluomessa ja jos ne ottaa kalashnikovin tai puukon tai kranaatin käteensä, niin stallonekin häpeää syntymäänsä.
;D ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: väärällä passilla
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. 
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.  8)

Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti, ja jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi sekä pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.

Viimeksi muokattu: 11.03.14 - klo:21:43 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: väärällä passilla
Passikuvista ketään tunnista. En ainakaan minä, edes itseäni. ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: väärällä passilla
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. 
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.  8)

Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
pessimisti ei pety!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: väärällä passilla
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. 
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.  8)

Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?

Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.

Viimeksi muokattu: 11.03.14 - klo:21:50 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: väärällä passilla
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. 
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.  8)

Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?

Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
Ei voi kestää kauaa, jos xxxx salasanakin hakkeroidaan tuosta vaan :P
pessimisti ei pety!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: väärällä passilla
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. 
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein.  8)

Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?

Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
Ei voi kestää kauaa, jos xxxx salasanakin hakkeroidaan tuosta vaan :P

Kyllähän noita järjestelmiä on ja kehitellään kokoajan, totuus on vain se, että yleisin syy kaikkiin onnettomuuksiin on se, että ihmiset ei noudata annettuja ohjeita, sama juttu tossa passienkin tarkistamisessa on käynyt  8)
Niitä ei vaan ole tarkistettu  :(

Noita ovien irtoamisia on käynyt ennenkin, siinä ovessa on semmonen toinen varmistussalpa, joka pitäisi myös kääntää kiinni kun ovi suljetaan, mutta aika monesti se on jäänyt kääntämättä ja on niitä ovia senkin takia kesken lennon auennut, jos ovi lähtee kone voi tippua ton alipaineen takia  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes