Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe peruslohkon muutokset (yhdistämiset)  (Luettu 2037 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vipu palvelusta katsoin , että peruslohkon muutoksia voi tehdä myös sähköisesti. Tosin ei onnistu vielä mutta loppukuusta , eli saman ajanjakson kuin itse päätukihakukin on mahdollista. Tietääkö kukaan pitääkö yhdistäminen tehdä ennen tukihakua kuten ennen vai voiko ne tosiaan tehdä samalla istumalla. En tajunnut itse kysyä, kun viimeviikolla kuntaan soittelin. Paperisenahan sen voi tehdä jo nyt, mutta sähköinenkin siis mahdollista tänäkeväänä, onko se ennnen ollut ?

Sirkku

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Just etsin samaa tietoa ja hakuoppaassa oli ainakin vipumuistilistassa, että voi tehdä yhdistämiset, jaot ja uudet lohkotkin karttaohjelmalla ja paperista lomaketta ei näin ollen tarvitsisi. Piti kysellä toimistolta, mutta taidan luottaa tuohon. Eipä vaan vielä ole haku auki vipu-palvelussa, että voisi tarkistaa sieltä...

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Vipu palvelusta katsoin , että peruslohkon muutoksia voi tehdä myös sähköisesti. Tosin ei onnistu vielä mutta loppukuusta , eli saman ajanjakson kuin itse päätukihakukin on mahdollista. Tietääkö kukaan pitääkö yhdistäminen tehdä ennen tukihakua kuten ennen vai voiko ne tosiaan tehdä samalla istumalla. En tajunnut itse kysyä, kun viimeviikolla kuntaan soittelin. Paperisenahan sen voi tehdä jo nyt, mutta sähköinenkin siis mahdollista tänäkeväänä, onko se ennnen ollut ?
Eipä se ollu mahdollista. Kaikki muutokset piti tehä ennen sähköistä hakemista.
En tiedä pitääkö huhu paikkansa, että vuoden 2015 tukihaussa pitää kartalle piirtää kasvulohkot. Suosii yhä enemmän sitä, että samalla peruslohkolla on vain yhtä kasvia.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Mä jäin siihen käsitykseen että tuon pystyy nyt tekemään päätukihaun yhteydessä sähköisesti.

Kävin meinaan tyrkyttämässä muutospapereita kuntaan ja näin viranhaltija siellä kertoi. Jos oikein ymmärsin niin eivät saa nyt kunnassakaan niitä muutoksia tehtyä ennen tukihaun alkua.

Viimeksi muokattu: 10.03.14 - klo:12:06 kirjoittanut bouli

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Mä jäin siihen käsitykseen että tuon pystyy nyt tekemään päätukihaun yhteydessä sähköisesti.

Kävin meinaan tyrkyttämässä muutospapereita kuntaan ja näin viranhaltija siellä kertoi. Jos oikein ymmärsin niin eivät saa nyt kunnassakaan niitä muutoksia tehtyä ennen tukihaun alkua.

No vähän tuota mäkin uumoilin, koska kunnasta käskettiin vaan seurata vipupalvelua, koska muutoksen voi tehdä.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Voiko vipussa ilimottaa uuet raiviolohkotki?
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Sirkku

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: peruslohkon muutokset (yhdistämiset)
Niin, siis hakuoppaassa sanotaan että vipupalvelussa voi ilmoittaa 102C lomakkeen asiat, eli uudet lohkot myös. Katso vipumuistilista!