Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mä en ymmärrä .  (Luettu 1575 kertaa)

tampioo

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Loimaalaiset on homoja
Mä en ymmärrä .
Mä en tosiaankaan ymmärrä miks joku uskoo satuhin Venäjänviennin kannattavuudesta . Ilman tukia homma sössis munille totaalisesti . Mä en usko satuihin , joku Venäjällä maksais Valion tuotteist enemmän , onks totta , häh ?
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Mä en ymmärrä .
No sehän nyt ei ole noin, viennin kannattavuutta ajatellaan aina viejän näkövinkkelistä, kuten maatalouden kannattavuutta tarkastellaan viljelijän näkövinkkelistä, mikäli viejä saa vientitukia niin sille vienti on kannattavaa ja mikäli maajussi saa tukea viljelyynsä, niin viljely on myös kannattavaa  8)

Kannattamaton vienti loppuu välittömästi, koska kukaan ei harrasta kannattamatonta toimintaa kovin pitkään, se tekee markkinataloudessa konkurssiin ja yritys poistuu markkinoilta  :o
Mikäli näin ei tapahdu, niin toiminta on kannattavaa  :D

Vientituet Venäjälle on taas EU:n oma päätös ja EU:n omaa maatalouspolitiikkaa, se on meidän tuuria, että olemme näin lähellä Venäjää tässä asiassa  8)
Tanska vie noin 90 %:tia sianlihantuotannostaan, on suurin sianlihan viejä Venäjälle aikajoin, kukaan ei Tanskassa väitä, etteikö vienti kannata, vaikka EU maksaa sille vientitukia  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

tampioo

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Loimaalaiset on homoja
Sano mulle mix nauta , sika ei kelpaa Suomest Venäjälle .

Tanskalaiset duunaa ***** isoiks yksiköiks , vähät välittää jostaki Itämerest .Vie Venäjälle paljo .

Sanox mä mis tää juju on .

Mä sanon . Sinit menee Venäjälle , Suomalainen tutkija menee Venäjälle , Tanskalaiset kusettaa kato , ne osaa nää hommat . Siks menen Arlaan 
8) 8) 8)
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

Loannes

• Vieras
Sika ei kai kelpaa afrikkalaisen sikaruton vuoksi jota löytyi kait jostain Baltian maasta.

Lihatuotteiden vientikielto ilmeisesti  puretaan ,näin ainakin uutisoitiin eilen.

antti-x

• Vieras
Tampioo vaikuttaa kyllä ihan yhtä fiksulta kuin Arlan suomituottajat yleensäkin.  ;)

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
Tampioo vaikuttaa kyllä ihan yhtä fiksulta kuin Arlan suomituottajat yleensäkin.  ;)

No heitä ei haittaa vaikka Århus pissii okulaariin! ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Herpertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D ;D ;D

Taidat olla Valion miehiä  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes