Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe SAK on tehnyt "hyvää tyotä".  (Luettu 2281 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: SAK on tehnyt "hyvää tyotä".
EU:lla ei ole kyllä mitään tekemistä suomalaisen verojärjestelmän kanssa  ;)

Meillä oli euroopan kovimmat verot jo ennen EU:ta  :o

Virolaiset on samassa systeemissä ( EU ) ja niillä on euroopan matalimpia verotustasoja, eikä EU ota mitään kantaa tähän asiaan, onhan se selvä, että tämmösellä verorajalla syntyy aina siirtymistä korkeamman verotuksen alueesta matalammalle puolen  :o

Älä valita, olet kuitenkin niin monessa mielessä ns. saamapuolella  ;D ;D ;D

Totta, en valitakkaan, mutta muistutin vaan totuudesta, me olimme luoneet tämän verohelvetin jo ennen EU:ta  ;)
Sentakia aikanaan äänestin jäsenyyden puolesta, että veroille tulisi joku tolkku ja hetken se siltä näytti, että verotus lievenee, nyt on taas kääntyny suunta ylöspäin ja ollaan EU tasolla ehdotonta terävintä kärkeä  :o

Mitä tohon saamapuoleen tulee, niin kyllä minä olen selkeästi saama puolella, joka mielessä  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

jeep

  • Vieras
Vs: SAK on tehnyt "hyvää tyotä".
EU:lla ei ole kyllä mitään tekemistä suomalaisen verojärjestelmän kanssa  ;)

Meillä oli euroopan kovimmat verot jo ennen EU:ta  :o

Virolaiset on samassa systeemissä ( EU ) ja niillä on euroopan matalimpia verotustasoja, eikä EU ota mitään kantaa tähän asiaan, onhan se selvä, että tämmösellä verorajalla syntyy aina siirtymistä korkeamman verotuksen alueesta matalammalle puolen  :o

Älä valita, olet kuitenkin niin monessa mielessä ns. saamapuolella  ;D ;D ;D

Totta, en valitakkaan, mutta muistutin vaan totuudesta, me olimme luoneet tämän verohelvetin jo ennen EU:ta  ;)
Sentakia aikanaan äänestin jäsenyyden puolesta, että veroille tulisi joku tolkku ja hetken se siltä näytti, että verotus lievenee, nyt on taas kääntyny suunta ylöspäin ja ollaan EU tasolla ehdotonta terävintä kärkeä  :o

Mitä tohon saamapuoleen tulee, niin kyllä minä olen selkeästi saama puolella, joka mielessä  ;D ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288655711073.html
Herpertin linjoilla ::) :o ;D :P

Viimeksi muokattu: 18.02.14 - klo:23:43 kirjoittanut jeep