Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rst pata 100l  (Luettu 4041 kertaa)

miemsl

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
Rst pata 100l
Olisko vinkkiä edullisesta metallipajasta kun tarttis tuotekehityskokeiluun saada kolme keskenään sisäkkäistä rst pataa (halkaisijaltaan muutaman sentin kokoerolla).

Uloimpaan väliin kuumuutta kestävä eriste ja kahden sisimmän väliin vesikierto niin lämmitys kuin jäähdytys- käyttöön.

Kaikista sisimmän padan vetoisuus tulisi olla noin 100l ja mielellään seinämät ja pohja mahdollisimman suoria ja sisäkulma 90astetta sopivalla loivalla pyöristyssäteellä.

Mieluiten jos löytyisi hyväksi havaittua rst metallipajaa pirkanmaa / pohjanmaa alueelta, niin antaapa kuulua vinkkejä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Rst pata 100l
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta, kannattaako itse ruveta tiputtelemaan?
pessimisti ei pety!

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Rst pata 100l
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu mutta, kannattaako itse ruveta tiputtelemaan?

Mua kanssa kiinnostaa, että juustoako vai hilloako tuossa voisi keittää  ??? Vaiko jäätelöä kokkailla..

Mutta kalliilta kuullostaa.. Eikö tuollaisen voisi valmistaa itse tavallisesta lämminvesipadasta  ??? Eristäisi sen padan ja ulkokehän välitilan, tekisi sen vesikierron siihen pataan ja etsisi vain sisälle sopivaa rosteriastiaa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

miemsl

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
Vs: Rst pata 100l
Tavoitteena olisi tehdä elintarvikkeiden pienimuotoiseen valmistukseen ja lämpökäsittelyyn sopiva astia/laitteisto.

Lähinnä mielessä olevat sovellukset ovat jugurtin, juuston, punaheran valmistus sekä oluen mäskäys, lasisäilyketölkkien pastörointi (lämpötilat max. 95C).

Laitos olisi tarkoitus varustaa tarkalla lämpötilansäädöllä ja asiaan sopivalla sekoittimella. Toki jos teille tulisi muitakin käyttötarkoituksia mieleen ja tänne kirjoitettavaksi niin aina parempi. Ei tässä kuitenkaan mitään kolonnia ole suunnitelmissa.

jaamäävai

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Rst pata 100l

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Rst pata 100l
Näytti kuvat siltä, että saattaa onnistua ;D Ei valmiina löydy maitotankki, kotapata, teuvakeitin akselilta?
pessimisti ei pety!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Rst pata 100l
Jos nyt sallitaan sellainen semiasiaton kommentti tähän väliin, niin meillähän on täällä ihan ikioma rst-reiska (tai siis hessu) jakamassa viisauttaan. :-X
It ain't over till the fat lady sings

KAri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 566
Vs: Rst pata 100l
Jos nyt sallitaan sellainen semiasiaton kommentti tähän väliin, niin meillähän on täällä ihan ikioma rst-reiska (tai siis hessu) jakamassa viisauttaan. :-X

Eikös noita löytäisi ihan käytettyinä laitoskeittiöiden (esim. koulujen) lopettaessa ja keskittäessä valmistusta. Jollekin jobbarille kertynyt nurkkiin? Itselle joskus sellaisia 50-litraisia tullut yhdestä sairaalan huutokaupasta, eivät kyllä ole aktiivisessa myynnissä.

miemsl

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 128
Vs: Rst pata 100l
Kiitos vinkeistä! Näytti tuo Teuva-keitin tekevän tuotetta joka hyvinkin lähellä sitä mitä haen. Toivottavasti vastaavat tarjouspyyntöön.