Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Farmi  (Luettu 10329 kertaa)

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Farmi
Siihen aikaan ei ollut edes sahoja: hirret katkottiin kirveellä. :o

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Farmi
kivkirveellä.

Aladeen Matafuka

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Farmi
"Muinaiset pirkkalalaiset", voisi olla seuraava realityshow, missä laitetaan kilpailijat tapettu supikoira vyötäisillä ja ahmanpäät jalassa karhunluolaan asumaan. Tai sitten  ihan vaan nykypäivään sijoittuva "moommalandia", eli vedetään niin maan mahottomasti isoolla pientä paskassa.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Farmi
Tälle farmille nämä julkkikset ois pitänyt laittaa :D
http://areena.yle.fi/tv/1175352

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Farmi
Voi vee mitä skeidaa. Olis noista eväistä saanut paremmankin tekeleen, kun ammeriikan selviytyjät. :o

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Farmi
Mä voisin opastaa navettapiikaa sen terävän viikatteen käytössä....

Mun bravuuri on tarkkuusniitto. Niitetään muutama metri ihan vaikka lyhyttä pihanurmea ja käännös vasempaan ja siihen keskelle muodostuu karho. Kun se poistetaan niin kaikki niitetty sänki on tasapituista. Tähän harva kykenee.....

Hienoa että on jokin harrastus jossa on maailman paras

Ehkä olennaista on se sun koordinaatios eri alueilla. Mä en ole missään lajissa paras mutta taustalla on kilpaurheilutausta ja se voi näkyä jossain.

Tosta on varmaan hyötyä siellä jänkhien niitoissa  ??? Meillä Satakunnassa käytettiin 1,2 metrisiä viikatteen teriä ja oli varaa jättää sänkeä  :'(
Meillä pohojanmaalla ajetahan ratas vetoosella lautasniittokonehella sänkiä ei palijo jää.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

mah

  • Vieras
Vs: Farmi
totta tuo. jos ryssä tänään, tai huomenna, lähtis raatteen kautta ohimarssille ouluun, niin menis jotta suhina kävis. ei näistä nykyvässyköistä olis niitä pysäyttämään.
Niinpä. Käyvät vielä Keskisen kyläkaupasta ostamassa kaikki silityslaudat. :'(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Farmi
mutta kun suhteuttaa tuon ajan ansiot ja esm. kirveen hinnan niin taitaa kääntyä hieman toisin päin.      penni päivässä ja kirves maksoi kympin!

Se vähän riippui mitä teki, maatilat ei tuottaneet paljon mitään, mutta esim. pohjanmaan vauraus perustui enempi tervanpolttoon kuin maatalouteen, täällä meilläpäin taisi olla lohi se joka 1800 luvulla toi taloihin vaurautta  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

navettapiika

  • Vieras
Vs: Farmi
No niin. Minä nyt sairasloman kunniaksi parkkeerasin telkkarin ääreen ja päätin alottaa kunnon tuijotuksen. Hyvin meni alku. Mutta sitten iski ruutuun se s.....n kiintiöhomo ja tuijotus loppu siihen. Eikö meillä osata enään tehdä mitään ilman tätä. >:(
Ja muutenkin haloo, räsymatot lattialla ja viimosen päälle. Siis melkeinpä kartanotasoa. Taitaapa jäädä melko kevyelle seuraamiselle. :-\

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Farmi
No niin. Minä nyt sairasloman kunniaksi parkkeerasin telkkarin ääreen ja päätin alottaa kunnon tuijotuksen. Hyvin meni alku. Mutta sitten iski ruutuun se s.....n kiintiöhomo ja tuijotus loppu siihen. Eikö meillä osata enään tehdä mitään ilman tätä. >:(
Ja muutenkin haloo, räsymatot lattialla ja viimosen päälle. Siis melkeinpä kartanotasoa. Taitaapa jäädä melko kevyelle seuraamiselle. :-\

No eihän tämmönen lällärisarja nyt mikään dokumentti ole 1800 luvun talonpidosta  ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Farmi
Mä en ole tuota vielä ehtinyt katsomaan kuten Hannibaalit ja monet muut sarjat kiintolevyllä odottavat huomiota....

Siis toi sarja on kuulemma ihan hyvin tehty ja ihan ovelasti tuotu tähän alkuun joitain puhuttavia asioita...

Ehkä tuossa olis jonkinlainen markkinarako elämysmatkailulle, tuoda esille sopivasti entisaikojen asioita....Esim. rosvopaistin teko autenttisesti itse kukin halunsa ja kiinnostuksensa mukaan siihen osallistuen voisi olla monellekin aika elämys.....

Viimeksi muokattu: 07.02.14 - klo:15:56 kirjoittanut Luomujussi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Farmi
Mä en ole tuota vielä ehtinyt katsomaan kuten Hannibaalit ja monet muut sarjat kiintolevyllä odottavat huomiota....

Siis toi sarja on kuulemma ihan hyvin tehty ja ihan ovelasti tuotu tähän alkuun joitain puhuttavia asioita...

Ehkä tuossa olis jonkinlainen markkinarako elämysmatkailulle, tuoda esille sopivasti entisaikojen asioita....Esim. rosvopaistin teko autenttisesti itse kukin halunsa ja kiinnostuksensa mukaan siihen osallistuen voisi olla monellekin aika elämys.....
Puhumattakaan pontikakeitosta , kylätappeluista ........... :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Farmi
Mä en ole tuota vielä ehtinyt katsomaan kuten Hannibaalit ja monet muut sarjat kiintolevyllä odottavat huomiota....

Siis toi sarja on kuulemma ihan hyvin tehty ja ihan ovelasti tuotu tähän alkuun joitain puhuttavia asioita...

Ehkä tuossa olis jonkinlainen markkinarako elämysmatkailulle, tuoda esille sopivasti entisaikojen asioita....Esim. rosvopaistin teko autenttisesti itse kukin halunsa ja kiinnostuksensa mukaan siihen osallistuen voisi olla monellekin aika elämys.....
Puhumattakaan pontikakeitosta , kylätappeluista ........... :)

Siis jotain tuollaista ajattelin, sopivasti tuon vieraille esittäen....et sää nyt ihan niin daiju ollutkaan....

Olisitko sää siinä näytöksessä muutaman muun kanssa jossa joku riidanhaastaja ja juippi joukolla kurmootettaisiin.....

Viimeksi muokattu: 07.02.14 - klo:16:54 kirjoittanut Luomujussi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Farmi
Mä en ole tuota vielä ehtinyt katsomaan kuten Hannibaalit ja monet muut sarjat kiintolevyllä odottavat huomiota....

Siis toi sarja on kuulemma ihan hyvin tehty ja ihan ovelasti tuotu tähän alkuun joitain puhuttavia asioita...

Ehkä tuossa olis jonkinlainen markkinarako elämysmatkailulle, tuoda esille sopivasti entisaikojen asioita....Esim. rosvopaistin teko autenttisesti itse kukin halunsa ja kiinnostuksensa mukaan siihen osallistuen voisi olla monellekin aika elämys.....
Puhumattakaan pontikakeitosta , kylätappeluista ........... :)

Siis jotain tuollaista ajattelin, sopivasti tuon vieraille esittäen....et sää nyt ihan niin daiju ollutkaan....

Olisitko sää siinä näytöksessä muutaman muun kanssa jossa joku riidanhaastaja ja juippi joukolla kurmootettaisiin.....
Veeti on siinä hommassa parempi .  :) :) :)

Voin tulla lopettamaan nujakoinnin  8) 8) 8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Farmi
Mä en ole tuota vielä ehtinyt katsomaan kuten Hannibaalit ja monet muut sarjat kiintolevyllä odottavat huomiota....

Siis toi sarja on kuulemma ihan hyvin tehty ja ihan ovelasti tuotu tähän alkuun joitain puhuttavia asioita...

Ehkä tuossa olis jonkinlainen markkinarako elämysmatkailulle, tuoda esille sopivasti entisaikojen asioita....Esim. rosvopaistin teko autenttisesti itse kukin halunsa ja kiinnostuksensa mukaan siihen osallistuen voisi olla monellekin aika elämys.....
Puhumattakaan pontikakeitosta , kylätappeluista ........... :)

Siis jotain tuollaista ajattelin, sopivasti tuon vieraille esittäen....et sää nyt ihan niin daiju ollutkaan....

Olisitko sää siinä näytöksessä muutaman muun kanssa jossa joku riidanhaastaja ja juippi joukolla kurmootettaisiin.....

Sorkkikselle poontikankeitto ja nyrkkitappelut ovat ihan tätäpäivää...
It ain't over till the fat lady sings