Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työpaikka kiusaaminen  (Luettu 4614 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.


no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.




no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.

Osa-aikanen?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.


no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.
Toivottavasti .  ;D

Rintaliiveihin ei ole pakko koneurakoitsijan pukeutua . Kapitalistit tosin väittää niin mutta onko pakko totella .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.


no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.
Toivottavasti .  ;D

Rintaliiveihin ei ole pakko koneurakoitsijan pukeutua . Kapitalistit tosin väittää niin mutta onko pakko totella .

Etkö sää muka ole kapitalisti? :o
It ain't over till the fat lady sings

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.


no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.
Toivottavasti .  ;D

Rintaliiveihin ei ole pakko koneurakoitsijan pukeutua . Kapitalistit tosin väittää niin mutta onko pakko totella .



monasti olen rintsikat pukenut ja vielä useammin riisunut. joskus se potki, muttei aina ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Työpaikka kiusaaminen
;Dno*****. onko skännä sitten myös mä :o

Jep. Ylä-Yrjö olis kiva.


no niinnolis. tai up-keorke. mites ny, kun sä oot mä. ni lisiikös mun duunit nyt, vai väheneekö ne.
Toivottavasti .  ;D

Rintaliiveihin ei ole pakko koneurakoitsijan pukeutua . Kapitalistit tosin väittää niin mutta onko pakko totella .



monasti olen rintsikat pukenut ja vielä useammin riisunut. joskus se potki, muttei aina ;D
Miehen puhetta .  ;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

mymmy

  • Vieras
Vs: Työpaikka kiusaaminen
 --- jos minä olisin vetänyt oikeuteen kaikki ,jotka mua on kiusannu elämäni aikana,nii olisin melko rikas :o

Minä pikkuisen epäilen tuota tuomiota,kun sitä on niin vaikea todistaa.se on vähän kuin nykyään tuo raiskaus homma.Jos jengi haluaa rahaa,niin laittaa tytsyn jonku varakkaan jäbän kyytiin ja sitten nostetaan syyte,että tyttö on raiskattu ja koko jengi on asian takana todistamassa,että näki,kun se otti väkisin tytön kyytiin ja kuinka sen vaatteet oli revitty yms,yms. Vaikka kuski olis kuinka syytön,niin  tuomio napsahtaa ja porukka saa huumerahaa pitkäksi aikaa................... :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Työpaikka kiusaaminen
--- jos minä olisin vetänyt oikeuteen kaikki ,jotka mua on kiusannu elämäni aikana,nii olisin melko rikas :o

Minä pikkuisen epäilen tuota tuomiota,kun sitä on niin vaikea todistaa.se on vähän kuin nykyään tuo raiskaus homma.Jos jengi haluaa rahaa,niin laittaa tytsyn jonku varakkaan jäbän kyytiin ja sitten nostetaan syyte,että tyttö on raiskattu ja koko jengi on asian takana todistamassa,että näki,kun se otti väkisin tytön kyytiin ja kuinka sen vaatteet oli revitty yms,yms. Vaikka kuski olis kuinka syytön,niin  tuomio napsahtaa ja porukka saa huumerahaa pitkäksi aikaa................... :(

Raiskauksesta jää kyllä jäljet, jotka pitäisi lääkärintarkastuksessa löytyä  :o
Tosin onhan noita syyttömiäkin tuomittu, mutta on varmaan jääny myös tuomittematta jokunen  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Työpaikka kiusaaminen
En lukenut ketjua ollenkaan, mutta työpaikkakiusaamisen syy on vain ja ainoastaan kusipäisyys... Iso määrä pissaa päässä aiheuttaa kaikki muutkin ongelmat
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.