Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Silva.netin käyttäjät  (Luettu 3770 kertaa)

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Silva.netin käyttäjät
Käyttöliittymä on toki syvältä mutta miten päivitykset pelaa kun on tehtyjä töitä.

Nyt on kymmenkunta työmaata tehty istutuksia, ensiharvennuksia ja harvennuksia ja päätehakkuu. Kuka päivitää työt? En niitä itse pääse päivittämään ja toisaalta kuvittellin että Mhy:n kanssa tein sopparin että he päivittää. Kyllähän se soppari löytyy minultakin jostain.

Miten homma etenee jos päivitys on minun vastuulla? Nyt ei pääse lisäämään kun muistiinpanioja ja valokuvia.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Silva.netin käyttäjät
Käyttöliittymä on toki syvältä mutta miten päivitykset pelaa kun on tehtyjä töitä.

Nyt on kymmenkunta työmaata tehty istutuksia, ensiharvennuksia ja harvennuksia ja päätehakkuu. Kuka päivitää työt? En niitä itse pääse päivittämään ja toisaalta kuvittellin että Mhy:n kanssa tein sopparin että he päivittää. Kyllähän se soppari löytyy minultakin jostain.

Miten homma etenee jos päivitys on minun vastuulla? Nyt ei pääse lisäämään kun muistiinpanioja ja valokuvia.

OT kysymys, miten verku toimii?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

brotofobia

  • Vieras
Vs: Silva.netin käyttäjät
Mulle jäi käsitys että yhdistyksen pitää ne päivitykset tehdä. En tiedä millä resursseilla ja kuka siellä, kun nykyäänkin toimihenkilöt vähissä ja kiireisiä. Koko silvanetti on ihan kikkailulla pilattu, ja just tuo holhous  että itse ei saa omia suunnitelmiaan sorkkia.

Metsään.fi vaikuittaisi paljon luontevammalta kun siirtää sinne omat suunnitelmansa. Käyttöliittymä on niin selkeä, että sitä voisi jopa metsässä käyttää ja tehdä muistiinpanoja älyluurilla.

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Silva.netin käyttäjät
Käyttöliittymä on toki syvältä mutta miten päivitykset pelaa kun on tehtyjä töitä.

Nyt on kymmenkunta työmaata tehty istutuksia, ensiharvennuksia ja harvennuksia ja päätehakkuu. Kuka päivitää työt? En niitä itse pääse päivittämään ja toisaalta kuvittellin että Mhy:n kanssa tein sopparin että he päivittää. Kyllähän se soppari löytyy minultakin jostain.

Miten homma etenee jos päivitys on minun vastuulla? Nyt ei pääse lisäämään kun muistiinpanioja ja valokuvia.



OT kysymys, miten verku toimii?

Jottei menis ihan OT niin Silvanetin hommia tehdessä vähän palelee kun ei nuo moottorin lämmöt nouse mihinkään. Lämppärin sain melkein pelaamaan kun rassasin etuvastuksia. Nyt työntää kylmää sisään kolmella nopeudella, ennen vaan yhdellä nopeudella. Ei se ole niin tarkkaa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Silva.netin käyttäjät
Käyttöliittymä on toki syvältä mutta miten päivitykset pelaa kun on tehtyjä töitä.

Nyt on kymmenkunta työmaata tehty istutuksia, ensiharvennuksia ja harvennuksia ja päätehakkuu. Kuka päivitää työt? En niitä itse pääse päivittämään ja toisaalta kuvittellin että Mhy:n kanssa tein sopparin että he päivittää. Kyllähän se soppari löytyy minultakin jostain.

Miten homma etenee jos päivitys on minun vastuulla? Nyt ei pääse lisäämään kun muistiinpanioja ja valokuvia.



OT kysymys, miten verku toimii?

Jottei menis ihan OT niin Silvanetin hommia tehdessä vähän palelee kun ei nuo moottorin lämmöt nouse mihinkään. Lämppärin sain melkein pelaamaan kun rassasin etuvastuksia. Nyt työntää kylmää sisään kolmella nopeudella, ennen vaan yhdellä nopeudella. Ei se ole niin tarkkaa.

 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Duunarifarmari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
  • Juoppo
Vs: Silva.netin käyttäjät
1.1.2015 yksinkertainen metsäsuunnitelma: PANKKIASENTOON!!!! Senjälkeen tilan tähänastisista investoinneista paras, eli itseensä investoiminen PAttaya here I` come!  8)
Tässä kait pitäs lukea jotain terävää....

dynamiitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 100
Vs: Silva.netin käyttäjät
Metsään.fi palvelu vaikuttaisi mun mielestä paremmalta, siellä ainakin voi itse ilmoittaa metsänhoitotyöt yms ja 2 viikon sisällä pitäisi päivittyä järjestelmään. Omat metsätiedot ei siellä vielä ole mutta kävin tutustumassa palveluun porukoitten tunnuksilla.
ylipanostaja