Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Säästökuurilla kaikki  (Luettu 6311 kertaa)

KikkelisKokkelis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 219
Vs: Säästökuurilla kaikki
  Minulla olkapään kiertäjäkalvosin oireyhtymä on vaivannut säännöllisen epäsäännöllisesti. Yleensä kolme piikkiä kortisoonia hoitaa homman kotiin.
  No nyt viimeksi se vaivasi toista vuotta yhteen menoon. Ei voinut laittaa enää piikkiä. Leikkauksesta ei kuulemma apua, kos tulehdukse aiheuttamat kalkkikertymät ovat niin hajallan että vaikeaa poistaa. Siis olkapää kurssille. 10 kertaa fysioterapeutti neuvoi kuinka sitä pitää jupata. Kas kummaa, olkapää säikähti niin pahasti että parani. Nyt ½ vuotta taas erinomaisessa kunnossa.

  Skolioosista aiheutuva iskiasvaiva paranee akupunktiolla. Joskus ollut niin kipeä että autosta ei pois meinaa päästä. Tunnin piikityksen jälkeen mies kävelee suorana. 

  Ennen hoitoa kannattaa käydä hakemassa kuukauden sairasloma, koska piikityksen jälkeen sitä ei tarvitse  :D

kallekuusinen

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
kepulaaset on kipeetä 

 ottakaa virolaastä oölvii

mymmy

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
Otinpa minäkin selvää asioista,soitin paikalliseen lääkärikeskukseen ja kysyin sieltä.Pistoksia pitää ottaa viisi,yksi annos on 65 euroa,joten kyllä se sen kolmesataa tekee. Jos hakee lääkkeet itse apteekista,niin pääsee vähän halvemmalla,mutta siihenkin pitäisi olla lääkärin todistus,että saa ne lääkkeet.Itse toimenpide maksaa 100 euroa,joten kyllä se kallista on,koska se auttaa kuitenkin vain väliaikaisesti. :-[

Ville Kuusinen

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
Otinpa minäkin selvää asioista,soitin paikalliseen lääkärikeskukseen ja kysyin sieltä.Pistoksia pitää ottaa viisi,yksi annos on 65 euroa,joten kyllä se sen kolmesataa tekee. Jos hakee lääkkeet itse apteekista,niin pääsee vähän halvemmalla,mutta siihenkin pitäisi olla lääkärin todistus,että saa ne lääkkeet.Itse toimenpide maksaa 100 euroa,joten kyllä se kallista on,koska se auttaa kuitenkin vain väliaikaisesti. :-[

elämä on kallista kepulaisilla

jos on aina tottunut maksattamaan muilla

mymmy

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
Otinpa minäkin selvää asioista,soitin paikalliseen lääkärikeskukseen ja kysyin sieltä.Pistoksia pitää ottaa viisi,yksi annos on 65 euroa,joten kyllä se sen kolmesataa tekee. Jos hakee lääkkeet itse apteekista,niin pääsee vähän halvemmalla,mutta siihenkin pitäisi olla lääkärin todistus,että saa ne lääkkeet.Itse toimenpide maksaa 100 euroa,joten kyllä se kallista on,koska se auttaa kuitenkin vain väliaikaisesti. :-[

elämä on kallista kepulaisilla

jos on aina tottunut maksattamaan muilla

--minäpä en ookkaan kepu,näkeehän sen jo miinuspisteistä ;D En kerkiä kunnolla yhtä viestiä kirjoittaa,kun miinuksia ropisee, ;D No ei ne mua haittaa,mua ei oo pikkuasiat koskaan vaivanneet. :)

Ville Kuusinen

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
Otinpa minäkin selvää asioista,soitin paikalliseen lääkärikeskukseen ja kysyin sieltä.Pistoksia pitää ottaa viisi,yksi annos on 65 euroa,joten kyllä se sen kolmesataa tekee. Jos hakee lääkkeet itse apteekista,niin pääsee vähän halvemmalla,mutta siihenkin pitäisi olla lääkärin todistus,että saa ne lääkkeet.Itse toimenpide maksaa 100 euroa,joten kyllä se kallista on,koska se auttaa kuitenkin vain väliaikaisesti. :-[

elämä on kallista kepulaisilla

jos on aina tottunut maksattamaan muilla

--minäpä en ookkaan kepu,näkeehän sen jo miinuspisteistä ;D En kerkiä kunnolla yhtä viestiä kirjoittaa,kun miinuksia ropisee, ;D No ei ne mua haittaa,mua ei oo pikkuasiat koskaan vaivanneet. :)

 vai niin


minä olen luullut virheellisesti sitten että kaikki on kepuja

sorry

navettapiika

  • Vieras
Vs: Säästökuurilla kaikki
Minulla on lastentauti tuolla lonkassa ja jo kahdeksantoistavuotiaana sanottiin, että keinonivel tulee. Kymmenen vuotta sitten kun kävin ortopedillä olin liian nuori, viisi vuotta sitten oli painoa liikaa, nyt on sitten ikää tullut lisää ja painoa lähtenyt. Odotan mielenkiinnolla, mitä nyt keksivät verukkeeksi. >:(
Tiedän tämän lonkkaleikkauksen maksavan paljon ja sitä ei voida edes täällä toteuttaa, vaan tulee etelän keikka, mutta onhan niillä vaihtoehtona se B-lausunto ja ammatin vaihto.
Nämä terveydenhuollon säästöt on niin ihmeellisiä. Ei näitä pieni immeinen ymmärrä. :o
Paras vitsi, mitä on omalle kohdalle sattunut oli tuo olkapään kipeytyminen kaatumisen jälkeen. Terveyskeskuslääkäri ei siihen suostunut pistämään kortisoonia ilman röntgenkuvia, minä tilasin sinne ajan. Aika oli kuukauden päähän ja kuva otettiin, otettiin toinenkin ja kolmas, sitten hoitaja nakkeli niskojaan ja ajoi minut ulos, kehuen, ettei saa parempia. Seuraavaksi päiväksi antoivat armosta ajan keikkalääkärille. Minä menin ja keikkalääkäri puristeli ja paineli peukalolla olkapäätä, että mihin sattuu ja merkkasi tussilla. Minä ihmeissäni, jotta kuvista kato hyvä mies. Lääkäri tähän, jotta jos sinä sanot,että siinä on vasen olkapää minä uskon, muuten siinä voi olla vaikka oikea polvi. Niistä kuvista ei saanut mitään tolkkua, koska olkapäässä oli liikaa tavaraa...niin olenhan harteikas, mutten mikään bodaaja. ;D

Kuulostaa valitettavasti siltä, että sinulta on mennyt lonkka lapsena paikaltaan ja nämä vaivat on sitä perua. Jos sen lonkkanivelen olisi joku osannut aikanaan laittaa paikoilleen, niin hyvällä tuurilla olis oireeton vielä tänäkin päivänä. Mut kyllä niille lääkäreille annetaan jo koulussa hyvät eväät tämänkin ongelman hoitoon. Opetetaan että lonkka ei voi olla pois paikaltaan...
Sitten ihmetellään kun on skolioosi ja selkä kipeä kun ruumiillista työtä tekee.

Tuo olkapää on kanssa veikeä rakenne, sielläkin on monta paikkaa jotka osaavat hypätä paikaltaan ja sellaisia ihmisiä jotka olkapään osaavat asettaa paikalleen ei varmaan löydy Suomestä edes yhdenkäden sormilla laskettavaa määrää. Että hyvin menee mutta menköön.
Minulla on ollut leg perthes calve kuusivuotiaana ja leikattu kolmesti silloin, eli tarkasti tiedetään vaiva, mutta meitä on niin vähän, että hoito keskitetty Tampereelle ja se on mulle kaukana. >:(
En nyt muista elokuvan nimeä, olisiko ollut Sademies, sillä päähenkilöllä oli sama vaiva, mutta hoidettiin rautakehikolla. Oli tarjolla minullekin, mutta vanhemmat eivät sitä hyväksyneet eli olen ensimmäisiä Suomessa leikattuja. Olishan tuota voinut olla jossain muussakin ensimmäisiä, vaikka kuulantyönnössä... :o