Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Leimikko  (Luettu 9189 kertaa)

John Locke

  • Vieras
Vs: Leimikko
Hakerankaa itelle ,voi että kun tulee tasainen ja puiseva metsä.
Mutta siinä on työtä jota moni pelkää ja jota Sassi himoitsee.

suur Kiitos taas SKN luottamuksesta ! ;D

Juu,kyllä se on nykymaajusseilla,varsinkin nuoremmilla, tuo ruumiillisen työn pelko ihan kauhea nykyään, kaikki hommat pitäisi saada tehtyä jonkun koneen kopissa istuen. Sit kuitenkin vapaa-ajalla juostaan pallon perässä tai nostellaan salilla painoja.

3070 E

  • Vieras
Vs: Leimikko
Hakerankaa itelle ,voi että kun tulee tasainen ja puiseva metsä.
Mutta siinä on työtä jota moni pelkää ja jota Sassi himoitsee.

suur Kiitos taas SKN luottamuksesta ! ;D

Juu,kyllä se on nykymaajusseilla,varsinkin nuoremmilla, tuo ruumiillisen työn pelko ihan kauhea nykyään, kaikki hommat pitäisi saada tehtyä jonkun koneen kopissa istuen. Sit kuitenkin vapaa-ajalla juostaan pallon perässä tai nostellaan salilla painoja.

Tuosta minä olen niin samaa mieltä. Itse tykkään liikkua ja yrittää tienata sillä, sen sijaan että maksaisin salimaksuja ja harrastusvälineistä, sekä ajaisin useita kertoja viikkoon kylille sen tähden. 

Red Bull

  • Vieras
Vs: Leimikko
Hakerankaa itelle ,voi että kun tulee tasainen ja puiseva metsä.
Mutta siinä on työtä jota moni pelkää ja jota Sassi himoitsee.

suur Kiitos taas SKN luottamuksesta ! ;D

Juu,kyllä se on nykymaajusseilla,varsinkin nuoremmilla, tuo ruumiillisen työn pelko ihan kauhea nykyään, kaikki hommat pitäisi saada tehtyä jonkun koneen kopissa istuen. Sit kuitenkin vapaa-ajalla juostaan pallon perässä tai nostellaan salilla painoja.

Tuosta minä olen niin samaa mieltä. Itse tykkään liikkua ja yrittää tienata sillä, sen sijaan että maksaisin salimaksuja ja harrastusvälineistä, sekä ajaisin useita kertoja viikkoon kylille sen tähden.

Noo ilmaiselle kuntosalille matkaa liki 50 metriä..  :P

AJL

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: Leimikko
Eihän tuo Pohjois-Savossa kiinnostanu yhtiöitä reilun 1000 kiinnon mänty valtanen talvi leimikkokaan, 10ha viimesiä harvennuksia, raivurilla kaikki pikku räipät laitettu matalaks. 3 ha ylispuiden poistoa ja 3.7ha päätehakkuuta. Yhdeltä firmalta tuli tarjous pelkästään päätehakkuusta.  Ei tehty kauppoja.

3070 E

  • Vieras
Vs: Leimikko
Eihän tuo Pohjois-Savossa kiinnostanu yhtiöitä reilun 1000 kiinnon mänty valtanen talvi leimikkokaan, 10ha viimesiä harvennuksia, raivurilla kaikki pikku räipät laitettu matalaks. 3 ha ylispuiden poistoa ja 3.7ha päätehakkuuta. Yhdeltä firmalta tuli tarjous pelkästään päätehakkuusta.  Ei tehty kauppoja.

Aikalailla samanlainen palsta kuusivaltaisena, ylispuiden poistoa lukuunottamatta odotti Ilomantsissa tarjousta yli kaksi vuotta. Tartti kyllä tehdä 1,2 km mettäautotietä, että saavat puut ajettua pois.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26008
  • vastustan
Vs: Leimikko
syksy on ollut huono, rästejä on luultavasti jäämässä merkttävä määrä ensvuodelle...
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Leimikko
syksy on ollut huono, rästejä on luultavasti jäämässä merkttävä määrä ensvuodelle...

no sitten pitää puut myydä toiseen kertaan.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Constantem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 428
Vs: Leimikko
Tuosta minä olen niin samaa mieltä. Itse tykkään liikkua ja yrittää tienata sillä, sen sijaan että maksaisin salimaksuja ja harrastusvälineistä, sekä ajaisin useita kertoja viikkoon kylille sen tähden.

+

Ehkä näillä pakkasilla kelit on vähän kylmät, mutta mun mielestä erityisesti harvennusten tekeminen on puimurin ajamisen ohella parasta työtä, jota voi tehdä housut jalassa. Päätehakkuut teetän kyllä pystykauppana, niissä työpalkka jää kovin pieneksi.