Kuvissa on yksi kolmerivinen ruokintapäydällä toisessa laidassa, jossa on katto tehty niin että ulospäin vetävä kuorma hoidetaan ilmeisesti osittain puulla ja osittain metallisilla vetotangoilla jotka ovat jossain 5 metrin korkeudessa. Ja tuollanen mielestäni olisi järkevää myös liimakehänavetoissa. Vetotanko jonnekin 4m korkeuteen niin ei ole minkään tiellä (voi jopa auttaa valaisimien, rehukierukoiden yms suhteen) ja on helpompi ja halvempi toteuttaa kuin järjettömän tukevat anturat tai vetotangot lattian sisään (koska navetan lattia on aika monitasoinen). Voi olla että kaaretkin voisi silloin tehdä kevyemmiksi.
Tuo on erittäin taloudellinen toteutustapa. Tuntuu usein olevan suunnittelijat yhden materiaalin vankeja. Firmatkin samoin ovat: teräskaaritehdas, liimapuutehdas, tikkuristikkotehdas, betonivalimo jne. Asiakkaalle parasta toteutustapaa ei välttämättä saa yhdellä kaupalla hankittua. Vanhoja koppeja korjaillessa on hyvä olla timpurien lisänä metallimies jolla on luontainen ymmärrys lujuusopista.