Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Helvetin vinkuja täällä, terve!  (Luettu 8636 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D

Exää avannu takkias edes Hesen pöydässä? :o
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D

Exää avannu takkias edes Hesen pöydässä? :o

En, ku ei ollu edes takkia. Villapaita.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+250

  • Vieras
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

Teillä mitään oo.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+250

  • Vieras
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

Teillä mitään oo.
Olet oikeas :-[ Mulla on aina takkiauki ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

Teillä mitään oo.
Olet oikeas :-[ Mulla on aina takkiauki ;D
Ja pers ja sepalus ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

Teillä mitään oo.
Olet oikeas :-[ Mulla on aina takkiauki ;D
Ja pers ja sepalus ;D

Ja suu.

Moon soikia, soot kulmikas.........
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+250

  • Vieras
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Takki levällään maksellaan pelloista huippuvuokria ja sit jätetään huoltomiehille ym urakoitsijoille maksamatta. ;D

Onneks ny on pakkaskeli ni pysyy takki kii ku tarjoillaan sen pienmiehen länteistä koko savivarvasjengi.  ;D
Ja minä ja backspace ;D

Teillä mitään oo.
Olet oikeas :-[ Mulla on aina takkiauki ;D
Ja pers ja sepalus ;D

Ja suu.

Moon soikia, soot kulmikas.........
Suu on sentakia kun poskiontelot on senmalliset,että on vaikia hengittää nenänkautta :(
Ja pers ei onneksi niinpahoin että ooppelilla tarttis ajaa :P

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Myy laskusi perintätoimistolle tai anna muu toimeksianto. Sillä tavalla ne muutkin firmat tekee. Turha sitä maineen menetystä on pelätä. Aikanaan piti laittaa muutama lasku perintätoimistolle. Intrumin täti tuumas, että maajussit saa tuet, joista voidaan ulosmitata, joten eikun jonon jatkoksi, muuten kerkiää jo seuraavat taas sun edelle. Itelle rahat tuli aikojen päästä. Toinen isännistä moikkaa, kun tulee kylillä vastaan, toista en ole nähny valovuosiin, asuu hiukan kauempana.

mah

  • Vieras
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Eipä ole aiemmin tullut mieleenkään, että joku laskuttava yrittäjäpoloinen pelkää oman maineensa puolesta, jos minä en laskua maksaisi. Eikö se nyt ole päivän selvää, että jos palvelua myydään, pitää siitä korvauskin saada ja jos jonkun maine menee, mikäli raha ei omistajaa toimenpiteessä vaihda, niin sen asiakkaan?  :-X

Turpeentuottaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
 Joo on se kumma että joku 15000€ kone jää maksamatta K-kauppiaalle kauppias ei halua hakea konetta pois koska se on ajettu tuusan nuuskaks tässä vaiheessa perintä virma on jo kuvioissa mutta niin leviää kulijetahan jotta ja retostellahan kuinka käytiin siinä olemas kuukausi taimaas täys hoirolla jotta ei tarvinnu itte eres kävellä uimaaltaalle taikka ruokapaikkahan syömään hienosti sitte ihimetellähän mistähän sais laskulle polttoainetta tai miksei urakoittiat halua tulla tekemään rehua ja kaikki menee päin persssettä ku ei mistää rahat piisaa ja tämä on yksi tositarina monien joukossa en minä ainakaan halua ton tilan emännälle enää urakoimaan ei vaan ole luottoa vaikka ollaan oltuki parikymmentä vuotta tekemisis
Milläs sitä lämmitetään jos ei turpehella.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Jos on tommosia likviditeetti-ongelmia, on niitä joskus ollut itelläkin eli ei ihan outo tilanne, niin silloin omien koneiden ostoa kannattaa kyllä siirtää, ei ne uudet osamaksusopimukset ainakaan helpota tilannetta  :o

Sitten semmonen juttu, että maksaa edes osan siitä laskusta, niin ainakin se toinen näkee, että se edes yrittää maksaa sen laskun ja homma kyllä silloin on molemmille helpompi  8)

Kyllä noita laskuja on jääny kokonaan saamattakin, onneksi ei kovin suuria  :(
Tuet sentään tulee aina ajallaan  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8359
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Antaa nuo vaan samantien Instrumentarium Justiinalle vai mikä se oli, niin alkaa kaulin heiluu ja hommat hoituu montusta parkettiin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
Tää on sellainen hieno noidankehä, mulle on saamisia tulematta aika nippu. Sitten tässä joutuu itse sairastamaan kassa-ripulia, jota ei olisi jos kaikki rahat olisi saatu ajallaan muualta. Omien urakkasaatavien kohdalla huomasin että monella homma oli kiinni osan tukien maksun siirtymisestä kevääseen, onneksi yleensä joustoja on antamisen lisäksi myös saanut pyydettäessä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Helvetin vinkuja täällä, terve!
 Täytyy koputtaa puuta, mutta itselläni on ainoa heinälasku, joka on jäänyt tulematta, vuodelta 2005. Summa oli/on 800 euroa. Täytyy ensi vuonna viedä kakku, kun velka täyttää 10 vuotta. Nyt koputetaan sitä puuta: KOP KOP.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.