Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe laakasiilon säilörehu  (Luettu 5156 kertaa)

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
laakasiilon säilörehu
siilon keskeltä on menny rehu pilalle n. 10 sentin kaistale. siilo on 3kertaa 24 metriä. mistä johtuu onko muilla tapauksia tiedossa. 

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: laakasiilon säilörehu
Siis kymmenen senttiä paksusti jostain puolivälistä?

Muistatko yhtään mitään rehunteosta tuolta ajalta?
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: laakasiilon säilörehu
Yhdestä kuormasta on jäänyt säilöntäaine pois tai puoleen.. tyypillinen tilanne.

Rehu lienee tummempaa  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: laakasiilon säilörehu
Yhdestä kuormasta on jäänyt säilöntäaine pois tai puoleen.. tyypillinen tilanne.

Rehu lienee tummempaa  ???

Ei kyllä varmasti näy, jos jokunen kuorma menee siiloon ilman aineita. Ellei nyt ihan viimeinen ole.  :-X

mah

  • Vieras
Vs: laakasiilon säilörehu
Joskus kyllä siilon keskustassa on iloisesti tervehtinyt vuosikausia maahan niitetty suojakaistasto, joka tuli rehunkorjuuseen mukaan... :-X

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: laakasiilon säilörehu
Olisko Mother Earth päässyt kontaminoimaan?
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: laakasiilon säilörehu
Mä sain kerran tuollaisen kaista aikaan menemällä vaan päivän sadetauon jälkeen polkemaan ennen ensimmäisiä uusia kuormia. Sitte ku se kortoni kerto syyn, mä vasta hokasin  :-[
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: laakasiilon säilörehu
Yhdestä kuormasta on jäänyt säilöntäaine pois tai puoleen.. tyypillinen tilanne.

Rehu lienee tummempaa  ???

Ei kyllä varmasti näy, jos jokunen kuorma menee siiloon ilman aineita. Ellei nyt ihan viimeinen ole.  :-X
Kyllä näkee.....
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: laakasiilon säilörehu
Mä sain kerran tuollaisen kaista aikaan menemällä vaan päivän sadetauon jälkeen polkemaan ennen ensimmäisiä uusia kuormia. Sitte ku se kortoni kerto syyn, mä vasta hokasin  :-[
Kuka? Flash Kortoniko? :-X

mah

  • Vieras
Vs: laakasiilon säilörehu
Yhdestä kuormasta on jäänyt säilöntäaine pois tai puoleen.. tyypillinen tilanne.

Rehu lienee tummempaa  ???

Ei kyllä varmasti näy, jos jokunen kuorma menee siiloon ilman aineita. Ellei nyt ihan viimeinen ole.  :-X
Kyllä näkee.....
Sviddu, et sä oot kova inttämään. :'( Sovitaanko, että sinä näet, minä en.... :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: laakasiilon säilörehu
Yhdestä kuormasta on jäänyt säilöntäaine pois tai puoleen.. tyypillinen tilanne.

Rehu lienee tummempaa  ???

Ei kyllä varmasti näy, jos jokunen kuorma menee siiloon ilman aineita. Ellei nyt ihan viimeinen ole.  :-X
Kyllä näkee.....
Sviddu, et sä oot kova inttämään. :'( Sovitaanko, että sinä näet, minä en.... :-X
Mistä muustakaan tuo voi johtua... siis jos hapolla säilötty. Aatamin selitys on totta biologisilla säilöntäaineilla.

Mulla on kuvia aiheesta, mut en vaan viitsi laittaa tänne.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: laakasiilon säilörehu
Kyllä märässä paalissakin näkyy, jos on unohtunut hapotin laittaa päälle pidemmäksi aikaa.

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
Vs: laakasiilon säilörehu
urakoitsija teki pojan mossi oli ajamassa . noukinvaunu oli kyseessä luultavasti mossilta oli jääny hapotin pois päältä .

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: laakasiilon säilörehu
Tuolla mun siilossa voi käydä katsomassa, kun on pidetty yöllä taukoa, renginrontti kun ei klo 16 jälkeen tee hommia kuin kiukuttelemalla, enkä yksin saa illalla kovin pitkään tehtyä, kun pitää kylällä lopetella klo 22 ajo, kun herrasväki menee maate.. Aamulla taas on jatkettu, ja siinä rajapinnassa on nähtävillä tummempi raita ja se kohta jopa hieman lämpenee, vaikka rintauma etenee kahden päivän kierrolla.

Eli veikkaan siinä olevan rehunteossa olleen tauon! Ps. Mun siilo ei tällä kertaa ollut tehty pöpöillä...

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vs: laakasiilon säilörehu
Tuolla mun siilossa voi käydä katsomassa, kun on pidetty yöllä taukoa, renginrontti kun ei klo 16 jälkeen tee hommia kuin kiukuttelemalla, enkä yksin saa illalla kovin pitkään tehtyä, kun pitää kylällä lopetella klo 22 ajo, kun herrasväki menee maate.. Aamulla taas on jatkettu, ja siinä rajapinnassa on nähtävillä tummempi raita ja se kohta jopa hieman lämpenee, vaikka rintauma etenee kahden päivän kierrolla.

Eli veikkaan siinä olevan rehunteossa olleen tauon! Ps. Mun siilo ei tällä kertaa ollut tehty pöpöillä...

Ei ne koneet niin kova äänisiä voi olla että ajot pitää herrasväen vuoksi lopettaa.
Joskus on hapottimen liitin sulannut ja useampikin kuorma noukkarista jäänyt ilman happoa, ja silti ei ole tullut tuollaista pilaantunutta kerrosta. Tietty jos sattuu jäämään just siitä illan viimeisestä kuormasta ja jää ilmaa vasten pitemmäksi aikaan.