Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko  (Luettu 9396 kertaa)

ana111

• Vieras
Vs: Onko
Keltaista ja poreilevaa meni, seuraava näyttäs olevan punaista.  ;D
Ei ole ollut tunkua tuohon miehen paikalle. Eilen joku ehdotteli sellaista moottorikäyttöstä, mutta on se vain niin noloo. Aatelkaa mitä Orvokki-tätikin sanos ensi kesän sukujuhlissa, kun muut esittelee puolisoitaan, niin meikä vetää käsilaukusta vihreen dildon ja se vielä surisis.. Menis loppukin kunnonäiteen maineesta. :P
Kyllä se taitaa miesjahtiin lähtö olla edessä. Taksisuhari haisee hevosensonnalle, ja ne minä kierrän kaukaa. ;D
Ota toi Kylmis ukokses :o :o

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Jes, selvää päivää olen tässä ootellu ja ei näy tänäänkään selviävän. ;D Just tyhjensin päivän ekan pullon, saa  nähdä montako menee ennen iltalypsyä...onneksi naapurin taksisuhari päivystää, kerkiää vielä viinakauppaan. ;D

Minkäs pullon se navettapiika tyhjensi ja mihin ???   :P
Kolmenvartin El Tiempo potun kitusiinsa
Oks muuten toi sun fifis just nielasemaisillaan sun huulihaitarin, vai miks se on ton näköinen?
pessimisti ei pety!

ana111

• Vieras
Jes, selvää päivää olen tässä ootellu ja ei näy tänäänkään selviävän. ;D Just tyhjensin päivän ekan pullon, saa  nähdä montako menee ennen iltalypsyä...onneksi naapurin taksisuhari päivystää, kerkiää vielä viinakauppaan. ;D

Oks muuten toi sun fifis just nielasemaisillaan sun huulihaitarin, vai miks se on ton näköinen?
Noku sitä vituttaa :(

navettapiika

• Vieras
Anan koiruudella on jotain kerrottavaa...mikähän sitä vaivaa. Tainnu siemasta samasta pullosta isäntänsä kanssa. ;D
Kylmis? Olekko varma, että on vapailla markkinoilla? Tiejä minkälainen pirttihirmu kotoosa löytyy. :P
Jos kumminkin lähtis illanviettoon tyttöjen kanssa ja lypsäis muutaman lemmun. ;D

ana111

• Vieras
Anan koiruudella on jotain kerrottavaa...mikähän sitä vaivaa. Tainnu siemasta samasta pullosta isäntänsä kanssa. ;D
Kylmis? Olekko varma, että on vapailla markkinoilla? Tiejä minkälainen pirttihirmu kotoosa löytyy. :P
Jos kumminkin lähtis illanviettoon tyttöjen kanssa ja lypsäis muutaman lemmun. ;D
Kylmis on vapaa ku taivaan lintu.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?

Mikä? Veitkö siltä pallit?
pessimisti ei pety!

ana111

• Vieras

Mikä? Veitkö siltä pallit?
Onks teil kaikil huono näkö :o :o :o

navettapiika

• Vieras
Anna sille sitä kaljaa, vai mikä maksaa. ;D
Onneksi mun koira ei osaa vielä ryypiskellä muuta kuin maitoo ja vettä, tulis aika kalliiksi... :P

ana111

• Vieras
Onneksi mun koira ei osaa vielä ryypiskellä muuta kuin maitoo ja vettä, tulis aika kalliiksi... :P
Heitettiin dogien kans kättä päälle,et mää juon kaljat ja ne piimät :-* :-* :-*

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Heitettiin dogien kans kättä päälle,et mää juon kaljat ja ne piimät :-* :-* :-*
Niin joo, nää on näitä soppareita, joo. Tein minäkin joskus jänöjussin (en Jössen) kanssa sopimuksen, en syö sen ruokia eikä se aja mun polkupyörällä. Olen kyllä joskus siitä lipsunut ::)
pessimisti ei pety!

Viljo-Ilmari

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Entäs jänö?

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?

Entäs jänö?
En voi varmaksi sanoa, pyörä on jokus löytynyt kyllä mistä vähiten olettaisi.
pessimisti ei pety!

Köntys

• Vieras
Keltaista ja poreilevaa meni, seuraava näyttäs olevan punaista.  ;D
Ei ole ollut tunkua tuohon miehen paikalle. Eilen joku ehdotteli sellaista moottorikäyttöstä, mutta on se vain niin noloo. Aatelkaa mitä Orvokki-tätikin sanos ensi kesän sukujuhlissa, kun muut esittelee puolisoitaan, niin meikä vetää käsilaukusta vihreen dildon ja se vielä surisis.. Menis loppukin kunnonäiteen maineesta. :P
Kyllä se taitaa miesjahtiin lähtö olla edessä. Taksisuhari haisee hevosensonnalle, ja ne minä kierrän kaukaa. ;D
Ota toi Kylmis ukokses :o :o

Ana kai huomas mahdollisuutensa menneen  :P

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Missä ne meni sulla sukset ristiin ukkosi kanssa. Piileekö vastaus tässä ???
http://www.youtube.com/watch?v=uMTaxguXxdI

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos tänne päästettäisiin vain täysijärkisiä alan miehiä, niin olisipa tylsä foorumi ja vähän osallistujia  ;D
Mää taitasin jäädä tänne yksin. :'(

Tuulia jäisi tänne sun kaa... Voisitte touhuta kaikkea kivaa tyttöjen kesken. :-X
Niinku kutoo sukkia ja vertailla dieettiohjeita. Niin tietysti voitas keskustella vapaammin miehistä.... ;D
Älä sit ala retostelemaan sen viinanjuonnin kans tai oot yksinäs tääl saitil :o

Ehkä toi piika vois opettaa Tuulian ryyppäämään. Tulis Tuuliastakin hieman estottomampi... :P

Miks pitäis olla estoton ???

No mää vaan ajattelin, jos te jäisitte piian kaa kahdestaan, niin sit voisitte vaikka.... ;)  ;)
It ain't over till the fat lady sings