Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaivinkonekuskin osaamattomuus  (Luettu 18448 kertaa)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
löysin ojankaivuohjeet lapiomiehelle, ojamaa oli heitettävä 2 metrin päähän ojanreunasta ja määrävälein jätettävä väylä pintavesille

Laitapas pyhien välipäivinä henkilökohtainen työnäytös käyntiin. Saatetaan tulla etempääkin kattomaan miten naveroa syntyy... ;)

Määki lährem mialuusti kattoo "Joulum Ihmestä!"

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.

Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???
Sulla  Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.

Menikö herne heti nenuun?

Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. ;D

Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. 8)

Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! ;)

Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee  :o

No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. ::)

Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria  :o

Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana.  8)
Kuulostaa ihan SAS:sin hankintaleimikolta.  :o  ;)

Jaa, et usko. käyppäs katsomassa onko yhtään puuta enää pystyssä.   :P
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
löysin ojankaivuohjeet lapiomiehelle, ojamaa oli heitettävä 2 metrin päähän ojanreunasta ja määrävälein jätettävä väylä pintavesille

Laitapas pyhien välipäivinä henkilökohtainen työnäytös käyntiin. Saatetaan tulla etempääkin kattomaan miten naveroa syntyy... ;)
ohjeistus oli 40-luvun miehille, pikkusia pätkiä oon ojaa korjannu pitkävartisella suokuokalla ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
ohjeistus oli 40-luvun miehille

Olet sitten itse varmaankin tuoreempaa ikäryhmää..? ;)
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
Sivusta kaivusta vois päästä sopivalla koneella, kovin kallis vaan on.
http://youtu.be/OQ1A4V7V2uo
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.

Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???
Sulla  Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.

Menikö herne heti nenuun?

Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. ;D

Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. 8)

Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! ;)

Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee  :o

No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. ::)

Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria  :o

Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana.  8)


Yks Virtanen, jonka mä hyvin tunnen, ajoi Salpausselältä ne hiekat
rekalla sinne Saharaan. :)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
Ammatti kuski kaivaa tuntitaksalla luiskakauhalla viereltä. Tosi ammattilainen lastaa maat vielä peräkärriin ja tekee tämän kaiken nopeammin kuin metri-niilot metritaksalla ja metsäojakauhalla.

Joko teillon kärettömiä mettäojureita tai hanitoon luiskakauha???
Sulla  Ilmeisesti meriittiä löytyy ko lajista??.

Menikö herne heti nenuun?

Se kaiffari joka kaivo sen pelto-ojan sivulta kaiveli myös ojakauhallakin ojia auki. Oli kyllä alansa mestari. Toinen samaan kuppikuntaan kuuluva kaivinkone kuski täällä päin tuntee kaivurin keppiin kauhan alla olevan vesijohdon. ;D

Tuommoisia alan mestareita kun on kulmakunnilla niin ei tarvii OOKKERIIN itse sekaantua. 8)

Tommosia ammattimiähiä ruukaa soppii parikymmentä tusinaan! ;)

Mää tunnen sellaisen kaivurikuskin joka on ainakin 50 miljoonaa kertaa kovempi jätkä kuin tuo minkä Termis tuntee  :o

No toinen nuista on erään tilan palkkalistoilla kaivuri kuskina. On raivannut sille tilalle "muutaman" hehtaarin sonnien ruokintaa. ::)

Se mun tuttu on raivannut ainaskin 50 miljoonaa hehtaaria  :o

Ja yks mun tuttu kaatoi Saharasta kaikki puut pokasahalla yhden vuoden aikana.  8)


Yks Virtanen, jonka mä hyvin tunnen, ajoi Salpausselältä ne hiekat
rekalla sinne Saharaan. :)

Ei ollutkaan ihan tavallinen Virtanen.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Kaivinkonekuskin osaamattomuus
Viljatilan isäntä, aikaa oli.