Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laura Räty (kok)  (Luettu 1067 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Laura Räty (kok)
Hyi hyi, kokoomus edustaja ei salli muille sitä mitä on itse vaatimassa – tyypillistä.




Kevan toimitusjohtajan Merja Ailuksen eroon johtanut nimitys- ja palkkiosotku saa yhä oudompia sävyjä. Kevan hallituksen puheenjohtajaLaura Räty (kok) kritisoi poliittisia virkanimityksiä, mutta unohtaa mainita, että hänet itsensä on nimetty kokoomuksen mandaatilla sekä Kevan hallitukseen että Helsingin kaupungin apulaiskaupunginjohtajaksi. Lisäksi Räty on ollut itse alkuvuoden aikaan osallisena palkankorotussotkussa, jossa hyvällä hallintotavalla on niin sanotusti pyyhitty pöytää.

Helsingin kaupunginjohtaja Jussi Pajunen esitti vuoden 2012 joulukuussa Rädyn ja muiden apulaiskaupunginjohtajien palkan korottamista 144 803 eurosta 159 288 euroon vuodessa.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Laura Räty (kok)
Naulan kantaan. Varsin vähäisillä meriitillä tärkeimmäksi apulaiskaupunginjohtajaksi. Taisi olla poliittinen hyvitys, kun tippui eduskunnasta ääntenlaskennassa vai muutaman äänen äänierolla.

pera

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 535
Vs: Laura Räty (kok)
Alkaa olla ehtoo puolen tipu..
Ei oikee kelpaa ku ovimatoks,
SYY...En panis! ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Laura Räty (kok)
Hyi hyi, kokoomus edustaja ei salli muille sitä mitä on itse vaatimassa – tyypillistä.




Kevan toimitusjohtajan Merja Ailuksen eroon johtanut nimitys- ja palkkiosotku saa yhä oudompia sävyjä. Kevan hallituksen puheenjohtajaLaura Räty (kok) kritisoi poliittisia virkanimityksiä, mutta unohtaa mainita, että hänet itsensä on nimetty kokoomuksen mandaatilla sekä Kevan hallitukseen että Helsingin kaupungin apulaiskaupunginjohtajaksi. Lisäksi Räty on ollut itse alkuvuoden aikaan osallisena palkankorotussotkussa, jossa hyvällä hallintotavalla on niin sanotusti pyyhitty pöytää.

Helsingin kaupunginjohtaja Jussi Pajunen esitti vuoden 2012 joulukuussa Rädyn ja muiden apulaiskaupunginjohtajien palkan korottamista 144 803 eurosta 159 288 euroon vuodessa.
löytyneeköhän rädyn pesukoneesta kuittia ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65388
Vs: Laura Räty (kok)
mutta missä jj.... eiku veeti?