Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Epätoivoiset lehtiyhtiöt  (Luettu 1277 kertaa)

simmo

  • Vieras
Epätoivoiset lehtiyhtiöt
Kyllä toi lehtien tyrkyttäminen puhelimitse on erittäin kiusallista. Viikkolehtien taso laskee kuin lehemän häntä.Seurassakaan ei ole enää muuta mielenkiintoista kuin sarjakuva mummo ja koikkalainen +ristikko.
Nuo julkkisten tyhjänpäiväiset elämäntarinat ei kiinnosta vähääkään.
Miksei kerrota jostain tavallisesta mökin muijasta >:(Entä sitten kaikenmaailman ruokaohjeet,kuka niitä tarvitsee.? Minä olen viime vuosina tilannut vuorotellen Seuran tai Avun 5:n kk:n tarjousjakson ja aina jompi kumpi pommittaa mua kysymyksillä,miksi en enää tilaa heidän lehteään.
Olen monesti jättänyt puhelimen pöydälle,kun kuulen ,että tyrkytys on taas kyseessä ja annan puhelimen pulista yksinään. Mutta välillä tulee vastattua ja taas sama juttu. Sähköpostiosoitteen vaihdoin,jotta tyrkyttäminen loppuisi,mutta nyt niitä tulee solkenaan siihen uuteenkin osoitteeseen. Miten tuon puhelinterrorin sais loppumaan? Viime viikolla oli k-kaupan edessä ja toinen eteisessä kerjäämässä vammaisille ja laitoin molemmille pienen kolikon. Tuskin pääsin kotio,kun puhelin soi ja siellä pyydettiin lahjoitusta vammaisille. Silloin minä melkein huusin:olen laittanut tänään jo kahteen keräykseen.eikö teille mikään riitä >:( :o
Olen harkinnut sitäkin,että sammuttaisin puhelimen välillä vaikka vuorokaudeksi.
Enkä tilaa enää Seuraa enkä Apua,olen saanut tarpeekseni kummastakin. >:(
Kirpputorilta saa ostaa viikkolehtiä 10:llä sentillä kappale. :-*

Toveri Lenin

  • Vieras
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
Oikeistopopulistiset ökyrikkaat maanviljelijät rellestää työläisen selkänahalla. Lukisitte tästä ja oppisitte arvostamaan muitakin
http://www.tiedonantaja.fi/

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
Simmolle sopis Suomen Kuvalehti paremmin kuin nuo kaks heikohkoa pesänsytykettä. Välillä tuntuu, että se on jopa jonkinlainen journalistiikan viimeinen linnake tässä maassa. Tai korsu.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
Mitä enemmän on tilannut lehtiä, niin sitä enemmän niitä tyrkytetään. Seura ja Apu eläkeläisten parasta lukemistoa ja niille sitä koitetaan väkisin tunkea, koska moni on niin heikossa hapessa, että saadaan helposti tilaus teetätettyä. Lehtikauppiaiden ja vakuutusmyyjien kanssa pärjäilee, kun ottaa aina ne puhelinnumerot talteen ja älä vastaaxxx leima nimen päälle. Siinä voivat sitten soitella aikansa kuluksi...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
 Simmo taitaa tehdä sen virheen että osallistuu kaikkiin arvontoihin mitä naamakirja ja netti eteen työntää ja siitä tulee vastaanottovelvollisuus markkinointiviestintään kyseisen firman ja yhteistyökumppaneitten kera.
 Itsellä on repaidliittymä jonka simmi on pöytälaatikossa. Sen numeron annan kaikille lehtimyyjille, firmani kaupparekisteri tiedoissa ja Eu tukipapereissa. Ei vaivaa lehti ja  pesuainemyyjät eikä Eu tarkastajat.
Myöskin on omatroskapostit@outlook.com tyyppinen roskapostilaatikko joka sopii ilmoittaa kilpailussa ym. ja jonka tyhjennän pari kolmekertaa vuodessa että tili säilyy kun muuten lopettaavat käyttämättömänä.
 

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt

Ei mahda tarkastajia sinänsä estää se ettei tavoita puhelimella..  :P
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
noooo, enpä nyt tiedä tuon suomen kuvalehden laadustakaan. on aika puolueellinen läpyskä ja jutuista haiskahtaa asenne aika alkuriveillä.      mutta on tosi että suomesta puuttuu ns. laatulehti joka olisi hyvä kelle tahansa, kun nykyään alkaa olla että jokainen on pistoutunut omaan pieneen alaan ja trentiin.                      seura on kyllä pysynyt samanlaisena jo vuosikymmeniä, kun olen tuosa selaillut niitä tuolta 1970- luvulta alkaen sade päivinä.                        ei paljon ole muutosta tapahtunut juttujen määrässä tahi laadussa, julkimot on ollu etusijalla ja sitten joitain muita ajankohtaisia.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt

Ei mahda tarkastajia sinänsä estää se ettei tavoita puhelimella..  :P

Saavat tulla  paikanpäälle tekemään se ennakkoilmoitus (jos se on vielä pakollinen) ja harvoin olen paikanpäällä  ;). Sama se minulle, kun kuitenkaan en olisi pellonlaidalla ihmettelemässä tarkastusta.

simmo

  • Vieras
Vs: Epätoivoiset lehtiyhtiöt
Simmo taitaa tehdä sen virheen että osallistuu kaikkiin arvontoihin mitä naamakirja ja netti eteen työntää ja siitä tulee vastaanottovelvollisuus markkinointiviestintään kyseisen firman ja yhteistyökumppaneitten kera.
 Itsellä on repaidliittymä jonka simmi on pöytälaatikossa. Sen numeron annan kaikille lehtimyyjille, firmani kaupparekisteri tiedoissa ja Eu tukipapereissa. Ei vaivaa lehti ja  pesuainemyyjät eikä Eu tarkastajat.
Myöskin on omatroskapostit@outlook.com tyyppinen roskapostilaatikko joka sopii ilmoittaa kilpailussa ym. ja jonka tyhjennän pari kolmekertaa vuodessa että tili säilyy kun muuten lopettaavat käyttämättömänä.
-en osallistu kilpailuihin,ihan jonninjoutavaa touhua.