Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eeuu-tarkastus  (Luettu 6118 kertaa)

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eeuu-tarkastus
Niinhän se on että jos on paperit tiptop, ja ossaa vielä palijo selitellä, niin asijat saa olla muuten meleko retuperällä.
Näin aenaki maatallous asiamiehen kans tuumattiin.

Oekijan laesten lankettijen oekijjaan aekaan oekijaan paekkaan oekeen täötettynä pelastaa palijo joskus.
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

• Vieras
Mitä tuohonkaan voi kommentoida, kun ei ole yksityiskohtaisempaa tietoa, mitä on todella tapahtunut.

Minä en tosiaankaan kaipaa enkä kerjää sääliä, en hällältä enkä keneltäkään muulta. Tämän mitä kirjoitin tein lähinnä terapia
mielessä, kokeillen helpottaisko kun julkisesti kertoo. Se mistä sanktiot tuli liittyi sadonkorjuuseen ja paikkakunnan tavanomaiseen tapaan ainakin suurimmaksi osaksi. Toistan,, viljelijän pitää pystyä tekeen kuivaaheinää vaikka sataa. Jos ei pysty niin sitten täytyy "hoksata" tehdä satovahinko ilmoitus,, sillä saa kaikki synnit anteeksi.

En kyllä vaikka minua on pikkuisen koeponnistettu, silti nimeäis (pahanleiriin) kuuluviksi näitä tarkastajia, jotka työtään tekee.
Mutta haluaisin heidän katsovan vähän enemmän kokonaisuutta.

Kuinkas net sulta tutki sen oliko kuivaa heinää tullu vai markää :D

Risto

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Ne kahto ohtallaan. Minähän siinä olin se totto, ois mun pitänyt tajuta kiikuttaa satovahinko paperi sihteerille siinä vaiheessa kun mystinen ja hämärästi määritelty, "paikkakunnantavanomainentapa" oli  mennyt umpeen.

Joku tuossa edellä painotti paperitöiden tärkeyttä, olen samaa mieltä jo tällä vähäisellä kokemuksella.

Toisaalta tänne ei kannata varmaankaan kovin tunnistettavasti kirjoitella, EIKÄ ainakaan .ittuilla vallassa oleville, sillä ne kostaa. olen ollut huomaavinnani sen.

Todennäköisesti joku jo tutkii mun profiilia. olenko tullut jo vainoharhaiseksi, sepe kerro se.

Nyt on jo melko väsy, vaikka olen ns lomalla. mutta kyllä hirvihommatkin työstä käy.

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Pitäs valamistautuva etukätteen jos tulis joku näpsäkkä tarkastaja.

Ottaa mönkijästä poes kaekki kahavat mistä kyytissäolija voes kiinnipittää.
Sanuva että lohkot on niin kaokana ja huonon tien takana, että muilla kulukuvehkeillä sinne ei oo mittään asijaa.
Sitte kierrellä pisimpijen reittijen kaotta, vaekka oes heti nurkantakana.

Meillä on ainoa peltotarkastus ollut se ympäristötuen pikatarkastus kun tsekattiin että edes suurin piirtein ollaan mukana systeemissä. Sattui olemaan kesän harvoja hellepäiviä ja rouvalla leipomukset uunissa. Ei siinä kauan keittiön pöydän vieressä (+30o) lohkokortteja tutkittu kun tuli mieleen että: "eiks lährettäs kattoon niitä piantareita?"

Meillä isoin tarkastus on ollut, kun ympin kasvipeitteisyys aloja tutkivat. Oli sadepäivä, joten auton ikkunasta katsoivat vaan. Puol tuntia meni koko tarkastuksessa...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Sepedeus

• Vieras
Ne kahto ohtallaan. Minähän siinä olin se totto, ois mun pitänyt tajuta kiikuttaa satovahinko paperi sihteerille siinä vaiheessa kun mystinen ja hämärästi määritelty, "paikkakunnantavanomainentapa" oli  mennyt umpeen.

Joku tuossa edellä painotti paperitöiden tärkeyttä, olen samaa mieltä jo tällä vähäisellä kokemuksella.

Toisaalta tänne ei kannata varmaankaan kovin tunnistettavasti kirjoitella, EIKÄ ainakaan .ittuilla vallassa oleville, sillä ne kostaa. olen ollut huomaavinnani sen.

Todennäköisesti joku jo tutkii mun profiilia. olenko tullut jo vainoharhaiseksi, sepe kerro se.

Nyt on jo melko väsy, vaikka olen ns lomalla. mutta kyllä hirvihommatkin työstä käy.

Taitaa olla aivan TE-Keskuksesta kiinni millainen on paikkakunnan tavanomainen tapa. Liekkö tavanomainen tapa tehdä heinät pystyynkuivaneesta nurminadasta. Näin teki eräs nautatilallinen tänä kesänä. Paikka oli tosi näyttävällä paikalla. Ei ole voinut yksikään TE-Keskuksen tarkastaja sitä olla huomaamatta. :D

Puraat

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Että tämmönen Tapaus
Taitaa olla aivan TE-Keskuksesta kiinni millainen on paikkakunnan tavanomainen tapa. Liekkö tavanomainen tapa tehdä heinät pystyynkuivaneesta nurminadasta. Näin teki eräs nautatilallinen tänä kesänä. Paikka oli tosi näyttävällä paikalla. Ei ole voinut yksikään TE-Keskuksen tarkastaja sitä olla huomaamatta. :D
[/quote]

Perrrtana, justiinsa tulin heinän teosta. Hyvin onnistu timotein paalaus. Näin ollaan tehty jo mooonta vuotta, vissiin alkaa olla jo yleistymässä paikkakunnalla tuo tapa kun eivät tarkastajat hättyyttele. Ja varmasti tarkastajat näkevät tämankin paikan.