Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Helluntairiita.  (Luettu 2734 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Helluntairiita.
Jos kyse on vain rahasta, näiden yhdistymisten esteenä, niin eikö se paikallinen seurakunta voisi säätiöidä ne varansa, niin ei mee jollekkin kirkolle, jota johtaa joju ihan outo, jossain hevonjeerassa  :o

Säätiöt on verovapaita ja niissä varoja käytetään niiihin tarkoituksiin, joihin säätiön perustajat aikanaan ne halusivatkin käyttää, joskus jopa perustajien tahdon vastaisesti  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.
Jos kyse on vain rahasta, näiden yhdistymisten esteenä, niin eikö se paikallinen seurakunta voisi säätiöidä ne varansa, niin ei mee jollekkin kirkolle, jota johtaa joju ihan outo, jossain hevonjeerassa  :o

Säätiöt on verovapaita ja niissä varoja käytetään niiihin tarkoituksiin, joihin säätiön perustajat aikanaan ne halusivatkin käyttää, joskus jopa perustajien tahdon vastaisesti  :(

---------ei  ne rahat oo sen paremmassa tallessa kummassakaan tapauksessa,koska kaikki rahat menee lähetystyöhön.kysymys on enemmänkin rakennuksista,joita seurakunnalla saattaa olla useitakin.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.
Jos kyse on vain rahasta, näiden yhdistymisten esteenä, niin eikö se paikallinen seurakunta voisi säätiöidä ne varansa, niin ei mee jollekkin kirkolle, jota johtaa joju ihan outo, jossain hevonjeerassa  :o

Säätiöt on verovapaita ja niissä varoja käytetään niiihin tarkoituksiin, joihin säätiön perustajat aikanaan ne halusivatkin käyttää, joskus jopa perustajien tahdon vastaisesti  :(

---------ei  ne rahat oo sen paremmassa tallessa kummassakaan tapauksessa,koska kaikki rahat menee lähetystyöhön.kysymys on enemmänkin rakennuksista,joita seurakunnalla saattaa olla useitakin.

Ihmetten edelleen Suuresti, että Miten noin harras uskonnollinen yhteisö ei pysty tuollaista maallista asiaa käsittelemään sovussa, vaan riitelemällä!!! Hei haloo... missä oikein mennään ???  Missä se Jumala nyt on ???

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Helluntairiita.
Jos kyse on vain rahasta, näiden yhdistymisten esteenä, niin eikö se paikallinen seurakunta voisi säätiöidä ne varansa, niin ei mee jollekkin kirkolle, jota johtaa joju ihan outo, jossain hevonjeerassa  :o

Säätiöt on verovapaita ja niissä varoja käytetään niiihin tarkoituksiin, joihin säätiön perustajat aikanaan ne halusivatkin käyttää, joskus jopa perustajien tahdon vastaisesti  :(

---------ei  ne rahat oo sen paremmassa tallessa kummassakaan tapauksessa,koska kaikki rahat menee lähetystyöhön.kysymys on enemmänkin rakennuksista,joita seurakunnalla saattaa olla useitakin.

Ihmetten edelleen Suuresti, että Miten noin harras uskonnollinen yhteisö ei pysty tuollaista maallista asiaa käsittelemään sovussa, vaan riitelemällä!!! Hei haloo... missä oikein mennään ???  Missä se Jumala nyt on ???

Papit meinaa kääntää jumalan rahat  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

simmo

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.


---------ei  ne rahat oo sen paremmassa tallessa kummassakaan tapauksessa,koska kaikki rahat menee lähetystyöhön.kysymys on enemmänkin rakennuksista,joita seurakunnalla saattaa olla useitakin.
[/quote]

Ihmetten edelleen Suuresti, että Miten noin harras uskonnollinen yhteisö ei pysty tuollaista maallista asiaa käsittelemään sovussa, vaan riitelemällä!!! Hei haloo... missä oikein mennään ???  Missä se Jumala nyt on ???
[/quote]

------------Kun toiset liittyy ja toiset ei,niin media olettaa,että se on riitelyä.Kyse on vapaaehtoisuudesta.Saa liittyä jos haluaa.Toiset ei halua.Eihän sitäkään katsota riitelyksi,jos joku eroaa kirkosta.Se on jokaisen oma asia.

Ei tämä seurakunnan nimi pelasta ketään.Jeesus kyllä tuntee omat seuraajansa"langattoman yhteyden kautta."

simmo

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.


Papit meinaa kääntää jumalan rahat  :o
[/quote]

-meillä on tilintarkastajat,kuten muillakin yhteisöllä. Tiliotteista näkee,mihin rahat on menneet.

Pastorit on vain palkollisia,joilla ei ole pääsyä seurakunnan tileihin.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.


---------ei  ne rahat oo sen paremmassa tallessa kummassakaan tapauksessa,koska kaikki rahat menee lähetystyöhön.kysymys on enemmänkin rakennuksista,joita seurakunnalla saattaa olla useitakin.

Ihmetten edelleen Suuresti, että Miten noin harras uskonnollinen yhteisö ei pysty tuollaista maallista asiaa käsittelemään sovussa, vaan riitelemällä!!! Hei haloo... missä oikein mennään ???  Missä se Jumala nyt on ???
[/quote]

------------Kun toiset liittyy ja toiset ei,niin media olettaa,että se on riitelyä.Kyse on vapaaehtoisuudesta.Saa liittyä jos haluaa.Toiset ei halua.Eihän sitäkään katsota riitelyksi,jos joku eroaa kirkosta.Se on jokaisen oma asia.

Ei tämä seurakunnan nimi pelasta ketään.Jeesus kyllä tuntee omat seuraajansa"langattoman yhteyden kautta."
[/quote]

Se on kyllä totta, että media osaa suurennella ja vääristellä asioita, jos niin haluaa. Sen edessä ollaan monesti voimattomia.

simmo

  • Vieras
Kosrat Bak
.....seuraa nykyään Jeesusta. Hän syntyi 28vuotta sitten muslimiperheeseen,jossa rukoiltiin viidesti päivässä.

Pelkäsin koko ajan sekä muhammedia että helvettiä,Kosrat kertoo. Muutimme Suomeen v.-93. v.2004 hänen ystävänsä Iisak tuli uskoon ja kertoi minullekkin Jeesuksesta.En kuitenkaan silloin ollut vielä valmis.

"Tammikuussa kävelin Helsingin keskustassa asematunnelissa. Siellä oli evankelistoja ,jotka kertoivat Jeesuksesta.
Rukoilin  heidän kanssaan ja vaihdoimme yhteystietoja.Myöhemmin menin One Way Missionin kokoukseen Kalvikin kartanoon. Siellä koin sisimmässäni jotain.
Kotona polvistuin ja tunsin,kuinka Jeesus täytti minut rakkaudellaan. Olin innoissani ja sanoin:"wau Jeesus,sinä olet sittenkin olemassa". Siitä lähtien olen seurannut häntä.

"Olen lukenut  Raamattua  ja olen kasvanut hengellisesti tosi paljon. Imaamit tulevat välillä moittimaan minua,mutta heistä näkee,ettei heillä ole rakkautta."

"Kuulun nykyään Oe Way Missionin maahanmuuttajatiimiin. Olen nähnyt puolen vuoden aikana,kuinka monet muslimit ovat tulleet uskoon,myös imaameja on löytänyt Kristuksen.

Monet muslimit kuitenkin pilkkaavat minua. Kiusaaminen ei kuitenkaan estä minua levittämästä evankeliumia.
Oma isäni on hylännyt minut,muu perhe ei. Jumala tekee kuitenkin työtään ja minä näen tulevaisuuteeni   valoisana .Haluan julistaa evankeliumia niin paljon kuin ehdin."

simmo

  • Vieras
Vs: Helluntairiita.


Se on kyllä totta, että media osaa suurennella ja vääristellä asioita, jos niin haluaa. Sen edessä ollaan monesti voimattomia.
[/quote]

------------- :D media hallitsee ja kansa uskoo mediaa ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Kosrat Bak
.....seuraa nykyään Jeesusta. Hän syntyi 28vuotta sitten muslimiperheeseen,jossa rukoiltiin viidesti päivässä.



Mulle on ihan uusi tieto, että jeesus syntyi muslimiperheeseen  :o
Olen aina luullut sitä alkuperältään juutalaiseksi  8)
Mitähän Ape tähän sanoo, onko tässä takana joku salaliitto  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes