Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhallus  (Luettu 2651 kertaa)

simmo

  • Vieras
Puhallus
Tulin eilen ristiäisistä ja ajelin lasten tapahtumaan kaupunkiin. Välillä näkyi ratsia,mutta mua ei pysäytetty.Takapenkillä kolome tyttöä kälätti tapansa mukaan,mikä vähän haittas mua.

Kun pääsimme kaupunkiin,tytöt keksivät,että he haluaa käydä tiimarissa,kun siellä on alennumyynti,joten pysäytin sen eteen.
Samassa viereen ajoi poliisi :o Aukaisin ikkunan ja änkytin:mitä pahaa olen tehnyt.??

Poliisi sanoi.että autostani on tehty valitus,että olen ajanut mutkitellen ja heräs epäilys,että kuski olis humalassa. :o

Ja niin muori puhalsi. Hän kysyi olenko kunnossa.Pitäis olla,mutta ajokortti mulla on vanaha resu,kun aattelin,etten aja enää monta vuotta. Noo.kyllä tämä kelepaa,saathan sinä ajaa vielä viisi vuotta tällä kortilla.
Mielestäni olen ajanut suoraan,mutta noi tytöt kyllä häiritsi takapenkillä,puolustauduin.
Poliisi lähti   todettuaan,että suurempaa vaaraa ei ollut.

Mielessäni kyti kuitenkin epäilys:voiko vanaha ihiminen ajaa mutkitellen siten,ettei itse huomaa?
Olenko ihan oikeesti vaaraksi liikenteessä.?
Tytöt osti tiimarista paljon roinaa ja mummo joutu tietenki maksumieheksi. >:(

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Puhallus
Se on vähän kaksipiippuinen juttu tuo ilmoittaminen. Jos epäilet että joku ajaa humalassa ja et ilmoita, niin se teilaa vielä jonkun tai jos ilmoitat niin se voikin olla selvin päin ja pahoittaa mielensä. Näihin ilmoituksiin pitäisi suhtautua huumorilla jos ei ole mitään salattavaa. Liikenteen turvalisuus on meidän kaikkien asia ja henkivakuutus.

Tuolla autolla liikuessa näkee välillä kaistapäisiä ohituksia ja rekat ohittelee toisiaan.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

simmo

  • Vieras
Vs: Puhallus
no saatoithan huomaamatta kääntää rattia jos vilkaisit takapenkille.

---------niin varmaan tapahtui :D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Puhallus
Poliisilla on muutama asia, jota ne seuraa ja joista ne saa ilmoituksia, yksi on toi ajotyyyli eli jos ei pysty ajamaan suoraan tai muuten ajaa esim. huomattavan hiljaa, niin epäilys herää, toinen on valotta ajaminen, humalainen yleensä unohtelee joitain asioita, kuten esim. valot.
Ilmeisesti syyllistyit johonkin noista, ajelit hoiperrellen, hiljaa tai valoitta  8)

Eikös se ole hyvä, että poliisi tekee töitään ja hakee rattijuoppoja liikenteestä, vaikkei nyt kohalle sattunutkaan  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Puhallus
Poliisilla on muutama asia, jota ne seuraa ja joista ne saa ilmoituksia, yksi on toi ajotyyyli eli jos ei pysty ajamaan suoraan tai muuten ajaa esim. huomattavan hiljaa, niin epäilys herää, toinen on valotta ajaminen, humalainen yleensä unohtelee joitain asioita, kuten esim. valot.
Ilmeisesti syyllistyit johonkin noista, ajelit hoiperrellen, hiljaa tai valoitta  8)

Eikös se ole hyvä, että poliisi tekee töitään ja hakee rattijuoppoja liikenteestä, vaikkei nyt kohalle sattunutkaan  ;D

Tai ajat liian tarkasti sääntöjen mukaan. Rattijuopot yleensä yrittää noudattaa liikennesääntöjä pilkun tarkasti. ajetaan tarkasti rajoituksen mukaan, yritetään ajaa viiva suoraan mikä aiheuttaa kulmikkaita liikeitä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Puhallus
Muistan ikäni ja viisi päivää, kun  noin kolmekymmnetä vuotta sitten ajelin sunnuntaiaamuna kaupunkiin veljelleni. No liikenne oli kaupunkialueella hiljaista siihen aikaan, ajelin hiljaa ja katselin, mitä firmoja oli kadun varrella. No poliisiauto tuli vastaan ja minä vaan kohteliaana ihmisenä morjenstin virkavaltaa, he kun olivat joutuneet pyhätöihin. No, sitä ei olisi pitänyt tehdä, sinivuokot tekivät siitä U-käänöksen ja pistivät minut puhaltamaan. Taitaa olla niin, että kukaan ei tervehdi poliisia selvinpäin ;D

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Puhallus
Tulin eilen ristiäisistä ja ajelin lasten tapahtumaan kaupunkiin. Välillä näkyi ratsia,mutta mua ei pysäytetty.Takapenkillä kolome tyttöä kälätti tapansa mukaan,mikä vähän haittas mua.

Kun pääsimme kaupunkiin,tytöt keksivät,että he haluaa käydä tiimarissa,kun siellä on alennumyynti,joten pysäytin sen eteen.
Samassa viereen ajoi poliisi :o Aukaisin ikkunan ja änkytin:mitä pahaa olen tehnyt.??

Poliisi sanoi.että autostani on tehty valitus,että olen ajanut mutkitellen ja heräs epäilys,että kuski olis humalassa. :o

Ja niin muori puhalsi. Hän kysyi olenko kunnossa.Pitäis olla,mutta ajokortti mulla on vanaha resu,kun aattelin,etten aja enää monta vuotta. Noo.kyllä tämä kelepaa,saathan sinä ajaa vielä viisi vuotta tällä kortilla.
Mielestäni olen ajanut suoraan,mutta noi tytöt kyllä häiritsi takapenkillä,puolustauduin.
Poliisi lähti   todettuaan,että suurempaa vaaraa ei ollut.

Mielessäni kyti kuitenkin epäilys:voiko vanaha ihiminen ajaa mutkitellen siten,ettei itse huomaa?
Olenko ihan oikeesti vaaraksi liikenteessä.?
Tytöt osti tiimarista paljon roinaa ja mummo joutu tietenki maksumieheksi. >:(

Poliisihan teki ihan oikein, kun pysäytti hoipperehtivan kuljettajan!  Turhaapa tuota on täällä inistä. Poliisin on tarkistettava kaikki epäilyttävät kuskit ja hyvä, että tarkistavat...siten saavat edes jonkun rattijuopon kiinni ! Pitäishän simmon, uskovaisena ihmisenä, tämä ymmärtää.

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Puhallus
Voiko vanaha ihiminen ajaa mutkitellen siten,ettei itse huomaa?

Kyllä.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

simmo

  • Vieras
Vs: Puhallus
Poliisilla on muutama asia, jota ne seuraa ja joista ne saa ilmoituksia, yksi on toi ajotyyyli eli jos ei pysty ajamaan suoraan tai muuten ajaa esim. huomattavan hiljaa, niin epäilys herää, toinen on valotta ajaminen, humalainen yleensä unohtelee joitain asioita, kuten esim. valot.
Ilmeisesti syyllistyit johonkin noista, ajelit hoiperrellen, hiljaa tai valoitta  8)

Eikös se ole hyvä, että poliisi tekee töitään ja hakee rattijuoppoja liikenteestä, vaikkei nyt kohalle sattunutkaan  ;D
-enhän minä poliisia syytäkkään.Ajoin sataa,koska tie on suora ja hyväkuntoinen.Luulinkin ensin,että olin ajanut ylinopeutta. Poliisi oli erittäin ystävällinen,mutta mua hävetti oma töppäykseni ja tytöt vielä nauroivat takapenkillä,että mummo saa sakot >:(

simmo

  • Vieras
Vs: Puhallus
Muistan ikäni ja viisi päivää, kun  noin kolmekymmnetä vuotta sitten ajelin sunnuntaiaamuna kaupunkiin veljelleni. No liikenne oli kaupunkialueella hiljaista siihen aikaan, ajelin hiljaa ja katselin, mitä firmoja oli kadun varrella. No poliisiauto tuli vastaan ja minä vaan kohteliaana ihmisenä morjenstin virkavaltaa, he kun olivat joutuneet pyhätöihin. No, sitä ei olisi pitänyt tehdä, sinivuokot tekivät siitä U-käänöksen ja pistivät minut puhaltamaan. Taitaa olla niin, että kukaan ei tervehdi poliisia selvinpäin ;D

---------------eheheheh :D

simmo

  • Vieras
Vs: Puhallus


Mielessäni kyti kuitenkin epäilys:voiko vanaha ihiminen ajaa mutkitellen siten,ettei itse huomaa?
Olenko ihan oikeesti vaaraksi liikenteessä.?
Tytöt osti tiimarista paljon roinaa ja mummo joutu tietenki maksumieheksi. >:(
[/quote]

Poliisihan teki ihan oikein, kun pysäytti hoipperehtivan kuljettajan!  Turhaapa tuota on täällä inistä. Poliisin on tarkistettava kaikki epäilyttävät kuskit ja hyvä, että tarkistavat...siten saavat edes jonkun rattijuopon kiinni ! Pitäishän simmon, uskovaisena ihmisenä, tämä ymmärtää.
[/quote]--poliisi teki oikein,minä vaan säikähdin,kun mua ei yleensä pysäytetä ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Puhallus
Kuullostaa vaaralliselta ajella miten sattuu perikunta takapenkillä  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.