Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juonittelua selän takana  (Luettu 14871 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Laskin myös tuolta jäsensivulta että kehitysryhmäläisiä on 257 kappaletta... kaikista 5624 jäsenestä. Eli 4,5 %.

Millä perusteella tonne pääsee? Tuossa on kirjava otanta, politiikasta pippeliin?

Yks kymppitonnari?

Normaalielämässä tuollainen eduskunta valitaan vaaleilla  >:( >:( >:(
Tästähän olis pitänyt järjestää vaali, mutta miten?

Ei mitenkään.

Suotavaa että kaikki vois päästä ko. topiikkiin käsiks. Jokioisten wänkkilässä jossa MTK jytää niin olis ollu fiksua avata koko serverille toi topiikki.
Kerätty materiaali tietty kasvais ja niitä hyviäkin ehdotuksia saattais nousta enemmän esiin. Asiat voi muuttua, eihän tätä kehari-sisäpiiriaikaa ole eletty kuin pari päivää.

Vaikka wänkki väittää:

Tämä on kehitysryhmälle luotu oma keskustelualue, joka näkyy vain satunnaisesti ryhmään valituille jäsenille.

Todellisuudessa läpi paistaa otanta jossa kirjoitusten kokonaismäärä on vähäinen.

Mulla olisi erittäin hyviä kehitysideoita, ja tietäisin miten agrin  kello laiteaan toimimaan, mutta en kerro tämän jälkeen ikuna  :D

Viimeksi muokattu: 29.09.13 - klo:19:46 kirjoittanut Köntys

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Juonittelua selän takana
Kuinkakohan moni jaksaa aamusta iltaan ja päivästä toiseen kirjottaa useammalla nimimerkillä? Ei KETÄÄN.

Bannitilanteessa asia erikseen. :D
Heiiii... Salil eka, salil vika! Ei tuloksii ilman duunii. ;D ;D

 ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Juonittelua selän takana
Laskin myös tuolta jäsensivulta että kehitysryhmäläisiä on 257 kappaletta... kaikista 5624 jäsenestä. Eli 4,5 %.

Millä perusteella tonne pääsee? Tuossa on kirjava otanta, politiikasta pippeliin?

Yks kymppitonnari?

Normaalielämässä tuollainen eduskunta valitaan vaaleilla  >:( >:( >:(
Tästähän olis pitänyt järjestää vaali, mutta miten?

Ei mitenkään.

Suotavaa että kaikki vois päästä ko. topiikkiin käsiks. Jokioisten wänkkilässä jossa MTK jytää niin olis ollu fiksua avata koko serverille toi topiikki.
kova hinku skänällä puuttua asioihin,mut lie omilla jutuillasi aiheuttanut sen että nyt olet ulkona,olethan ollut monesti kirjoituskiellossa,pitkiäkin aikoja,mieti mitä olet saanut aikaan.Ja siks toisekseen voit aivan hyvin niitä kehityskeskustelujasi käydä tällkin palstalla jota pääsee kirjautumattakin lukemaan.Menestystä asian tiimoille.
Nillin nillin....... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Laskin myös tuolta jäsensivulta että kehitysryhmäläisiä on 257 kappaletta... kaikista 5624 jäsenestä. Eli 4,5 %.

Millä perusteella tonne pääsee? Tuossa on kirjava otanta, politiikasta pippeliin?

Yks kymppitonnari?

Normaalielämässä tuollainen eduskunta valitaan vaaleilla  >:( >:( >:(
Tästähän olis pitänyt järjestää vaali, mutta miten?

Ei mitenkään.

Suotavaa että kaikki vois päästä ko. topiikkiin käsiks. Jokioisten wänkkilässä jossa MTK jytää niin olis ollu fiksua avata koko serverille toi topiikki.
kova hinku skänällä puuttua asioihin,mut lie omilla jutuillasi aiheuttanut sen että nyt olet ulkona,olethan ollut monesti kirjoituskiellossa,pitkiäkin aikoja,mieti mitä olet saanut aikaan.Ja siks toisekseen voit aivan hyvin niitä kehityskeskustelujasi käydä tällkin palstalla jota pääsee kirjautumattakin lukemaan.Menestystä asian tiimoille.

Ootta te aika vapaamuurareita  ::) >:(

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Juonittelua selän takana
Kumma juttu ettei Wänkki ja kumppanit huoli meikkistä kehityskeskusteluun???

Sananvapauden rajoittamista parhaillaan. ??? ??? :o :o

sinne on tiukka romilleraja, nollatoleranssi
Elämä on parasta kometiijjaa

ana111

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Kumma juttu ettei Wänkki ja kumppanit huoli meikkistä kehityskeskusteluun???

Sananvapauden rajoittamista parhaillaan. ??? ??? :o :o

sinne on tiukka romilleraja, nollatoleranssi
Ei voi olla :o :o

simmo

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Kun en ole kirjautunut  pitkään aikaan tänne, niin ihmettelen, että mihin kehitysryhmään minut on oikein valittu?  Kaikkia ei ole näköjään valittu siihen, onko ehkä kyse siitä, että jos kirjoittelee tänne asiallisia viestejä, niin kuuluu parhaaseen a-ryhmään, ja tulee valituksi, kun sen sijaan jonninjoutavat lätisijät ei pääse kehitysryhmään?  Kyllähän  keskustelupalstaa pitäisikin kehittää asiallisempaan suuntaan, katsokaa esimerkiksi Murtolan foorumia, sitä olen viime  aikoina lueskellut aika paljon, siellä puhutaan asiaa, jost a on jopa jotain hyötyä lukijoille, ei apinankuvien katselu  mitään kehittävää ole.   Ei tehdä tästä  toista Suomi24-keskustelupalstaa, eihän?
-------------------- :) :D ;D

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)
sielussani tumma laulu helää..............

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???

Mulle ei oo tullu mitään kutsuja, enkä ole mihinkään pyrkiny tai ilmoittautunu, enkä itseasiassa edes tiedä, miksi minut on ryhmään valittu  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Köntys

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???

Mitä helkkaria, suako on oikein kutsuttu. Ainavain menee hämärämmäksi  >:( >:( >:(

+250

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???
Joojoo,kutsu tuli ryhmään ;D ;D Siinä on varmaanki joku virhe tapahtunu kun et kelvannutkaan ;D ;D

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???

En ole tarkastanut, Agron viestit menee postilaatikkoon jonka katson ehkä kerran vuodessa. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???
Joojoo,kutsu tuli ryhmään ;D ;D Siinä on varmaanki joku virhe tapahtunu kun et kelvannutkaan ;D ;D

Älä irvaile... totta on.    :P :P :P

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: Juonittelua selän takana
Olen ikäni vältellyt kaiken maailman kultapossukerhoja leijonista yrittäjiin - ja nyt kuulun agronetin kehitysrymään :)

Saitteko sähköpostilla kutsun ryhmään? Mulle oli tullut sellainen kutsu, mutta ryhmässä en ole ! Merkilloistä ! ???

Mitä helkkaria, suako on oikein kutsuttu. Ainavain menee hämärämmäksi  >:( >:( >:(

No kutsuksi mä sen ymmärsin.    :)