Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe isäntä  (Luettu 6304 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12114
Vs: isäntä
Jokohan PNV on yv:llä pyytänyt "lainaa" koneiden hankkimista varten ?
Maailma on paha ja tämän ketjun avaus syvältä.

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: isäntä
Jokohan PNV on yv:llä pyytänyt "lainaa" koneiden hankkimista varten ?
Maailma on paha ja tämän ketjun avaus syvältä.

No no... luulen, että suurin osa porukasta tietää, kuka tämän aloituksen takana  on. Minä ainakin.    ;D   Puhdasta huumoria siis!   

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: isäntä
http://www.youtube.com/watch?v=3DxxRaesE8g

Mademoiselle Pimpi (lausutaan ranskaksi päämpää) rakentuu mielessäni tuollaiseksi.
Kui mää ain olen paras?

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: isäntä
Tässä vähä parempi http://youtu.be/xhE632UeaX8  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: isäntä
Hei,

Ajattelin kirjoittaa tänne, koska täällä tuntuisi olevan asiantuntevia salskeita nuoria isäntämiehiä.

Olen nuorehko aikuinen ja muodokas vaaleaverikkö. Kauniiksi kehuvat usein.

Perin juuri enoltani keskikokoa suuremman maatilan Kokemäeltä. Peltoa on ja puita metsissä. Valitettavasti veljeni peri kaikki koneet ja rantatontit. Joenrantaa, ei se niin arvokasta ole.

Rahaa on ja sitä on helppo tehdä lisää, joten kertokaa nyt miten työvälineet hankitaan ja millaiset niiden tulisi olla. Ajatuksena on jatkaa viljan ja tärkkiperunan kanssa.

Isäntä tilalta puuttuu kanssa ja itseäänkin saa nyt kehua. Vaikka yksityisviestillä jos ei muuten kehtaa. Toki on mahdollista, että ensi alkuun toimisit tilanhoitajana ihan rahapalkkaa nauttien.

T: Pimpi

Opelmies on tapauksessasi oikea mies konsultoimaan mihin rahasi voidaan kätevästi käyttää, ja nopeasti. Hän ei ota yleensä palveluksistaan rahaa, maksun voi suorittaa ihan privaatisti luonnossa  8) ;)

Mää en yleensä diggaa tällaista paritusta, mut jos Pimppa laittaa kuvansa, niin mää voin harkita poikkeusta. ???
It ain't over till the fat lady sings