Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tere!  (Luettu 5571 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tere!
minä, vaikka vanha juoppo olenkin, en ole ostanut viinaa koskaan. ainoastaan rommia. joskus konjakkia.

A-P ei kyll oo juoppo, eikä ees vanha. En usko.   ::)


kyllä sen heinokin voi todistaa, ettei tätä hiuskuontaloa, eikä partapöheikköä kasvateta vuodessa. eikä kahdessa ;D

niijja olenhan minä ostanut giniä ja jääkärmaisteriakin ::)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tere!
*****.Heti alko tekeen mieli kaljaa :( :(

No mitähän tuolle ny pitäis tehdä? ???


taitaa olla valinnan paikka ;D

Mainostan taas vaihteeks "Bobin materiaalia" alkomahoolin tilalle, jos Ala-Pertti tietää mitä tarkoitan... ;D


tietän tietän 8)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tere!
*****.Heti alko tekeen mieli kaljaa :( :(

No mitähän tuolle ny pitäis tehdä? ???


taitaa olla valinnan paikka ;D

Mainostan taas vaihteeks "Bobin materiaalia" alkomahoolin tilalle, jos Ala-Pertti tietää mitä tarkoitan... ;D


tietän tietän 8)

 ;D ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Holy Diver

  • Vieras
Vs: Tere!
Voi teitä keskiolutmiehiä oli täälllä nuon paljon...

Kävin kokeeksi ostamassa itsekin laatikon ja pari askia savukkeita.

Nyt kuudennen jälkeen alkaa olemaan mukava olo. Ja torttuaki tekee mieli vaikka ei ole edes joulu.

Minähän muuten olen verenvuodatusta vstaan kovin jyrkästi. Vaimokaan ei ole vuotanut moneen moneen vuoteen verta.
Mutta siitä asiasta minua ei tartte arvostella.... ;D ;D ;D

Miten muuten nuota kyltillisiä hymiöitä pystyy tekemään ku oon meleko ***** huono näien tietokonneijen kans?

ana111

  • Vieras
Vs: Tere!
Voi teitä keskiolutmiehiä oli täälllä nuon paljon...

Kävin kokeeksi ostamassa itsekin laatikon ja pari askia savukkeita.

Nyt kuudennen jälkeen alkaa olemaan mukava olo. Ja torttuaki tekee mieli vaikka ei ole edes joulu.

Minähän muuten olen verenvuodatusta vstaan kovin jyrkästi. Vaimokaan ei ole vuotanut moneen moneen vuoteen verta.
Mutta siitä asiasta minua ei tartte arvostella.... ;D ;D ;D

Miten muuten nuota kyltillisiä hymiöitä pystyy tekemään ku oon meleko ***** huono näien tietokonneijen kans?
http://www.freesmileys.org/custom/

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Tere!
Opelmies otti Ascoonansa ja heitti anaali-anan takapenkille. Lähtivät hukkakauroja keräämään. Mutta sekin meni täysin mönkään, kun koko päivä meni panemiseks Ascoonan takapenkillä. Siitä hiukan viisastuneena oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Sitten suuntasivat Agronetin palstoille soittamaan banjoa ja pilaamaan keskustelujen tasot. 
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

ana111

  • Vieras
Vs: Tere!
Opelmies otti Ascoonansa ja heitti anaali-anan takapenkille. Lähtivät hukkakauroja keräämään. Mutta sekin meni täysin mönkään, kun koko päivä meni panemiseks Ascoonan takapenkillä. Siitä hiukan viisastuneena oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Sitten suuntasivat Agronetin palstoille soittamaan banjoa ja pilaamaan keskustelujen tasot.
Kaikki meni muuten just niinkun sanoit,mut kuka perkele tähän aikaan hukkakuroja enää kerää.Pässi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Tere!
Opelmies otti Ascoonansa ja heitti anaali-anan takapenkille. Lähtivät hukkakauroja keräämään. Mutta sekin meni täysin mönkään, kun koko päivä meni panemiseks Ascoonan takapenkillä. Siitä hiukan viisastuneena oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Sitten suuntasivat Agronetin palstoille soittamaan banjoa ja pilaamaan keskustelujen tasot.
Kaikki meni muuten just niinkun sanoit,mut kuka perkele tähän aikaan hukkakuroja enää kerää.Pässi

Nimenomaan, hyvä huomio. Taas opitte jotain uutta. ;D
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.