Voiko vika olla sylinterissä/männässä jos toimii toiseen suuntaan täysin normaalisti?
Letkujen vaihto on seuraavana ajatuksissa kun pääsen seuraavan kerran koneen ääreen.
Jos esiohjauksen karaventtiili olisi poikki, voisiko oireet olla tuollaiset. Siis ymmärtäisin, että toiminto voisi olla hitaampi, mutta että siinä (sylinterissä) olisi kuitenkin voima tallella...?
Yksi mieleentullut vaihtoehto on vika paineenrajoitusventtiilissä. Osaako joku arvioida, kuinka yleisiä liikekohtaiset painevarot on 90-luvun puolivälin koneissa? Ilmeisesti tällaiset paineenrajoitusventtiilit ovat aika vikaherkkiä ja alttiita öljyn epäpuhtauksille...
Suurin ongelma asiassa on, että kone on mökkityömaalla Lapissa about tuhannen kilometrin päässä - seuraavaan paikan päällä käyntiin mennessä on yritettävä hioa teknisiä valmiuksia näin "kuivaharjoitteluna"