Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Krut proker tietokonekaupasta  (Luettu 3399 kertaa)

Tukki

  • Vieras
Krut proker tietokonekaupasta
Lyhyesti,älkää sortuko halpaan hintaan ja suuriin lupauksiin,on asiasta jonkinverran kokemusta.
Ostimme aikanaan modeemin ja kannettavan ao.liikkeestä.
Laitteita oli jossainmäärin vaikea saada aluksi toimimaan,ja liikkeestä ei mitään tukea saanut,päinvastoin.
Henkilökohtaiset traumat tuntuivat olevan henkilökuntaa yhdistävä tekijä,ja aika pian pyysimme ammattilaisen asentamaan laitteet.
Edellinen tuntui oudolta,koska tätä vanhempaa konetta ei mitenkään tarvinnut asentaa,mutta tämä onkin ostettu muualta.
Tämä toimi kunhan pani piuhat seinään.
Krutsilta ostettu modeemi lakkasi toimimasta,mutta olihan siinä takuuta jäljellä,joten vein sen korjattavaksi.
Ei olisi kannattanut,vaan olisi pitänyt ymmärtää,etteivät he takuuta hoida,vaan töykeydellä ja uhkailemalla suurilla korvauksilla(jos laite ei olekkaan rikki,mikä taho sen sitten tutkisikaan)pyrkivät asiasta eroon.
Sain vehkeen kuitenkin jätettyä sinne "korjattavaksi".
Muutaman viikon perään soittivat sieltä,että nyt kalu on kunnossa.
Paperien mukaan vaihdettu toimivaan.
Muttei se kuitenkaan toimi,pohjan ruuvikin on kivasti auki,ts.sinetti murrettu.
Ettei kannata enää näytellä sitä muulle kun roskakorille.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Krut proker tietokonekaupasta
Ihan hyvä paikka ostaa kun itse tarkaan tietää mitä on ostamassa.

Vihjeettömille pälleille ei todellakaan voi suositella - henkilökuntakaan ei niitä oikein arvosta.

Tukki

  • Vieras
Vs: Krut proker tietokonekaupasta
Ihan hyvä paikka ostaa kun itse tarkaan tietää mitä on ostamassa.

Vihjeettömille pälleille ei todellakaan voi suositella - henkilökuntakaan ei niitä oikein arvosta.



Joo,myönnän olevani mainitsemasi pälli näissä tietokoneasioissa.
Mutta osaan myös huomata,osaako kaveri todella asiansa,vai onko se vain pintapuolinen raapaisu,ja tietämättömyyttä peitellään vieraskielisin termein,joita ladotaan suun täydeltä.
Eikä toisaalta asiakas useinkaan halua muuta kuin toimivan ja huolettoman laitteen myös tupaansa.
Ei raktorikauppias ole ynseä asiakkaalle,joka hänen palkkansa maksaa.
Mutta pointtihan on tuo olematon takuutoiminta,siitä mä marisin.
Takuun hyvä hoito olkoon yrityksen kunnia-asia,siitä lähdetään.
(Kun ei noita suuritaajuuksisia pintaliitostekiniikalla juotettuja mikropiirien hässököitä enää kotona taida pystyä edes laivuritkaan kotonaan korjaamaan.
Voipi olla 20MHz:n oskilloskooppi hiukan heikko kampe signaalin löytöön,sekä Wellerin kolvinkärki liika suuri.)
Olen meinaan tottunut parempaan siinä,ainakin oman duunini osalta.
Ei tollanen 80 euroa meitä kaada,olkoon se oppirahana.
Käydään jatkossa liikkeissä,joissa ennenkin tietokoneasioissa kävimme.