Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuoden viljamies valittu  (Luettu 12269 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Vuoden viljamies valittu
  Jokos se viljamies on valittu?  ;D
Sepe se ei ainas ole .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

KemikaaliAli

  • Vieras
Vs: Vuoden viljamies valittu
En tiedä millainen raati on ollut valitsemassa,mutta itse olisin ehdottomasti erään Pirkanmaalaisen viljamiehen asettanut ykköseksi. Raskaiden ja pitkien viljamiehen työpäivien jälkeen jaksaa olla mukana yhteisissä asioissa,harrastaa kaikenlaista ja pitää satutuntia politiikan historiasta :D

Kannatan, mikäli tämmönen viliamies tosiaan on olemasa.

Tuo politiikan satutunti kyl paljasti kyseisse henkilö. Aito hää o. Kohta kakskytä vuot painiskellu omien ongelmiens kans eikä pelastust taida olla näköpiiris vaik itse uskoo jumalaans, kokkoomuspuolueesse. Mu äänestäsi häne kyl vaik europarlamenttin hoitama kuivatustukiasioi ja edustama Suome nuorta viljelijäpolves tukie toivos.

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Vuoden viljamies valittu
En tiedä millainen raati on ollut valitsemassa,mutta itse olisin ehdottomasti erään Pirkanmaalaisen viljamiehen asettanut ykköseksi. Raskaiden ja pitkien viljamiehen työpäivien jälkeen jaksaa olla mukana yhteisissä asioissa,harrastaa kaikenlaista ja pitää satutuntia politiikan historiasta :D

Kannatan, mikäli tämmönen viliamies tosiaan on olemasa.

Tuo politiikan satutunti kyl paljasti kyseisse henkilö. Aito hää o. Kohta kakskytä vuot painiskellu omien ongelmiens kans eikä pelastust taida olla näköpiiris vaik itse uskoo jumalaans, kokkoomuspuolueesse. Mu äänestäsi häne kyl vaik europarlamenttin hoitama kuivatustukiasioi ja edustama Suome nuorta viljelijäpolves tukie toivos.

Selevä!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

KemikaaliAli

  • Vieras
Vs: Vuoden viljamies valittu
En tiedä millainen raati on ollut valitsemassa,mutta itse olisin ehdottomasti erään Pirkanmaalaisen viljamiehen asettanut ykköseksi. Raskaiden ja pitkien viljamiehen työpäivien jälkeen jaksaa olla mukana yhteisissä asioissa,harrastaa kaikenlaista ja pitää satutuntia politiikan historiasta :D

Kannatan, mikäli tämmönen viliamies tosiaan on olemasa.

Tuo politiikan satutunti kyl paljasti kyseisse henkilö. Aito hää o. Kohta kakskytä vuot painiskellu omien ongelmiens kans eikä pelastust taida olla näköpiiris vaik itse uskoo jumalaans, kokkoomuspuolueesse. Mu äänestäsi häne kyl vaik europarlamenttin hoitama kuivatustukiasioi ja edustama Suome nuorta viljelijäpolves tukie toivos.

Selevä!

Jos valinta osus häne, niin tämmöttis pitäs kartano pihas olla

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Vuoden viljamies valittu
Limousine-Voorti!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

KemikaaliAli

  • Vieras
Vs: Vuoden viljamies valittu
Limousine-Voorti!

Tosa o melkkein syvä rintaäänes taustal. Sinist väri pinta ja kylil vain *****rallei ajama työväenpuolue hengess. Veetiki vois mennä ainaki vaalikyytein muodos simmottis näyttämä kokoomusmuorile kuins takapenkin resorit on joustavaisse.

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Vuoden viljamies valittu
Limousine-Voorti!

Tosa o melkkein syvä rintaäänes taustal. Sinist väri pinta ja kylil vain *****rallei ajama työväenpuolue hengess. Veetiki vois mennä ainaki vaalikyytein muodos simmottis näyttämä kokoomusmuorile kuins takapenkin resorit on joustavaisse.

Iliman muuta!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."