Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ottaisinko renki-pojan?  (Luettu 19244 kertaa)

Jape

• Vieras
Vs: Ottaisinko renki-pojan?
Silloin vasta on hyvät välit anoppiin kun välimatka on kilometreis, ei näköyhteyttä ;D Ja eikös aikuiset ihmiset jo joutaasi muuttaa pois kotoaan, ei "syytinki" kuulu enää 2000-luvulle. Niin paljon kuin vanhuksista olis apua, enemmän harmia ;) Teillä ei olisi omaa elämää :o

emo-heikki

• Vieras
Onhan niitä nykyään sellaisia teknisiä apulaitteita, pahimpaan hätään, mitkä surraa ja pärisee ...

Korvike?

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Aika parantaa sen, mihin järki ei kykene.
Onhan niitä nykyään sellaisia teknisiä apulaitteita, pahimpaan hätään, mitkä surraa ja pärisee ...

...kaalimato.com....
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

Risto

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikö ensin pitäisi ottaa tulevaa isäntää sarvesta, ja puhua sille. Todennäköisesti hän ei tiedä yhtään miltä sunsta tuntuu. ei osaa arvata jos ei suoraa puhuta.

bonneville

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
pyyrä isäntää tilaamaan sähköinen renkipoika jospa se herättäis isännän talviunilta...
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

Korvike?

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikö ensin pitäisi ottaa tulevaa isäntää sarvesta, ja puhua sille. Todennäköisesti hän ei tiedä yhtään miltä sunsta tuntuu. ei osaa arvata jos ei suoraa puhuta.

On otettu sarvesta miestä, kyllä yritin kertoa miltä minusta tuntuu, mutta eipä se asiaa muuttanut miksikään. Kyllä ,jos tahtoa olisi ollut, tässä ajassa olisi jo jotakin muutosta tapahtunut. En enää ole jaksanut edes yrittää mitään, en puhua enkä tehdä mitään aloitteita, turhautumista on kasaantunut jo liiaksi asti.

Nyt kun tässä kirjoitan, huomaan kuinka pahalta tilanne näyttääkään, mutta JOS on olemassa toivonkipinä, en tahtoisi luovuttaakaan, hyviä miehiä kuitenkin on niin harvassa. Mieheni siis on todella kunnollinen, ahkera,kiltihkö,ei juo liikaa, ei ole väkivaltainen eikä mitään sellaista, tunnepuolella on sanomista, joko ei tunne juuri mitään tai ei osaa pukea sitä sanoiksi / teoiksi. Ja nykyään todellakaan ei juuri kotona miestä näy, mutta hän on kotitilallaan, eikä esim baarissa tai vieraissa..
Asioilla kun on aina hyvät ja huonot puolensa, niin tässäkin.

Enkä mitään enkelin/pyhimyksen roolia tässä ole itselleni ottamassa, aivan varmasti myös minusta löytyy paljonkin huomautettavaa, osan tiedän itsekkin ja osan huomaa varmasti vain se toinen osapuoli.
Isäntämies ajeli Valmetilla ja veti perässä jumalatonta jyväkuormaa, mutta jostain syystä ajoi suoraan sillalta jokeen. Naapurin emäntä katseli ikkunasta ja huusi: Jumalauta Eino, tuu äkkiä kattoon! Kommein siemensyöksy mitä oon ikinä nähnyt!

cosmic_cowboy

• Vieras

...kaalimato.com....
Timpppapa

maraani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa

On otettu sarvesta miestä, kyllä yritin kertoa miltä minusta tuntuu, mutta eipä se asiaa muuttanut miksikään. Kyllä ,jos tahtoa olisi ollut, tässä ajassa olisi jo jotakin muutosta tapahtunut. En enää ole jaksanut edes yrittää mitään, en puhua enkä tehdä mitään aloitteita, turhautumista on kasaantunut jo liiaksi asti.

Nyt kun tässä kirjoitan, huomaan kuinka pahalta tilanne näyttääkään, mutta JOS on olemassa toivonkipinä, en tahtoisi luovuttaakaan, hyviä miehiä kuitenkin on niin harvassa. Mieheni siis on todella kunnollinen, ahkera,kiltihkö,ei juo liikaa, ei ole väkivaltainen eikä mitään sellaista, tunnepuolella on sanomista, joko ei tunne juuri mitään tai ei osaa pukea sitä sanoiksi / teoiksi. Ja nykyään todellakaan ei juuri kotona miestä näy, mutta hän on kotitilallaan, eikä esim baarissa tai vieraissa..
Asioilla kun on aina hyvät ja huonot puolensa, niin tässäkin.

Enkä mitään enkelin/pyhimyksen roolia tässä ole itselleni ottamassa, aivan varmasti myös minusta löytyy paljonkin huomautettavaa, osan tiedän itsekkin ja osan huomaa varmasti vain se toinen osapuoli.

Mää olin entisessä elämässäni tuollainen (avio)mies, tosin en ollut vanhempieni tilalla töissä vaan ihan palkkatöissä. Mutta viikolla aamusta iltamyöhään ja viikonloput velipojan rakennuksella. Kai siinä suhteen lopahtamisessa oli osaansa myös exällä. Mut sitten erotettiin liitosta, kun muija vaihtoi nuorempaan.

Mulle kävi lopulta hyvin, mut pirun vaikeaa oli eron jälkeen. Tais kovimmalle silti ottaa talon myynti :)

Toivon oppineeni läksyni etten toista kertaa samaa virhettä tee!

Edit: typoja korjattu...

Viimeksi muokattu: 05.09.08 - klo:16:41 kirjoittanut maraani

Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Sepedeus

• Vieras

O

Mulle kävi lopulta hyvin, mut pirun vaikeaa oli eron jälkeen. Tais kovimmalle silti ottaa talon myynti :)

Meikälle ero aikoinaan oli vapautus. Tunne oli kuin olis elinkautisesta vapautunut. Olen vakaasti sitä mieltä, että jos suhde on kärsimystä, niin ero on oikea valinta. Kyllä eronjälkeistäkin elämää on.
 Aika huonolta näyttää sellainen suhde missä toinen määrää mitä ruvetaan yrittämään. Maatalous on niin vaikea ala nykyisin ,että ei siihen voi ryhtyä pelkästään rakkaudesta. Rakkaus on katoava ja uusiutuva luonnonvara. Meikä on rakastunut jo niin moneen naiseen, että aika vaikeeta olis niitä yhdistää yrittämiseen :D

Viimeksi muokattu: 05.09.08 - klo:12:51 kirjoittanut Sepedeus

Korvike?

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

O

Meikälle ero aikoinaan oli vapautus. Tunne oli kuin olis elinkautisesta vapautunut. Olen vakaasti sitä mieltä, että jos suhde on kärsimystä, niin ero on oikea valinta. Kyllä eronjälkeistäkin elämää on.
 Aika huonolta näyttää sellainen suhde missä toinen määrää mitä ruvetaan yrittämään. Maatalous on niin vaikea ala nykyisin ,että ei siihen voi ryhtyä pelkästään rakkaudesta. Rakkaus on katoava ja uusiutuva luonnonvara. Meikä on rakastunut jo niin moneen naiseen, että aika vaikeeta olis niitä yhdistää yrittämiseen :D

Totta tämäkin, enkä edes ole ajatellut etteikö eron jälkeen elämää olisi, kyllä ystävät varmasti tukee alussa, ja osaan myös olla yksin, ettei varmasti hätä tulisi käteen ihan heti.Enkä usko, että miesmarkkinat ovat osaltani sulkeutuneet, kyllä rohkea ja reipas aina ystäviä löytää!!

Rakkaudesta en enää tässä suhteessa ole varma, tunteita tottakai on, mutta rakkautta??? en tiedä.....

Jape

• Vieras

O

Totta tämäkin, enkä edes ole ajatellut etteikö eron jälkeen elämää olisi, kyllä ystävät varmasti tukee alussa, ja osaan myös olla yksin, ettei varmasti hätä tulisi käteen ihan heti.Enkä usko, että miesmarkkinat ovat osaltani sulkeutuneet, kyllä rohkea ja reipas aina ystäviä löytää!!

Rakkaudesta en enää tässä suhteessa ole varma, tunteita tottakai on, mutta rakkautta??? en tiedä.....

Sinähän se oot jonka pitää tietää onko rakkautta vai ei? Ota ukko kunnon puhutteluun, kysy että mihin suuntaan lähdetään, ollaan risteykses.
Eri suuntiin, samaan suuntaan mutta U-käännös kielletty ;D

Sepedeus

• Vieras

O

Sinähän se oot jonka pitää tietää onko rakkautta vai ei? Ota ukko kunnon puhutteluun, kysy että mihin suuntaan lähdetään, ollaan risteykses.
Eri suuntiin, samaan suuntaan mutta U-käännös kielletty ;D

Silloin on asiat hyvin ,jos niistä voi keskustella.

Korvike?

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin, puhua pitäisi, mutta ei oikein löydy aikaa jolloin alottaisin asian ruotimisen, ei ole järkevää alkaa näin vakavasta asiasta keskustelua jos ja kun toinen on täysin uupunut tai stressin vallassa, sen tietää ettei siitä seuraa rakentavaa keskustelua.

rakkaudesta, rakastamisesta..
Rakastanko mielikuvaa siitä mikä mieheni oli vielä pari-kolme vuotta sitten, vai rakastanko häntä yhä edelleen, en ole saanut sitä itselleni selväksi. Mutta rakkaudesta olen naimisiin mennyt, onko tunne kuollut tai väljähtänyt, vai onko se vain unessa, siitä täytyisi ottaa jollakin keinolla selvää.

Jape

• Vieras
Sano herralle että nyt tilataan etelänmatka. Siellä on aikaa vaikka mihin, ja jos ei seleviä, älä pura matkalaukkua palates :(

Hälläväli

• Vieras
Tai sitten sanot ihan vitsaillen, että kuules ukko, otan susta eron, kun olet enemmän naimisissa työn kuin mun kanssa, tämmönen leikinlaskun varjolla sanottu totuus saattaa toimia paremmin kuin "vakava keskustelu"